grzegorz9139 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Oczywiście, że słyszałem z tym, że zawsze przed uruchomieniem silnika - ale tak jak napisałem, teraz słychać to podczas normalnej pracy silnika - przejeździłem już 5k km i dopiero dzisiaj usłyszałem? NIe sądzę - więc albo wcześniej mi nie terkotało, albo terkotało ciszej, albo dzisiaj dopiero uszy przeczyściłem :)A przed rozwierceniem wydechów na pewno bym usłyszał Witam. A masz tez tak ,ze jak zbiornik pelny paliwa to terkocze krötko, a jak prawie pusty bak to terkocze dluzej i intensywniej? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzięki za opinie, moto jest dość daleko odemnie i gryze się z myślami czy w ogóle do niego jechać. Moto jest z Canady (tak pisze), a gościu przez cały czas nim jeździ bo na liczniku mu rośnie. Nie wiem czy ktoś by picował i dalej jeździł jeśli kompletna mina. Wiem, że nikt dokładnie mi nie odpowie, ale co tu robić...O ile wiem to St.Gervais jest we Francji (nawet z 7-8 miejscowości o tej nazwie), no i od kiedy to w Kanadzie liczniki wyskalowane są w km i tylko w km ?Wydaje mi się też, że w Kanadzie, tak jak w USA, ten motung jest sprzedawany pod nazwą V-Star a nie Drag Star. Facet coś kręci. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeJu Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam. A masz tez tak ,ze jak zbiornik pelny paliwa to terkocze krötko, a jak prawie pusty bak to terkocze dluzej i intensywniej? :offtopic: Nie wiem jeszcze bo zaczęło mi to tykać dzisiaj dopiero :) a w baku mam jeszcze tak na oko około 6l. Wcześniej, niezależnie od stopnia zalania nie słyszałem tego tykania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Ja od czasu jak kupiłem sobie orzeszka i gdy go założę żeby pokręcić się wokół komina, słyszę różne dzwięki, których nie wyłapywałem jeżdząc w Schubercie J1. Dochodzi do mnie klepanie, dzwonienie, stukanie, tykanie, wpięcie biegu to jak walnięcie młotkiem w kowadło. Na początku zaniepokojony tymi dzwiękami od razu pojechalem do serwisu, żeby mi sprawdzili, czy się coś nie urywa, albo czy nie chce wyskoczyć z miejsca, które mu fabryka wyznaczyła . Po gruntownych oględzinach, powiedzieli, że wszystko jest na swoim miejscu, a te dzwięki ktore słyszę, powinny być dla mnie jak muzyka Beethovena... powinienem się nimi delektować, ale z zastrzeżeniem, że jak już je poznam i się z nimi oswoję, to gdy usłyszę jakiś fałszywy, to wtedy mam szybko reagować. I tak też czynię, teraz jadąc słyszę: skrzypce, wiolączele, obój, flet , bębny itp. I jak na ten czas, wszystko gra jak w najlepiej zestrojonej orkiestrze. Czuję się niczym motocyklista meloman delektujący się muzyką swojego moto i pilnie słuchający czy aby nie dotrze do mnie jakiś fałszywy dzwięk.Czasami dochodzi ale to po obiadku :icon_twisted:Z pozdrowieniami Jeżyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toti Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 A może istnieje opcja aby ktoś wybrał się na spacer do Łosic (100km od Wawy, w prawo), zobaczyć tego moutonga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeniop Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) Nie wiem jeszcze bo zaczęło mi to tykać dzisiaj dopiero :icon_razz: a w baku mam jeszcze tak na oko około 6l. Wcześniej, niezależnie od stopnia zalania nie słyszałem tego tykania.... Tykania w czasie jazdy z pompki paliwowej nie powinno być ze względu na większą szybkość pracy. Tak jak Tatakis napisał powinna szumieć a nie terkotać. Sprawdziłbym na Twoim miejscu filtr paliwa, kranik, odpowietrzenie zbiornika i przewody paliwowe - może gdzieś dostało się troche syfu i pompka "męczy się" ciągnąc paliwo. A może istnieje opcja aby ktoś wybrał się na spacer do Łosic (100km od Wawy, w prawo), zobaczyć tego moutonga? Moim zdaniem nie ma co ogląć - Tatakis dobrze napisał - tym bardziej, że na tym zdjęciuhttp://www.toti123.za.pl/drag/slides/2.html widać oryginalne wydechy i na moje oko są nieźle przetarte więc w pełni zgadzam się z opinią Tatkisa Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez zeniop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 "Moim zdaniem nie ma co ogląć - Tatakis dobrze napisał - tym bardziej, że na tym zdjęciuhttp://www.toti123.za.pl/drag/slides/2.html widać oryginalne wydechy i na moje oko są nieźle przetarte więc w pełni zgadzam się z opinią Tatkisa" To sa niestety uroki kupowania moto z "historia" - wydechy jak nowe- zle bo moze byc po dzwonie i sa wymienione :flesje: -wydechy przytarte- zle bo zle wygladaja i tez jest jakas przyczyna ich wygladu ;) ja bym Ci radzil zapytac na forum, co jakis czas chce ktos sprzedac draga ktory jest znany wiekszemu gronu ludzi i nie jest podpicowany do sprzedazy.Musisz tez pamietac ze cos wartosciowego musi kosztowac, osobiscie nie wierze w filantropow :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toti Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 no OK, moto ma swoją historie. Jest kompletnie goły, z 2002r i ma swoją historie. Ale teraz pytanie, czy pomimo tego całkowicie sobie odpuścić? A może jest opcja, że poprostu został zrobiony i można jeździć. Nie znam się, ale czytałem że w moto najważniejsza rama i silnik, a wydaje się być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Oczywiście, że historia historii nierówna. Nie napalaj się, weź człowieka, który Drag Stary zna (np. Marka M4 z Radzionkowa), niech się przyjrzy z bliska i przejedzie na tym sprzęcie. Zobaczcie wspólnie ile przy owej "historii" i rdzy mozna stargować, namyślcie się jeszcze ze 2 razy przeglądając papiery sprzeta (udokumentowany albo i nie przebieg, przeglądy). Może pomoże jakaś konkurencyjna oferta do rozważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeniop Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 To sa niestety uroki kupowania moto z "historia" - wydechy jak nowe- zle bo moze byc po dzwonie i sa wymienione :D -wydechy przytarte- zle bo zle wygladaja i tez jest jakas przyczyna ich wygladu :P Pewnie jestem trochę czarnowidzem, po tym, jak zjeździłem troche kilometrów w poszukiwaniu Draga i szlag mnie trafiał na teksty w stylu:- a to taki mały "scracth", nie wspomniałem przez telefon bo prawie go nie widać (szrama od lagi do końca przedniego błotnika szerokości 3 cm :biggrin: )- w tym modelu to już chyba turbine założyli o tu (palec wskazujący AIS :) itp.ale oczywiście historia historii nie równa. Ważniejsze jest zdanie mechanika niż dumanie ze zdjęć. Tylko z tego co widze toti do tej warszawy ma spory kawałek więc IMHO primo telefon do właściciela i wypytać o wszystko o czym wspomniał Tatakis a potem dopiero wypad z kimś obeznanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 telefon do właściciela i wypytać o wszystko o czym wspomniał Tatakis a potem dopiero wypad z kimś obeznanym. Taaaaaaaa :D A koles powie ze wszystko OK, mlody zrobi 100 kilosow i zobaczy zloma :P Niech lepiej szuka blizej siebie bo Dragow na Allegro jest od zaje*** :biggrin: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monitor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1224896 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1074140 pytanie tylko czy faktycznie chodzi Ci o instrukcję obsługi, czy może raczej o serwisówkę czyli instrukcję przeglądów i napraw?jsz Dziękuję za podpowiedż, ale już kiedyś pisałem na pw do orange rider i się nie odezwał może już go tu nie ma, a chodzi mi o taką jaką dostałem w języku niemieckim : Bedienungsanleitung Drag Star XVS 1100 A tyle że w polskim języku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toti Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Oczywiście, że historia historii nierówna. Nie napalaj się, weź człowieka, który Drag Stary zna (np. Marka M4 z Radzionkowa), Dzięki za rade, najprawdopodobniej za 2 tyg będe w okolicy. Jak czegoś innego nie znajdę to wale do Marka M4 i zobaczymy. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Dzięki za rade, najprawdopodobniej za 2 tyg będe w okolicy. Jak czegoś innego nie znajdę to wale do Marka M4 i zobaczymy. Jeszcze raz dzięki. Witaj, Szwagier mój sprzedaje swojego Draga 1100. Jeśli jesteś zainteresowany pisz na priva. Miał byś moto od pasjonata nie od handlarza. (drag z 2001, przerobiony - oryginalne malowanie nie bity zadbany!!!) jakby co pisz. pozdrempiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozak_Barabasz Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam wszystkich Drag Starzystów :icon_arrow:Zapraszam na jedyne w Polsce forum poświęcone wyłącznie Yamasze Drag Star.Lepiej jak wszystko jest uporządkowane a nie zbite w 108 stron postów :banghead: www.yamaha-dragstar.pl Prosiłbym wszystkich o zamieszczenie tego linka w swoich podpisach.Zapewne zaraz ktoś coś napisze i nikt nie zauważy tego postu :icon_exclaim: Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez Kozak_Barabasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.