Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sie ostatnio przekonałem, że spalanie Draga jest zależne tylko i wyłącznie od operowania manetą. Zawsze mi spalał ok. 6 litrów w porywach do 7-miu :) . Ale ostatnio pojechaliśmy w Bieszczady z kumplem na Shadowle 750, który jeździ sobie spokojnie i nie wyrywa do przodu. Na starcie zatankowaliśmy obaj pod korek i jazda. W Lesku tankowanie, żeby na całą pętle już wystarczyło i ... mniej mi weszło niż jemu :wink: . Jak policzyłem spalił mi 4,7 l / 100 km :wink: . Byłem w szoku. Wniosek jest jeden, taki jak na początku mojego posta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem że tylko ja tak do 80 km/h :wink:

120-130 owszem ale ... po co ? Jak jade pojeździć Potfurem to mam czas :crossy: :icon_mrgreen:

Nie śpieszę się a że wyprzedzają ? No to co ? Looooooz :biggrin: :biggrin:

Szyba ? A po diabła mi szyba ? Powietrze rozbijać ? Przy 80 ? Błehehehe.

Kupiłem szybe a co ... założyłem i ... rozmontowałem.

Pomijam fakt że do Potfura pasuje jak pięść do oka ... bez sensu.

Może kto chce taką szybkę z Larssona ? Za cokolwiek lub dług piwny :flesje: ? Oddam bo mi nie potrzebna.

Ot i tyle.

 

Pozdrawiam

Kjujik

 

I ja miałem podobne odczucia ...... że wszyscy jeżdzą szybciej niż ja.

Ale widzę że nie jestem odosobniony. Poza tym mam uczucie że silnik nie bardzo lubi prędkości powyżej 100 km/h.

Oby tylko śpieszący się, potrafili wyprzedzać kulturalnie a nie 15 cm :lapad: od kierownicy.

A szybkę mam Five Star i mnie sie akurat taki zestaw w Dragu podoba. Ale to już wyłącznie kwestia gustu (no i muchy zostają na szybie a nie na kasku :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem szybe a co ... założyłem i ... rozmontowałem.

Pomijam fakt że do Potfura pasuje jak pięść do oka ... bez sensu.

Może kto chce taką szybkę z Larssona ? Za cokolwiek lub dług piwny :flesje: ? Oddam bo mi nie potrzebna.

 

To ja z kolei mam ubranego jak choinka na Wielkanoc :)

Szyba - -juz byla i nie zdejmuje

Gmole fabryczne :banghead: - jak wyzej ( nie wiem po co sa bo jak mi sie wyglebil to nic nie daly )

Sakwy - jak jade na zakupy to gdzies ten towar musze wlozyc :)

Walek z tylu - tam mam pokrowiec, lancuch, dick-locka :buttrock:

Walek z przodu - jako torebka na narzedzia. :clap:

Zdemontowane siedzenie pasazera i zalozone oparcie kierowcy - wygoda podczas jazdy i cofaniu sprzeta a jezdze sam. :crossy:

Pas na zbiornik z torebka - na okulary :biggrin:

Fredzle na manetkach - ..................... ;)

Zamontowane fanfary zamiast klaksonow - na spiacych kierowcow w puszkach :banghead:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag Star Classic to nie to samo co Custom, więc i wygląd z szybą inny ;-)

 

Zasugerowałem sie tym tematem i zdjąłem dzisiaj szybe... przyznam, motocykl nabrał charakteru - podoba mi się...

 

Minusy: na prawde wieje :-) (miałem jeszcze owiewki chromowane przy kielichach złączone z szybą), większość much rozbijała sie na szybie, powietrze za szybą zwiewało większość małych kropel deszczu, wiatr nie cisnął tak w klatke piersiową jak teraz... no i kurtke (muchy) miałem czystą.

 

Plusy? super klima :-))) i wygląd.

 

Więcej minusów jak plusów ale chwile pojeżdże, zobacze jak w trasie będzie.

 

Foto:

 

http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/drag7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej minusów jak plusów ale chwile pojeżdże, zobacze jak w trasie będzie.

 

Kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje jak powszechnie wiadomo. :P

Przy mojej kierownicy przesuniętej do przodu, szyba wyglądała po prostu śmiesznie by nie powiedzieć: żałośnie. Jak wygląda Potfur ? Link do strony o nim w stopce posta takie tam moja pasja :D

 

Dzisiaj Potfur dostał po d. Miałem cosik do załatwienia w Warszawie na Mokotowie i na Pradze w godzinach korkowych :wink:

Czterołap musiał zostać wieć Dragstar robił za skuter w korkach.

Nigdy więcej !!!!! Szkoda motocykla :P

 

Pozdrawiam

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto z Was ma dynojety i jakie ?

ile dodały mocy, jaka prędkość max ?

jakie spalanie ?

 

tak sobie myslę, że:

gdyby mnie rajcoała wieksza moc, to bym kupil motung z wiekszym silnikiem

gdyby mnie rajcowała predkość, to bym sobie kupil ściga

gdybym się martwił o spalanie to bym nie jeżdził :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Cyklotron Was nie pyta o to, co "byście" lub "nie byście". Cyklotron zadał bardzo proste pytanie:

 

"Kto z Was ma dynojety i jakie ?

ile dodały mocy, jaka prędkość max ?

jakie spalanie ?"

 

Maro zawoalował w treści odpowiedzi iż NIE używa DynoJet-ów, NIE jest zwolennikiem V-max oraz lekce sobie waży wartość spalania.

Cyklotron dostał prostą odpowiedź.

Zgadzam się z takowym postawieniem sprawy.

Masz wakacje Jusza ... może odpowiedz na to co cytujesz miast strofować ?

Moralizator prawie jak moderator ale w***wia niepomiernie bardziej.

 

 

Kjujik

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy ktoś z was dał już w kość swojemu rumakowi przy rozpędzaniu na tyle, że mu odcięło dopływ paliwa? Ja dzisiaj ruszając na skrzyżowaniu udowodniłem pewnemu kolesiowi że nie ma szans mnie wyprzedzić - jednak do tego celu rozpędziłem moto do 105km/h na trzecim biegu ale paliwa mi nie odcięło :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jestem świeżym (dwa miesiące) posiadaczem drag stara 650 wcześniej przez 6 latek miałem virago920 i miałem nadzieję że teraz kupię motor który nie będzie wymagał dodatkowego wkładu no i chyba znowu wtopiłem . Dzisiaj z pozoru błahy problem bo padł przerywacz kierunków no ale niestety po przekopaniu internetu nigdzie czegoś takiego nie znalazłem a chodzi dokładnie o przerywacz firmy DENSO FB257H z pięcioma wtykami ?? No i to nieszczęsne sprzęgło które łapie przy końcu ale widzę że ze sprzęgłem to nie tylko mój problem . Na koniec problem który już opisywałem na tym forum czyli ewidentne wibracje a wręcz kopanie klamki hamulca (przód) przy hamowaniu a tarcza była prostowana i jest prosta a słyszałem że nawet przy lekkim zwichrowaniu zacisk powinien pracować i nie powinno się tego odczuwać no i to chyba tyle albo aż tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystaj z okazji i załóż zwykły przerywacz elektroniczny, który np. nie będzie wrażliwy na przepalenie się jednej z żarówek (nie przyspieszy akcji).

Tarcza prostowana? Wyrzuć, jeśli Ci życie miłe! Jeśli ktoś coś takiego zrobił (trudno mi sobie wyobrazić), to rozhartował stal. Efekty tego mogą być nieobliczalne, zwłaszcza po kilku hamowaniach z rzędu, gdy się tarcza rozgrzeje.

Na sprzęgło czasem pomoże wymiana zużytych spreżyn, ale najczęściej są to okładziny wykończone jazdą na pół sprzęgle w defiladach lub nigdy nie wyuczonym do końca ruszaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzięki za szybką odpowiedź z przerywaczem to taka sprawa że sam będę miał problem przerobić 5 wejść na 3 , może ktoś już coś takiego robił i ma jakiś prosty schemat jak to przerobić ? Gdzie szanowni koledzy kupują tarcze ponieważ ja najtaniej znalazłem ponad 900zł

Edytowane przez dlugi1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...