Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Próbował ktoś ile km można przejechać na rezerwie na drag starze 650?

 

Ja moim przejechałem 390 km :) ....... A potem pod Lublinem pchałem do stacji s......a :D

NIE POLECAM!!!!!! Z górki i po równym jakoś szedł. Ale pod górką dowiedziałem się ile to dziadostwo waży !!!!!

Do stacji było jeszcze jakieś 200m a ja wiedziałem do czego służy ten rowek w d.... :P Żeby pot maiał którędy spływaćw dół!!! :)

 

Ale tak serio.

 

Rozebrałem potem kranik ,z początku myslałem ,że japońce coś popieprzyli z kranikiem,ale jak pooglądałem katalog części i okazało się ,że rurka od głównego wylatała i pływa gdzieś w zbiorniku. Teraz przyszła zima jest trochę czasu ,zedrę ziornik spuszce paliwo i ją wytrzepie i wkleję na nowo. :flesje:

I potem będę mógł sie wreszcie cieszyc jazdą na rezerwie :P .

Myśle że 50km na rezerwie to wystarczające ryzyko ,tak podaje instrukcja.Bo potem to już dusza na ramieniu :eek: zwłaszcza w Bieszczadach!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi powiedzieć do ilu km/h rozpędza się drag star 650. W/g producenta jeśli mnie pamięć nie myli, to podaje on maksymalną prędkość 140km/h. A jak to jest w rzeczywistości, odkręcił ktoś do końca manetkę gazu :biggrin: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi powiedzieć do ilu km/h rozpędza się drag star 650. W/g producenta jeśli mnie pamięć nie myli, to podaje on maksymalną prędkość 140km/h. A jak to jest w rzeczywistości, odkręcił ktoś do końca manetkę gazu :biggrin: :crossy:

 

Ja mojego raz spróbowałem ,poleciał coś ponad 170 po równym ,ale położyłem się na zbiorniku.

To było raz i więcej nie będzie! :banghead:

Jak trzeba cos czasami wyprzedzić to tak bez żadnych oporów łapie 130-140 potem już zaczyna się mulić i już nie widać znacznego przyrostu prędkości.

Edytowane przez slaczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego który wypatrzył sobie na allegro pięknego draga 1100 za 20,000zł. Chciałby go kupić. Jedyne co odstrasza to przebieg 51.000km. Czy to dużo na tej klasy motor?

 

zapomniałem dodać że motor jest z 2002r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego który wypatrzył sobie na allegro pięknego draga 1100 za 20,000zł. Chciałby go kupić. Jedyne co odstrasza to przebieg 51.000km. Czy to dużo na tej klasy motor?

 

zapomniałem dodać że motor jest z 2002r

 

Mam motocykl o rok starszy i 72.000 przebiegu. Chodzi idealnie. Wszystko zależy od sposobu użytkowania, nawet najlepszą konstrukcję można zniszczyć strzelaniem ze sprzęgła, strzałami z wydechu, zbyt długim męczeniem rozrusznika. Na szczęście na naszych motocyklach nikt raczej nie uprawia weelie czy stoppie, ale zawieszenie (amorki, główka ramy, mocowanie wahacza) mogły zostać skatowane na jakiejś dziurze czy krawężniku. High-side (później sprytnie zamaskowany) może się zdarzyć wkrótce po wyjeździe od dealera.

Przebieg znaczy naprawdę niewiele - za to podejrzewam, żę jest autentyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi powiedzieć do ilu km/h rozpędza się drag star 650. W/g producenta jeśli mnie pamięć nie myli, to podaje on maksymalną prędkość 140km/h. A jak to jest w rzeczywistości, odkręcił ktoś do końca manetkę gazu :banghead: :clap:

 

 

Ja swoim jechalem 95 mil/h i jeszcze mialem 1/4 manetki do konca, ale ............ to juz zero radochy z jazdy.

 

Mam znajomego który wypatrzył sobie na allegro pięknego draga 1100 za 20,000zł. Chciałby go kupić. Jedyne co odstrasza to przebieg 51.000km. Czy to dużo na tej klasy motor?

 

zapomniałem dodać że motor jest z 2002r

 

Moj Drag 650 z 1998 roku ma nastukane 40000 mil i jest spoko.

Tak ja Wielebny napisal, wszystko zalezy od sposobu jazdy i uzytkowania :lapad:

Jesli kolo jezdzil w dlugie trasy to bulka z maslem.

A to jeszcze 1100 wiec spoko

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że życzeniami zastopowałem trochę topik. Chciałbym zapytać, dla potrzeb swego rodzaju statystyki: jak wielu z Was, jeżdżących Drag Starami, widzi potrzebę (albo już ją zrealizowało) podniesienia kierownicy, bo czujecie się nienaturalnie pochyleni, kręgosłup wydaje się napięty, kiepsko ze swobodą operowania w zakręcie? Na którym modelu XVS? Ile macie wzrostu?

 

To będzie chyba najbardziej historyczna odpowiedź jaka padła na forum :icon_biggrin: . Mam 198cm wzrostu i po zakupie draga pierwsze co zrobiłem to skręciłem kierownice tak żeby nie walić kolanami po rączkach. Teraz jest ok, czuje się na nim całkiem dobrze. Zresztą jak powiedział kiedyś pewien francuz skazany na śmierć "do wszystkiego się można przyzwyczaić" tak i jak czuje się dobrze na dragu. Zresztą sezon temu jeździłem jeszcze mniejszym sprzętem, 250-tką z chin i też dawałem radę :icon_question: :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem w mechanice, ale tam ciiiiiiiiisza...........

Chcę wymienić filtr powietrza na K&N, ale sam wkład do oryginalnej obudowy Draga, nie hypercharger. Czy muszę robić jakieś regulacje gaźników czy też wymiany dysz, czy wszystko powinno pójść bezboleśnie? Tylko proszę o pewne odpowiedzi, nie "wydaje mi się"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem w mechanice, ale tam ciiiiiiiiisza...........

Chcę wymienić filtr powietrza na K&N, ale sam wkład do oryginalnej obudowy Draga, nie hypercharger. Czy muszę robić jakieś regulacje gaźników czy też wymiany dysz, czy wszystko powinno pójść bezboleśnie? Tylko proszę o pewne odpowiedzi, nie "wydaje mi się"...

 

To może tak:

Teoretycznie plug & play ;)

Moim zdaniem sprawa jest nieco inna. Otóż zadaniem nowego filtra jest dostarczyć więcej powietrza, zatem wymieniając jedynie filtr (bez regulacji) przy takiej samej ilości paliwa dostajemy więcej powietrza. Zubożona mieszanka = mniejsza moc.

Kjujikowym zdaniem, regulacja gaźników konieczna.

 

Pozdrawiam

Kjujik

Edytowane przez Kjujik
Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od czasu zakupu draga, wczoraj wybrałem się na 15km podróż (jak na razie była to moja najdłuższa trasa :) ). Zauważyłem że gdy rozpędziłem motor na pierwszym biegu do 20km/h i później raptownie puściłem gaz to odczułem luz na wale, tzn. pewne szarpnięcie. Gdy później motor wyhamował na biegu i znowu raptownie dodałem gazu, znowu lekkie szarpnięcie. Mój poprzedni motor był napędzany przez łańcuch i takie szarpnięcia były normalne. Myślałem że na kardanie nie odczuwa się w ogóle luzów. Czy taki niewielki luz jest u wszystkich, czy coś mi się już wyrobiło?

 

W dowodzie mam wpisane maksymalne obciążenie motoru 200kg, w instrukcji i na pewnej stronie internetowej gdzie są parametry techniczne draga podają 180kg. Więc jakie jest w końcu maksymalne obciążenie. Ja waże 105kg więc ważne jest dla mnie czy moge zabrać kolejną osobę do 70kg czy do 95kg żeby nie przeciążać motoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz spokojnie wziąć druga osobę o wadze 70 kg i jeszcze parę kg maneli. W ubiegłym sezonie zrobiłem wakacyjna trasę po wybrzeżu, ok. 2000 km po polsce z parametrami identycznymi jak Twoje; ja 106 kg, ona 65 kg + ok. 20 kg bagażu... wszysko oki. Czuje się jeszcze dodatkowy zapas amortyzacji z tyłu więc wydaje się bezpiecznie. Warto utwardzić amortyzator tylny przed taką trasą ustawiając go na twardszy - regulator pod siedzeniem. Weź też pod uwagę że producent zawsze podaje wartość obciążenia z pewnym marginesem bezpieczeństwa, np ze względu na obciążenia dynamiczne podczas jazdy.

 

Pozdrawiam.

Miłej jazdy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taki niewielki luz jest u wszystkich, czy coś mi się już wyrobiło?

Wprawdzie Drag Star 1100A, ale w nówce sztuce też mam takie niewielkie luzy. Myślę, że taka jest konstrukcja tego ustrojstwa.

Rozpoczynając swoją przygodę z Dragiem w sierpniu zeszłego roku, też przeżywałem wszelkie szmery, stuki i luzy niczym rodzice kichniecie u niemowlaka.

Koledzy z 4-um twierdzili, że wszystko jest O.K., mam cieszyć się jazdą i nie słuchać tych dźwięków.

Przyznam, że moja odporność na rózne irytujące odgłosy i luzy wzrastała wprost proporcjonalnie do ilości nawijanych kilometrów.

Tobie też radzę ciesz się jazdą. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile pompujecie powietrza do kół do draga 650 classic. Ja mam co prawda zeskanowaną instrukcje ale z draga castom, a classic jest cięższy i te wartości mogą się różnić. Czy może ktoś mi powiedzieć jak pisze ile atmosfer się pompuje z instrukcji z classica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tire air pressure (measured on cold

tires):

0–90 kg (0–198 lb):

Front:

XVS650 200 kPa (29 psi) (2.00

kgf/cm²)

XVS650A 225 kPa (33 psi)

(2.25 kgf/cm²)

XVS650AT 225 kPa (33 psi)

(2.25 kgf/cm²)

Rear:

225 kPa (33 psi) (2.25 kgf/cm²)

XVS650 90–178 kg (198–392 lb)

(CAL)

XVS650 90–180 kg (198–397 lb)

(U49)

XVS650A 90–198 kg (198–437 lb)

(CAL)

XVS650A 90–200 kg (198–441 lb)

(U49)

XVS650AT 90–198 kg (198–437 lb)

(CAL)

XVS650AT 90–200 kg (198–441 lb)

(U49):

Front:

XVS650 200 kPa (29 psi) (2.00

kgf/cm²)

XVS650A 225 kPa (33 psi)

(2.25 kgf/cm²)

XVS650AT 225 kPa (33 psi)

(2.25 kgf/cm²)

Rear:

250 kPa (36 psi) (2.50 kgf/cm²

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...