empiq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 maksdjGreen RiderSlaczek dzięki za uwagi Wasze! jadę jutro do sklepu firmowego Tarbora (mają też modekę - w sumie nie myślałem o tekstylnej ale Fajna ta Twoja Slaczku) to pooglądam na żywo! dzięki raz jeszcze za rady. pozdr empiq cześć,w zwiazku z przygotowaniami do sezonu zimowego i dłuższego postoju w garażuma kilka pytań z tym związnych: 1. czy spuszczacie paliwo z komór pływakowych gaźnika ?jeżeli tak to w jaki sposób ? podobno jest jakiś spust .. nie - wlewam stabilizator do paliwa. 2. czy zalewacie cylindry łyżeczką oleju ? jakiego ? zalewam - tym samym co mam w silniku. 3.czy napełniacie do pełna zbiornik paliwa ?tak plus stabilizator. słyszałem radę żeby klamkę sprzęgła w pozycji wciśniętej zostawić - ale jakoś nie wiem - co Wy na to ?pozdr empiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Empiq... Co to jest ten stabilizator? - podaj (najlepiej internetowe) namiary na ten środek.Nie przywiązujcie dźwigni sprzęgła do manetki (o to Ci chyba chodziło) - naciągniecie linkę. Z mojego doświadczenia wynika, że lekkie pchnięcie motocykla na biegu poluźni okładziny. Po uruchomieniu silnika i wrzuceniu "jedynki" i tak "chrupnie", ale może trochę mniej. Może, bo nie wiem czy i jak "chrupnęłoby" bez popychania. Ot! Dylematy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Empiq... Co to jest ten stabilizator? - podaj (najlepiej internetowe) namiary na ten środek.Nie przywiązujcie dźwigni sprzęgła do manetki (o to Ci chyba chodziło) - naciągniecie linkę. Jusza - stabilizator ten kupiłem :http://sklep.scigacz.pl/stabilizator-paliw...zer-p-7171.html podobno zapobiega utlenianiu i rozwarstiwaniu paliwa. a za sprzęgło dzieki za radę jakoś miałem opory przed tym żeby klamkę do manetki przywiązać na kilak miesiecy a Ty wyartykułowałeś czemu! :bigrazz: pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Empiq... Stosowałeś go już? Czy ktoś go stosował? Czy warto go stosować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Empiq... Stosowałeś go już? Czy ktoś go stosował? Czy warto go stosować? nie jeszcze - w sobotę pierwszy raz zastosuję. :) ale jakoś w stabilizator wierzę :icon_mrgreen: no chyba że ktoś ma inne doświadczenia? że coś psuje czy cuś to proszę o znak sygnał! ;O pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) Widzę wszyscy już pozapominali jak to kiedyś z wueskami było..... W każdej instrukcji starych motocykli było o rozklejaniu sprzęgła. Każdy motocykl zaopatrzony w mokre sprzęgło ma tendencję do sklejania sprzęgła , powinno sie to robić zawsze przed KAŻDĄ JAZDĄ PO DŁUŻSZYM postoju , a jeśli motocykl stoi w zimnym pomieszczeniu to sklejanie sprzęgła następuje dużo szybciej . Nie rozklejenie sprzęgła przed jazdą w dzisiejszych motocyklach nie objawia się natychmiastową awaria lecz jest to proces narastający w czasie, cierpi skrzynia biegów i układ przeniesienia napędu silnik- sprzęgło. Rozklejanie sprzęgła powinno wyglądać tak :Na zgaszonym motocyklu wrzucamy pierwszy bieg, naciskamy klamkę sprzęgła i ciągniemy motocykl DO TYŁU! Aż poczujemy ,że sprzęgło puściło i motocykl toczy się jak na luzie. Co do pomysłu przywiązywania sprzęgła do kierownicy to jest bardzo kretyński to tak jak stać na skrzyżowaniu i trzymać wciśnięte sprzęgło. Niszczycie w ten sposób sprężyny sprzęgłowe ,które po paru miesiącach takiego postoju nie dociskają już tarcz z taką siłą jak powinny ,zaczyna sie ślizganie sprzęgło pomału pali sie i za chwile wymiana. Co do wlewania rożnych specyfików do zbiornika już wyrosłem z tego, nie wieże żadnym cudownym preparatom najlepsza recepta to ćwiartka denaturatu do zbiornika na stacje i waha pod korek.Gwarantuję że paliwu przez zimę nic się nie stanie a denaturat wiąże wodę jest cięższy od paliwa i osiada na dnie zbiornika ,i w drodze do domu ze stacji paliw na pewno zostanie wypalony. Co do spuszczania paliwa z gaźników to powinno się to zrobić ,ktoś napisał ze wystarcza zamknąć kranik i poczekać aż silnik zgaśnie. To nie prawda!! Nigdy nie wypalisz całego paliwa z gaźników! Zawsze zostaje paliwa tyle ile ma pojemności cała komora pływakowa,taka jest konstrukcja każdego gaźnika naczynie połączone ! Dysza pobiera paliwo zawsze z nad poziomu a nie z dołu gaźnika.W gaźnikach są śruby spustowe nic trudnego z nich zlać paliwo,jest do nich dobry dostęp od lewej strony motocykla. Krótkie przepalanie motocykla tez nie jest dobre!!!Jak nie mamy możliwości przejechania i dobrego rozgrzania motocykla to takie przepalanie może narobić więcej szkód niż dobroci. W silniku skrapla sie para wodna która wiąże się potem ze związkami siarki ze splin tworzy sie kwas siarkowy który nie wygoniony temperaturą hula po silniku i tłumikach.Ja praktykuję na koniec sezonu : mycie motorka,jazda z dobrym rozgrzaniem silnika, po czym od razu wymiana oleju i filtry ,motorek na klocki, kółeczka w powietrzu,obniżenie ciśnienia w oponach, do cylindrów po 20 ml oleju silnikowego, jeden obrót wałem korbowym aby olej rozprowadziło po gładzi cylindrowej i zaworach, na końcówki tłumików woreczki foliowe, konserwacja lakieru i chromów(cienka warstewka wosku) demontaż akumulatorka - biorę go do domu aby nie stał w zimnym garażu,nie mam cudownego prostownika podtrzymującego,ale zwykły o niskim prądzie ładowania ,podłączam go raz w miesiącu do podładowania. Potem okrywam motorek ciepła kołderką :) i czeka do wiosny!!!! Edytowane 6 Listopada 2007 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksdj Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 (edytowane) Ir1 i inni koledzy ... widziałem na zdjęciach waszych motorów taką skórzaną osłonkę z saszetką na baku. rozglądam się za czymś takim w necie, ale prawdę mówiąc mimo iz znalazłem kilka takich to po pierwsze nie jest tam napisane czy pasują do dragny i po drugie są dość drogie... zdradźcie gdzie kupwaliście swoje, ile kosztowały i ewentualnie polećcie jakiegoś sprzedawcę. pozdrawiam marcin Edytowane 7 Listopada 2007 przez maksdj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 maksdj nie mam takiej ale widziałem wczoraj w sklepie Tarboru takie w firmowym. Kupowałem kurtkę więc się specjalnie nie przyglądałem . na stronie po 150 PLN mają. http://www.tarbor.pl/index.php?mode=oferta&kat=9 i piszą że szyją na wymiar... pozdryempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksdj Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 dzięki za podpowiedzi w sprawie pasa na zbiornik. :) jeszcze mam takie pytanko (wybaczcie niewiedzę). czy pas przy którym napisano, że jest do 1100, będzie pasował do mojej 650?pozdrawiam marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Maksdj... Mam taki... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=263951518 ...ale gdy kupowałem... hmmm... nie pamiętam takiej ceny. Rzeczywiście wysoka. Wydaje mi się, że płaciłem 120zł... Dokladnie tez takie cus mam, ale nie pamietam ceny ale na pewnio nie byla taka :bigrazz: Co prawda kupowalem dwa lata temu i moze ceny sie zmienily ?? :flesje: Nie będzie. Znaczy sie bak do 1100 jest zdecydowanie inny niz do 650 ???Wizualnie niby takie same .... :eek: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Znaczy sie bak do 1100 jest zdecydowanie inny niz do 650 ???Wizualnie niby takie same .... :icon_mrgreen: Bak 1100 jest nie tyko nieco większy: obudowa zegara, tym razem "zanurzonego" w baku, wyraźnie szersza i prześwit między nią a korkiem węższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Prośba o weryfikację.Czy świece irydowe DENSO IW22 to świece do DragStar'a1100Classic2004rok? Tak sobie to sprawdziłem, ale będę spokojniejszy, gdy to potwierdzicie. http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...ame=&cc=&FF=600 Dziękuję, już wiem.Powyżej link do świec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Oleju wchodzi 3 litry, a z wymianą filtra 3,1 litra. Tutaj masz instrukcję obsługi to sobie pobierz http://www.yamaha-motor.pl/community/service/manuals.jsp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszXVS Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Witam Chcialem dzisiaj zobaczyc w jakim stanie sa szczeki w moim dragu wiec wzialem sie za sciagniecie tylnego kola, po odkreceniu wszystkich nakretek i srobek ktore trzymaja tylne kolo wzialem sie za wyciaganie oski a tu zonk, oska jest na wysokosci gornego tlumika i nie idzie jej wyciagnac, chcialem odkrecic gorny tlumik ale rowniez nie ma mozliwosci poniewaz jest za malo miejsca aby czymkolwiek ja wykrecic,... co polecacie z tym zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.