Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Konia ze 100 metrów nie zabiję ,ale jest dobrze.

Jetem zadowolony."

JULEK

ile dziur, 4, 6 czy 8? tylko 10-ką

swoja drogą odważny jesteś, ja mam pietra cały czas, chociaz chłopaki mówili,że nie ma co sp..

 

Styk

 

 

Po 3 dziury na każdą.

Jutro dołączę fotki.

 

Pyrka ładnie a co w nim tak stuka?????

 

 

 

Nie mam pojęcia od kiedy go mam tak jest !?

:D

 

 

ile dziur, 4, 6 czy 8? tylko 10-ką

swoja drogą odważny jesteś, ja mam pietra cały czas, chociaz chłopaki mówili,że nie ma co sp..

 

Styk

 

 

Wczoraj oglądałem Virago 750 ,dziur w wydechu miła więcej niż dobry ser.Prawie ta środkowa rurka nie miła się czego trzymać. Chodziła bardzo ładnie.

Głosik bajka.

 

Wierć śmiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czwartek zalewam Draga Castrolem - Act>Evo 4T

 

minerał :icon_mrgreen:

 

Naczytałem sie na forum, Wildstarowskim również i postanowiłem przetestować pewnie jako pierwszy. Do tego wszelkie regulacje, synchronizacje itd. Ciekaw jestem efektów a szczególnie tego czy silnik będzie chodził ciszej.

 

W księdze mojego magika pisze że taki olej 20W40 jest zalecany... ale to w sumie dla mnie żaden argument, testuje i już.

 

Dodatkowo olej w lagach... 15W bo dobija. Pytalem czy odsysają, stwierdził mechanior że nawet jak odessie to resztki zostaną i później jest za dużo oleju więc wymaga sie rozebrania. Żeby tego nie robić odessają część i wymieszają z nowym olejem pozostałość. Podobno praktykowane.

 

Tym sposobem w czwartek będe miał moto przygotowane do następnego sezonu a o pracy silnika poinformuje jak tylko odsłucham. Wildstarowców też :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czwartek zalewam Draga Castrolem - Act>Evo 4T

 

minerał :D

 

Naczytałem sie na forum, Wildstarowskim również i postanowiłem przetestować pewnie jako pierwszy.

 

 

chyba nie pierwszy :D ja w sierpniu po kupnie motorka zalalem minerał yamalube m4 10W40, na poczatku chcialem wlac castrola pol-syntetyk ale zalalem minerał poniewaz po pierwsze nie wiedzialem co mial wlane wczesniej przez poprzedniego wlasciciela w USA a po drugie koles w serwisie yamahy mi tego minerala yamahowskiego,

 

co do wrazen po zalaniu to zbytnio ich nie odczuwam, byc moze dlatego ze wczesniej tez byl zalany mineral albo nie wsluchalem sie wczesniej w silnik(przy zmianie oleju mialem motor 3 dni :spam:)

 

a tak na marginesie poza olejem zmienilem filtr powietrza i oleju, swiece, oraz olej w kardanie, w przyszlym tygodniu chyba bede sie wybieral na synchronizacje gaznikow i regulacje zaworow, co jeszcze proponujecie zobaczyc/zmienic w motongu z takich podstawowych elementow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem ze sprzęgłem ponieważ tarcza sprzęgła zaczęła mi ślizgać. Objawia się to na piątym biegu pod obciążeniem (np. pod górkę) gdy mocno dodam gazu. Obroty silnika wzrastają nieproporcjonalnie do siły ciągu. Najpierw słyszę wysokie obroty a dopiero za chwile się wyrównują z prędkością motocykla. Jeśli ktoś się spotkał z czymś takim w motorze lub aucie to będzie wiedział o co chodzi. Linki sprzęgła nie mogę już popuścić bo i tak jest już luźna. Pewnie trzeba będzie wymienić tarczę sprzęgła lub docisk, albo oba jednocześnie. Czy ktoś wie jak się dostać do tego sprzęgła? Trzeba rozpoławiać silnik? Co trzeba zdemontować żeby przeprowadzić tą wymianę? Trochę to dziwne bo motor ma przejechane 30000km dopiero i takie rzeczy nie powinny się jeszcze dziać. Myślę że poprzedni właściciel miał za bardzo napiętą linkę sprzęgła... tarcza ślizgała podczas jazdy i się wytarła. Proszę o pomoc :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor ma przejechane 30000km dopiero i takie rzeczy nie powinny się jeszcze dziać. Myślę że poprzedni właściciel miał za bardzo napiętą linkę sprzęgła... tarcza ślizgała podczas jazdy i się wytarła.

 

Diagnoza prawdopodobna, choć gość mógł też sporo jeździć na pół-sprzęgle w defiladach i innych okolicznościach, albo z uporem nie wrzucać luzu na światłach. Tak czy inaczej tarczę masz na pewno upaloną. Nie sądzę, żeby sprężyny były w złym stanie, choć przy okazji można sobie założyć bardziej miękkie (nie masz twardej dźwigni przypadkiem?).

Niestety, robota wymaga spuszczenia oleju i zdjęcia paru części oprócz pokrywy kartera. Bez dobrego opisu z Haynesa czy Clymera tego sam nie rób. Po powrocie z Iwicznej moge spróbować poskanować Ci to i owo, jeżeli ktoś juz majacy *.pdf-y wcześniej sie nie zadeklaruje tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(nie masz twardej dźwigni przypadkiem?).

Niestety, robota wymaga spuszczenia oleju i zdjęcia paru części oprócz pokrywy kartera. Bez dobrego opisu z Haynesa czy Clymera tego sam nie rób. Po powrocie z Iwicznej moge spróbować poskanować Ci to i owo, jeżeli ktoś juz majacy *.pdf-y wcześniej sie nie zadeklaruje tutaj.

 

Twardej dźwigni raczej nie, sprzęgło chodzi miękko. Co do skanów (schematów) to byłbym ci bardzo wdzięczny gdyż nie bede motoru oddawał do serwisu. Planuje sam się za to zabrać ze znajomym "złotą rączką". Nie śpieszy mi się z tym bardzo gdyż sezon już w tym roku raczej zakończyłem więc mam całą zimę żeby to naprawić :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardej dźwigni raczej nie, sprzęgło chodzi miękko. Co do skanów (schematów) to byłbym ci bardzo wdzięczny gdyż nie bede motoru oddawał do serwisu. Planuje sam się za to zabrać ze znajomym "złotą rączką". Nie śpieszy mi się z tym bardzo gdyż sezon już w tym roku raczej zakończyłem więc mam całą zimę żeby to naprawić :banghead:

 

Przy wymianie tarcz kup od razu nowe sprężyny sprzęgłowe, najczęściej to jest ich wina jak pada sprzęgło wejdź na stronkę naszego kolegi z forum kjukij tam jest manual masz tu link:

 

http://mojapasja.advitae.pl/instrukcje.htm

 

Wymiana to nic trudnego jeden wieczór i po ptakach!

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie tarcz kup od razu nowe sprężyny sprzęgłowe, najczęściej to jest ich wina jak pada sprzęgło wejdź na stronkę naszego kolegi z forum kjukij tam jest manual masz tu link:

 

http://mojapasja.advitae.pl/instrukcje.htm

 

Wymiana to nic trudnego jeden wieczór i po ptakach!

Powodzenia!

 

Dzięki za pomoc. Mam jeszcze pytanie gdzie kupujecie tego typu części: są to sklepy internetowe czy pobliskie serwisy yamahy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Mam jeszcze pytanie gdzie kupujecie tego typu części: są to sklepy internetowe czy pobliskie serwisy yamahy?

Dla mnie lepszym wyjściem byłoby kupienie w internecie firmy Lucas czy EBC i nie u dealera, bo gnoje naliczają marże z kosmosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze slaczkiem już ktoryś raz przychodzi mi się nie do końca zgodzić :crossy: . Otóż przy wymianie tarcz sprzęgłowych bardzo łatwo coś pochrzanić - uważaj zwłaszcza, żebyś ich nie poprzekręcał względem siebie. Warto też ze starych tarcz przysposobić sobie "narzędzie" (chyba że kupisz z myslą o przyszłości), fajnie opisane kiedyś w manualu Haynesa do serii Virago (nie mam go już).

 

Vatzeq, czemu tak ubliżasz dealerom? Akurat np. u pomorskiego Klasy kupuję zawsze w cenach katalogowych, a nieraz i promocyjnie taniej. Dajmy sprawdzonym importerom godziwie zarobić. :biggrin: To nie filantropia, Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam tarcza sprzęgła i powiązany z nią produkt - sprężyny sprzęgła. Czy jedno i drugie będzie mi potrzebne??

Jak zauważyłeś, nie jesteśmy w tym temacie do końca zgodni ze Slaczkiem - On uważa, że zbyt prędkiemu zużyciu sprzęgła winne są sprężyny, ja natomiast, że człowiek; moim zdaniem fakt, że inne XVS-y jeżdża bez problemów w temacie dużo dłużej, świadczy o tym, że mam rację wskazując na błąd ludzki. Ergo: jeśli nie jest Ci za twardo ściskać klamkę sprzęgła (co znaczyłoby, że tarcze zostały wykończone przez zbyt mocne sprężyny), nie potrzebujesz bardziej miękkich.

Za mały docisk (wtedy nie do końca sprzężone tarcze też się spalają powierzchniowo) mógł być spowodowany nie tyle słabymi sprężynami ile złą rejestracją linki, a to już jest wina usera. Jeżeli jesteś pewien, że poprzednik dobrze ją ustawiał, wtedy sprężyny są do kitu i je też wymień. EOT z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...