Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie przyszła paczka z oponami D404 (do RS-a) z białym paskiem. Kupowałem tu: http://www.opomania.pl

 

Realizacja w tydzień. Cały czas informacja ws stanu zamówienia na maila (o zaksięgowaniu wpłaty, o nr nadani itp.). Zapłaciłem 989,00zł z przesyłką za 2szt. Do DS-a 1100 mogą być "deczko" droższe, bo tył szerszy.

Dzięki za info Orange.

 

Wydobrzałeś już całkowicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mnie nurtuje inna sprawa. Jaki olej i jak często wymiana w silniku 1100 chłodzonym powietrzem? W dotychczasowym 250 stosowałem syntetyczny Castrol 5W40 co 5 kkm. Gościu od którego nabyłem VStara twierdzi, że najlepiej lac olej 10W50 i wymieniac co 10kkm. Prawda li to czy fałsz?

 

Witam. Möj od nowosci mial 20W50. Kilka dni temu pytalem w serwisie Yamachy - jako optymalny zalecajä 10W40 . Wymiana oleju co 6 kkm , a regulacja zaworöw co 10kkm. Tak tez jest w serwisöwce.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli do tego czasu ci te oponki nie wyłysieją.W zeszłym roku jeden koleś pojechał z nami na prawie łysych oponach i tam na miejscu musiałem mu kapcia zmieniać bo mu już sznurki wylazły.Jeździłem na Dunlopach teraz na Metzelerach i raczej stawiam na te pierwsze.Kiedyś kolega założył do Wildka Michelny i zrobił 8tyś.km.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Möj od nowosci mial 20W50. Kilka dni temu pytalem w serwisie Yamachy - jako optymalny zalecajä 10W40 . Wymiana oleju co 6 kkm , a regulacja zaworöw co 10kkm. Tak tez jest w serwisöwce.

Pozdro

Argumentacja jakią się posłużył była taka, że dla motocykli chłodzonych powietrzem bardziej wskazany jest olej o większej gęstości /10-20W50/ 5-10W40 podobno dobry jest do szlifierek. Chodzi o pracę na wysokich obrotach. Teraz zalany mam jakiś super amerykański olej 20W50 stosowany w HDkach /szkoda że nie pamiętam jaki to olej...?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marka oleju nie ma tutaj wiekszego znaczenia. Co do gestosci, to dlatego mam 10W40 -mineralny, a nie pölsyntetyk 10W40.

Na pelnych syntetykach silnik ma mniejsze poory tarcia-oleje (te sä dosc zadkie) dlatego tak jak piszesz - do szlifierek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli do tego czasu ci te oponki nie wyłysieją.

 

Fakt, jak sie dorwe do smigania to zanim do sierpnia dojdzie juz bedzieze 20 tysiow najechane :crossy: :clap:

Czyli z trzech marek, Dunlopy najlepsze ? :buttrock:

A co o Brigestonach, Avonach itp. ?

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kombinować?Jeżdziłem na Dunlopach i Metzelerach i Dunlop jest lepszy na mokrym.Więc wygrywa.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info Orange.

 

Wydobrzałeś już całkowicie ?

 

Dzięki - już na 80%. Czeka mnie jeszcze operacja wyjęcia blach i śrub z nogi, ale to w czerwcu. Chodzę w miarę normalnie. Jeździć mogę - to najważniejsze :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kombinować?Jeżdziłem na Dunlopach i Metzelerach i Dunlop jest lepszy na mokrym.Więc wygrywa.

teraz tez założyłem Metzelera, a poprzednio miałem Michelinke i muszę przyznac, ze super sie na niej pomykało nawet podczas deszczu jak czasami sie przytrafilo tak jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile Ci Michelinki wytrzymywały,bo koledze w Wild Starze tylna po 8tyś zrobiła się łysa.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył 24 tys. km, przód jeszcze do zniesienia ale juz garby się robiły

i też wymieniłem bo na zakrętach zaczęło wężykowac.

 

myślę,że to ile opona wytrzymuje zależy też od stylu jazdy

jak ktoś preferuje bardziej agresywny to na pewno szybciej sie zużyje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, jak sie dorwe do smigania to zanim do sierpnia dojdzie juz bedzieze 20 tysiow najechane :crossy: :clap:

Czyli z trzech marek, Dunlopy najlepsze ? :buttrock:

A co o Brigestonach, Avonach itp. ?

Witam.Też sie przymierzam do kupna nowych opon.Te które mam założone teraz to na mokrym asfalcie;śmierć w oczy;(Dunlop D 402)

.Napiszę tylko o tych markach, które jak dla mnie były bardzo dobre.

METZELER Marathon ME 880,Bardzo dobra przyczepność na suchej nawierzchni , czasem zarzuciła na mokrej , ale biorąc pod uwage agresywny styl jazdy , górzysty teren z ciasnymi zakrętami ,i do tego częste redukcje, to jakieś drobne uślizgi nie zawsze wynikały z winy opony. :biggrin:

Bardzo dobrze spisywała sie też AVON Venom.Super opona, praktycznie też na każde warunki pogodowe.Co mnie zastanowiło, to fakt że przy wolniejszym ubytku bieżnika (jakby twardsza) , nieznacznie lepiej zachowywała sie na mokrej nawierzchni.

MICHELIN (chyba Commander) bardzo dobrze trzymały bez względu na pogode, ciche,komfortowe .Jedyna wada (dla innych zaleta) to taka że są za;miekkie;.Skończyły sie szybciej niż wyżej wymienione.

O przebiegach na tych oponkach nie piszę, bo na ten fakt sklada sie wiele czynników, takich jak, styl jazdy, ciężar i moc motocykla,stan i rodzaj dróg,itd.

 

 

A ile Ci Michelinki wytrzymywały,bo koledze w Wild Starze tylna po 8tyś zrobiła się łysa.

Dokładnie tak jest, w moim chyba po 6 tyś..(tył)

 

Teraz zalany mam jakiś super amerykański olej 20W50 stosowany w HDkach /szkoda że nie pamiętam jaki to olej...?/

Być może jest to Amsoil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...