Maro Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Fate napisał:Mam pytanie - jakimi olejami zalewacie swoje Drag Stary 1100? Swojego Draga mam zalanego Motulem 5100 Ester 15W50.Jeżeli mogłem mu stworzyć lepsze warunki pracy w wysokich temperaturach, to dlaczego miałem tego nie zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Ja zalałem Castrolem GPS 4T 10W40, do Virażki też go zawsze lałem i było git.http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=7028720 A co lejecie do kardana? Edytowane 9 Maja 2007 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fate Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Tak z porównania wynika, że midland ma jednak lepszą lepkość i wyższy punkt zapłonu... Dołączam się do pytania Dymshy - co lejecie do kardana - to też mnie ciekawi... ale piszcie także co w silniku macie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mam pytanie - jakimi olejami zalewacie swoje Drag Stary 1100?Chcę właśnie wymienić olej i zastanawiam się nad Quarker State 10w40 Mineral lub Midland 10w40 Może że do Twojego sprzęta bardziej odpowiedni byłby semi lub full syntetyk . Aktualnie mam zalany Motul 15/50. Do dyfra w Intruderze stosowałem Shell Advance HD API GL-5 80W90. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdal Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 :crossy: witam mam małe pytanko , miałem dziwną sytuacje zapaliła mi się lampka pomarańczowa od silnika na skrzyżowaniu po ruszeniu i dodaniu gazu zgasła . Może miał ktoś taką sytuacje i może powiedzieć co się dzieje pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 :D witam mam małe pytanko , miałem dziwną sytuacje zapaliła mi się lampka pomarańczowa od silnika na skrzyżowaniu po ruszeniu i dodaniu gazu zgasła . Może miał ktoś taką sytuacje i może powiedzieć co się dzieje pozdrawiam ;)Może na chwilę go zamuliłeś i ładowania nie było :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Może na chwilę go zamuliłeś i ładowania nie było ;) . Myślę że ta lampka z ładowaniem ma niewiele wspólnego. Dotyczy ona raczej pracy samego silnika. Jeśli by dotyczyła ładowania to by świeciła np. gdy motor by zgasł np. na skrzyżowaniu podczas ruszania. Zresztą od ładowania jest czerwona lampka na której widnieje akumulator. W dragach nie montują tego typu wskaźnika. Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 :) witam mam małe pytanko , miałem dziwną sytuacje zapaliła mi się lampka pomarańczowa od silnika na skrzyżowaniu po ruszeniu i dodaniu gazu zgasła . Może miał ktoś taką sytuacje i może powiedzieć co się dzieje pozdrawiam ;) Prawdopodobnie masz za malo oleju w silniku, ale jeszcze na granicy.Jak stales to czujnik zareagowal a po ruszeniu juz olej go zachlapal i zgaslo.Sprawdz stan oleju Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Prawdopodobnie masz za malo oleju w silniku, ale jeszcze na granicy.Jak stales to czujnik zareagowal a po ruszeniu juz olej go zachlapal i zgaslo.Sprawdz stan oleju A nie jest to tak że ciśnienie oleju czujniki mogą sprawdzić tylko wtedy gdy silnik pracuje. Bo przecież żółta lampka która się zaświeca po przekręceniu kluczyka po chwili gaśnie. A w autach wskaźnik braku oleju nie gaśnie aż do momentu zapłonu. Według tej logiki w dragach też nie powinna gasnąć do momentu zapłonu. Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Drodzy Panowie. Nie wiem co Wam się świeci w 650-tkach, ale w Dragu 1100 lampka awaryjna silnika świeci się, gdy pojawią się zakłócenia w obwodzie prądowym (tak stoi napisane w instrukcji obsługi). I tak np zapali się ona, gdy podczas ruszania zdusisz silnik i pojawią się zakłócenia w pracy alternatora.PS. Od oleju jest kontrolka z taką małą olejarką ;) . Edytowane 11 Maja 2007 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam! Po długiej przerwie jaką nam zafundowali administratorzy tego forum, mam dwa pytania, a właściwie jedno z nich to problem. Pojawia mi się wyraźne piszczenie które wydobywa się z okolic silnika. Witam! Jeszcze raz nawiąże do piszczenia które mnie prześladuje podczas jazdy. Mam pytanie dotyczące sprzęgła. Może to właśnie z niego się wydobywa piszczenie. Jaka jest jego budowa, po ilu należy wymienić tarcze sprzęgła - jeśli w ogóle się coś takiego tam znajduje. Ja mam przebieg w motorze 24600km i prawdopodobnie nic w sprzęgle nie było wymieniane. nie jestem jednak tego pewien bo motocykl kupiłem w Niemczech z komisu jak miał przejechane 22000km. Czy należy coś przy sprzęgle majstrować w dragach i po jakim przebiegu? Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDragStar Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 To w takim razie za co odpowiedzialna jest prawa, pomaranczowa kontrolka z symbolem silnika ?Po cos ona na konsoli jest, prawda ?Chlopaki podaja ze to od elektryki a Ty piszesz ze podgrzewacze i czujnik przepustnicy.to jest zdjęcie wyjaśniające kontrolki w Drag Starze 650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 To w takim razie za co odpowiedzialna jest prawa, pomaranczowa kontrolka z symbolem silnika ?Po cos ona na konsoli jest, prawda ?Chlopaki podaja ze to od elektryki a Ty piszesz ze podgrzewacze i czujnik przepustnicy. A TPS i podgrzewacze to nie elektryka?Weźcie ściągnijcie sobie serwisówkę poczytajcie schematy to nic trudnego wszystko czarno na białym ,a wszystko wam się wyjaśni. W dragu nie ma regulacji zapłonu. Dokonuje tego prosty komputer (raczej sterownik) na podstawie odczytu z czujnika położenia przepustnicy(najzwyklejszy potencjometr) im większe otwarcie przepustnicy tym bardziej opóźniony zapłon. Toporne ale skuteczne ,bardziej od odśrodkowego regulatora zapłonu. Witam! Jeszcze raz nawiąże do piszczenia które mnie prześladuje podczas jazdy. Mam pytanie dotyczące sprzęgła. Może to właśnie z niego się wydobywa piszczenie. Jaka jest jego budowa, po ilu należy wymienić tarcze sprzęgła - jeśli w ogóle się coś takiego tam znajduje. Ja mam przebieg w motorze 24600km i prawdopodobnie nic w sprzęgle nie było wymieniane. nie jestem jednak tego pewien bo motocykl kupiłem w Niemczech z komisu jak miał przejechane 22000km. Czy należy coś przy sprzęgle majstrować w dragach i po jakim przebiegu? Sprzęgło nie powinno paść po takim przebiegu chyba że licznik był cofany ,ale widząc wiek twojego moto nie sądzę by ktoś nawiną na koło więcej niż 50tys. Co możesz zrobić to spróbować go podregulować, regulację masz śrubką na lince przy manetce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Przy zuzytym sprzęgle miałbys raczej wrażenie uślizgu - jakbys jeździł skuterkiem, czyli prędkość nieproporcjonalna do obrotów. Sprawdza się najlepiej na wysokim biegu podczas przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Sprzęgło nie powinno paść po takim przebiegu chyba że licznik był cofany ,ale widząc wiek twojego moto nie sądzę by ktoś nawiną na koło więcej niż 50tys. Co możesz zrobić to spróbować go podregulować, regulację masz śrubką na lince przy manetce. Też wątpię że ktoś cofał licznik, tym bardziej że poprzedni właściciel mojego draga to był niemiec, a niemcy nie kombinują tak jak polacy :wink: . Poza tym sprzęgło zabiera mi jak już prawie całkowicie puszcze rączkę, linki nie moge już bardziej poluźnić (i tak jest już luźna bo rączka po puszczeniu nie schodzi do samego końca). Mój kolega który jeździ takim samym modelem draga jak ja, po przejechaniu się jego motorem stwierdziłem że jego sprzęgło zabiera dużo wcześniej. :lalag: Przy zuzytym sprzęgle miałbys raczej wrażenie uślizgu - jakbys jeździł skuterkiem, czyli prędkość nieproporcjonalna do obrotów. Sprawdza się najlepiej na wysokim biegu podczas przyspieszania. Tak też myślałem bo podobny efekt miałem kiedyś w aucie :) Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.