MariuszJ Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 oj Majkel nie znasz sie to teraz taki nowy trend jest ... new line sie nazywa :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam. No - trendy- cza byc. Pytanko - macie w swoich maszynach swiece IRYDOWE? Jak moto pracuje na takich swieczkach? W Polo jest teraz promocja na NGK iridium i mam tam pare € do wykozystania, wiec sie namyslam. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja założyłem do swojego teraz ponieważ czytałem dużo dobrych opinii na ich temat . W tym sezonie je zweryfikuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 a ja mam takie zwykle tam za 12 zeta :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja też mam te zwykłe.Wymieniam co dwa sezony[ok 30 tyś km] i nigdy nie było problemów.Świeca irydowa różni się od zwykłej tylko materiałem z którego jest wykonana elektroda wewnętrzna.Za cenę jednej irydowej mam cztery zwykłe.A świece wymienia się co określony przebieg, bez znaczenia z czego są zrobione. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 :buttrock: Witam...przewaliłem wszystkie 113 stron..od 3 tygodni przesiadłem się z Hondy Shadow VT650 na laleczkę imieniem Yamaha 1100 Drag Star Classic w jedynie słusznym kolorze.Może zaskoczę wszystkich,ale nie mam żadnych pytań,w dziale Chwalimy się też już byłem,a tu chciałem się tylko przywitać z pozytywnie zakręconymi.Po lekturze tylu postów,jakbym Was znał od dawna..pozdrawiam. :notworthy: Przy okazji...(jednak mam pytanko)...na czym polega myk? z forum Yamaha? Wklepuje jak gópi wszystko i nadal krzyczy,że pola z *muszą być wypełnione,idiotą nie jestem... pozdrowienia i fajnie że sobie taki śliczny motór kupiłeś:) empiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 .Świeca irydowa różni się od zwykłej tylko materiałem z którego jest wykonana elektroda wewnętrzna.Za cenę jednej irydowej mam cztery zwykłe.A świece wymienia się co określony przebieg, bez znaczenia z czego są zrobione. A ja czytalem ,ze swiece "irydowe" robiä przebiegi co najmniej 2xwieksze od zwyklych swiec. Bo wlasnie material, z jakiego wykonana jest elektroda wewnetrzna (twardy) przedluza jej zywotnosc. Oczywiscie pod warunkiem , ze nie trafimy na podröby o ktörych czytalem na 4um. Nie jest dla mnie priorytetem wiekszy przebieg na swiecach, tylko chcialbym poprawic przebieg procesu spalania mieszanki, i wszystko inne co za tym stoi... (a jest tego troche). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 no, to pod tym względem właśnie irydówki ponoć poprawiają sytuację: znajomi, którzy to testowali twierdzą, że o ile wpływu np. na spalanie nie zauważyli, o tyle wyraźnie szybciej silnik się nagrzewał, a później znacznie równiej pracował testujemy w tym roku, równolegle w mojej kanapie i monsterze; zobaczymy jakie będą efekty jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Może i wytrzymują więcej.ale największym wrogiem są częste zimne rozruchy.Zresztą nie tylko dla świec.Ja robię dość duże przebiegi i na zwykłe nie narzekam.A zalać można każdą.Podejrzewam że proces spalania będzie taki sam.A poza tym jak to normalny śmiertelnik może sprawdzić?Świeca mocy nie doda,róznicy w zużyciu paliwa nie odczujesz.Jeśli jeździłeś na zwykłych a teraz założysz irydowe to może poczujesz różnicę.Jeśli tak będzie to pochwal się tym.U mnie relacja cenowa jest prosta : zwykłe 4x8=32pln.irydowe 4x40=160. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 (edytowane) Piter 1600, no nie tak do końca... Jeśli świece irydowe mają dwukrotnie dłuższą żywotnośc, to przelicznik powienien byc taki: 4x8=32 i 2x40=80 Edytowane 20 Lutego 2009 przez shipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 To ma se szybe też na czarny mat pierdyknąć? :rolleyes: E tam od razu czarny mat - po prostu zwyczajnie zmatowić plexę :icon_mrgreen: Majkel - byłem na targach, a jak by mogło być inaczej. A jak już pisałem - motocykl mój się nie zmieścił n astoisko Piotra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Piter 1600, no nie tak do końca... Jeśli świece irydowe mają dwukrotnie dłuższą żywotnośc, to przelicznik powienien byc taki: 4x8=32 i 2x40=80 Shipp ja mam cztery świece. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Shipp ja mam cztery świece. Aaaaa... chyba że tak. Nie pomyślałem, że piszesz o RSie :flesje: Edytowane 21 Lutego 2009 przez shipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jeśli masz dwie świece to wynik jest taki:2x8=16,a irydowe 2x40=80.Więc co sie bardziej opłaca? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 hmm... z drugiej strony jeśli faktycznie miałyby być 2x trwalsze, robi się z tego 32 do 80, czyli pół baku paliwa. IMO jeśli silnik ma się lepiej zachowywać, to niewielka oszczędność jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.