Jaroslav Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A ja odpowiem tak - zadaj sobie pytanie, do czego motocykl jest Ci potrzebny. Czy rzeczywiście musisz miec litr pod tyłkiem, by byc zadowolonym z zakupu? 650-ka może być naprawdę fajnym wyborem. Druga sprawa: masz wybor, wiec kup motocykl w lepszym stanie, który będziesz w stanie wiarygodnie zweryfikować. Ja w pewnym momencie przy poszukiwaniach miałem alternatywę: vs 1400 z USA (1999 r.) vs. xvs 650 (2000 r.) z przebiegiem 9000 km (realnym, moto stał u sasiada mojego przyjaciela). Intruder miał wszystko, co moża było sobie wymarzyć (akcesoryjne wydechy, siedzenie, amorki i kilka innych kosztownych pierdół), ale też był sprowadzony, lekko wyeksploatowany i w zasadzie nie było wiadomo, jakie jest jego pochodzenie. XVS - golas, krajowy, faktura zakupu, itp. Cena podobna, zalety vs znane, wady xvs też. Mimo takl dużej różnicy w parametrach tech. zdecydowałem się na xvs i nie żałuję. A gadanie, że jest on tylko na trasy 200-300 km to bajki. Tydzień temu byłem we Władysławowie (z Krakowa), wycieczki po 200 km to robiłem na miejscu. Zarówno tam, jak z powrotem motur się super sprawdził (solo z bagażem). V=120-130 km/h, jazda bez szyby, banan na ryju. Tak na marginesie. Mojego xvs-a kupiłem w zasadzie poprzez komis. Tam zostrał wypatrzony, potem po sznuerczku dotarliśmy do właściciela, okazało się, że to sąsiad kumpla. W rezultacie handlarze prowizji nie otrzymali, bo właściciel go z komisu zabrał. Komis nie musi być złym wyborem, w końcu oni z tego żyją i nie moga bezkarnie sprzedawać dziadostwa. Niektórzy za bardzo kombinują, ale opinie o takich punktach poznasz w internecie, na listach dyskusyjnych, wśród kumpli. To się da sprawdzić. Nic co napisałem nie zmienia tego, że ds1100 to fajna zabawka i jeśli spotkasz na swojej drodze egzemplarz godny uwagi, to go bierz. Niby sprzętów jest mnóstwo, ale jak przyjdzie co do czego, to nie ma nic porządnego do wyrwania. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Niby sprzętów jest mnóstwo, ale jak przyjdzie co do czego, to nie ma nic porządnego do wyrwania. Pozdrowienia A to i racja. Długo szukałem i rzeczywiście - jak coś godnego uwagi to albo na 2-gim końcu kraju, albo jeszcze płynie albo też cena na tyle zaporowa, że można już za nią gołego WS 1600 wyhaczyć.Sprawa z 650 jest o wiele łatwiejsza bo jest ich o wiele więcej. I łatwiej kupić w ładnym stanie z dobrej ręki;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuTo Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Heja Luto, czyżby VL800 już Ci nie wystarczał ? :biggrin: hmmmm, jakby Ci to powiedzieć :) gość, od którego kupiłem VLkę zadzwonił do mnie z pytaniem, czy nie chciałbym 1500 :icon_razz: , bo będzie sprowadzał. Ze 3 dni spać nie mogłem :bigrazz: ale stwierdziłem jednak, że na razie dam na wstrzymanie :wink: Na razie mi wystarcza to co mam. O zmianie oważniej pomyslę w przyszłym roku, :icon_eek: tak jak to planowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1janbo Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Jeżdża, jeżdżą.. i kombinują jak tu szybko sprzedać i przesiąść się na 1100 :icon_mrgreen: ...nio, niestety racja, @Zosia ma rację... 650 to nieco za mało na trasie, brakuje, oj brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Wprawdzie już się przewijało przez forum ale tak dla nowych - opis różnic 650 i 1100 na motocycu by x.Maślak http://www.motocyc.pl/opisy motocykli. polecam empiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Skoro wywołano moje pisanie sprzed paru lat, to dodam tu tylko, że koleżanka Asia z 3City właśnie wróciła z samotnej wyprawy na XVS650 do Hiszpanii, w sumie 8555 km. Sprzęt spisał się świetnie, klocków hamulcowych starczyło na góry, a opon na dobre (także w zdzieraniu) europejskie asfalty.Nie przestanę chwalić mniejszego Drag Stara jako ładniejszego (nie chodzi o gusta lecz o dopracowanie designu), oszczędniejszego w spalaniu i lepszego w garażowym serwisowaniu samemu. Nie przestanę chwalić większego brata jako posłuszniejszego w zakrętach, lepiej kontrolowanego w hamowaniu, dynamiczniejszego i mniej wrażliwego na podwójne obciążenie.Ale nie wybiją mi z głowy sympatii do Virago 535, najzwrotniejszego chopperka, z silnikiem nie do zdarcia. Niektóre turystyczne enduro nie dadzą mu rady ani w jednym, ani w drugim. Tylko zbyt wysokim być nie wolno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Może ktoś wie gdzie można znależć dane porównujące powiedzmy 650 i 1100. przyspieszenie , moc silnika itd.ps'grzegorz9139 dzięki za wsparcie. Tu masz trochę danych: http://www.motocyklmania.com/motocykle.phplub nieco ubożej http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/tech_data/moto_dane.htm Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Dzieki koledzy. Mam co czytać. pozdrawiam.walko. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Skoro wywołano moje pisanie sprzed paru lat, to dodam tu tylko, że koleżanka Asia z 3City właśnie wróciła z samotnej wyprawy na XVS650 do Hiszpanii, w sumie 8555 km. Sprzęt spisał się świetnie, klocków hamulcowych starczyło na góry, a opon na dobre (także w zdzieraniu) europejskie asfalty.Nie przestanę chwalić mniejszego Drag Stara jako ładniejszego (nie chodzi o gusta lecz o dopracowanie designu), oszczędniejszego w spalaniu i lepszego w garażowym serwisowaniu samemu. Nie przestanę chwalić większego brata jako posłuszniejszego w zakrętach, lepiej kontrolowanego w hamowaniu, dynamiczniejszego i mniej wrażliwego na podwójne obciążenie.Ale nie wybiją mi z głowy sympatii do Virago 535, najzwrotniejszego chopperka, z silnikiem nie do zdarcia. Niektóre turystyczne enduro nie dadzą mu rady ani w jednym, ani w drugim. Tylko zbyt wysokim być nie wolno... heheheheh dobrze powiedziane., pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jakby ktoś szukał Draga 1100 to mój właśnie jest na sprzedażhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4entry1300694 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jakby ktoś szukał Draga 1100 to mój właśnie jest na sprzedażhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...4entry1300694 o kurcze, dużo się ostatnio na forum sprzedaje Dragów! :) co następne? pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Dzieki koledzy. Mam co czytać. pozdrawiam.walko. :)Mam 37lat i na pierwsze moto w tym roku po długich namysłach wybrałem XVS 650A Classic.Pięknie podsumował to x.Maślak.Jest naprwdę ładny i oszczędny. Mój Drag pali od 4.0l- do 4.4l/100km.Prędkości jak dla mnie zdawalające-- do 120km/h. Szybciej nie jeżdżę bo aż tak się nigdy nie śpieszę.Przyśpieszenia - wystarczające. Jak komuś mało to polecam R1 .Jeżdziłem kiedyś mercedesem W123 z silnikiem 200D i tam to naprawdę nie było w ogóle przyśpieszenia.Na koniec powiem , że nie żałuję mojego zakupu i wyboru. Zrobiłem nim ponad 5000km w tym sezonie i nie zamierzam jak na razie zmieniać na nic większego. Może kiedyś, ale napewno nie tak szybko .Trochę go ubrałęm i kasy nie żałowałem. Polubiłem tego mojego motura i żal byłoby go oddać w obce ręce.Na razie nie ma o tym mowy.Tak na marginesie fakt że 650 jest tańsza od 1100 też dla mnie nie był bez znaczenia. Jestem za 650 classic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Mam 37lat i na pierwsze moto w tym roku po długich namysłach wybrałem XVS 650A Classic.Pięknie podsumował to x.Maślak.Jest naprwdę ładny i oszczędny. Mój Drag pali od 4.0l- do 4.4l/100km.Prędkości jak dla mnie zdawalające-- do 120km/h. Szybciej nie jeżdżę bo aż tak się nigdy nie śpieszę.Przyśpieszenia - wystarczające. Jak komuś mało to polecam R1 .Jeżdziłem kiedyś mercedesem W123 z silnikiem 200D i tam to naprawdę nie było w ogóle przyśpieszenia.Na koniec powiem , że nie żałuję mojego zakupu i wyboru. Zrobiłem nim ponad 5000km w tym sezonie i nie zamierzam jak na razie zmieniać na nic większego. Może kiedyś, ale napewno nie tak szybko .Trochę go ubrałęm i kasy nie żałowałem. Polubiłem tego mojego motura i żal byłoby go oddać w obce ręce.Na razie nie ma o tym mowy.Tak na marginesie fakt że 650 jest tańsza od 1100 też dla mnie nie był bez znaczenia. Jestem za 650 classic. A napisz co z hamulcami. Podobno słabe i czy dragania od silnika faktycznie są odczuwalne/dokuczliwe/męczące już od 80-90 km/h?pozdr walko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A napisz co z hamulcami. Podobno słabe Podobno ...W porownaiu do czegos czy tylko tak, ot ??? :clap: Wiadomo ze to tylko jedna tarcza z przodu a z tylu beben, ale .... daje rade i nawet w awaryjnych sytuacjach dasz rade zatrzymac sie.Oczywiscie nie z predkosci 150 km/h :notworthy: A drgania .... Toz to tak ma byc !!!! Sama przyjemnosc z jazdy jak Ci miedzy nogami wibracje dobrze robia ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Hamulce to jest poważny minus draga 650. Jest niewiele lżejszy od 1100 a różnica przy hamowaniu ogromna.Dla mnie był to jeden z poważniejszych powodów zmiany z 650 na 1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.