jeszua Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1224896 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1074140 pytanie tylko czy faktycznie chodzi Ci o instrukcję obsługi, czy może raczej o serwisówkę czyli instrukcję przeglądów i napraw?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbymus Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Kusisz, dziewczynko, kusisz .....A kiedy mozna zobaczyc ??? :bigrazz: majkelpl nic się nie zmieniasz zawsze byłeś ciekawy. To są plecki dla dragstarków (do oglądania), Ty jesteś wyżej (vildek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Eeeeeeeeee tam, Zbychu ;) Lekko przesadzasz a plec piekna zzzzzawsze mnie pociagala :lalag: Myslisz ze Monisia z Gizycka mnie nie ruszyła ??? ;) A to ze teraz mam Wildka to nie znaczy ze wypinam sie na Drag Starowcow :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 wlasnie przeczytalem 107 stron tego tematu ;) trwalo to troche i ciagle nie wiem czy chce kupic nowego draga 1100 czy Vn900.Najgorsze jest to ze to ostatni gwizdek aby kupic nowego draga bo sa w sprzedazy do konca miesiaca i co ja mam biedny zuczek zrobic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Wez pod uwage ze VN 900 jest na wtrysku i chlodzony ciecza oraz ma lancuch a DS 1100 to klasyczny gaznikowiec, chlodzony powietrzem i ma kardan. :biggrin: Ja bym bral 1100 ale ........... to juz sa niuanse co sie komu bardziej podoba bo jesli chodzi o parametry to maja podobne.Jedyna duza roznica to jest wlasnie naped .... wal kontra lancuch :flesje: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 majkelpl z ta roznica napedow to troche nie masz racji poniewaz vn900 ma pas podobnie jak twoj wildek i HD-ki i mysle ze to nie jest takie glupie rozwiazanie skoro nastepcy drag stara tez maja pasy napedowe, chlodzenie plynem zreszta tez wiec cos w tym musi byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 majkelpl z ta roznica napedow to troche nie masz racji poniewaz vn900 ma pas podobnie jak twoj wildek i HD-ki i mysle ze to nie jest takie glupie rozwiazanie skoro nastepcy drag stara tez maja pasy napedowe, chlodzenie plynem zreszta tez wiec cos w tym musi byc. Witam. Ale DS 1100 ma z przodu dwie tarcze hamulcowe, a VN900 tylko jednä. To tez cos znaczy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toti Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Koledzy, a może ktoś coś wywnioskować ze zdjęć ze stronywww.toti123.za.pl/drag/drag.htmlCoś takiego chodzi mi po głowie 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam. Ale DS 1100 ma z przodu dwie tarcze hamulcowe, a VN900 tylko jednä. To tez cos znaczy. Pozdro To chyba nie chodzi o porównanie :D Jak dla mnie to wybór miedzy lepszym technicznie Vn-en ( 8 lat w motoryzacji to kosmos) a Dragiem który był zawsze dla mnie kultowym cudeńkiem i mimo tego ze właśnie znika z salonów Yamahy zdecyduje się jednak na zaadoptowanie jednego :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Koledzy, a może ktoś coś wywnioskować ze zdjęć ze stronywww.toti123.za.pl/drag/drag.htmlNa podstawie tylko zdjęć trudno jest coś wywnioskować. Ale to co zauwazyłem:1. DS1100 z Francji bądź Szwjacarii, prod. kwiecień 2002, 2. przebieg ok. 40tys. km lub więcej co wynika z tego, że ma co najmniej drugi komplet opon (Dunlopy, oryginalnie są Bridgestone) w 50% już zjechanych, dziwne że przód jest w gorszym stanie niż tył (czyżby tył to trzecia opona ?), tylna tarcza dość mocno zjechana co jest nietypowe, bo tyłu nie używa się tak często jak przodu, przednie tarcze chyba po wymianie (zbyt świeże w porównaniu z tylną),3. moto był w całości przemalowywany, co wynika z podejrzanie dobrego stanu lakieru przy takim wieku i przebiegu, braku rysek i odprysków od kamyczków na przednim błotniku, braku oryginalnych szparunków/linii na zbiorniku oraz napisów bocznych, przesynięcia zbytnio do przodu naklejanych napisów na boczkach (pod siodłem) oraz braku czarnego/białego napisu poprzeczniego Yamahana na błotniku tylnym (na jego końcówce),4. zmieniona i podwyższona kiera, przesunięte tylne kierunki z chyba nie oryginalnymi poprzeczkami (końcówki/obsada przy błotniku chyba powinna być chromowana a gumowe przeguby dopiero 2 cm od błotnika), jeżeli były przesuwane to znaczy, że woził duże sakwy, nie ma po nich śladu na błotniku co potwierdza, że tylny błotnik był też malowany, nie ma też śladów po stelażu na listwach bocznych błotnika,5. Wydech wymieniony na slip-on (ma w komplecie oryginały ?, bo jeżeli nie to znaczy, że raczej były zjechane przy szlifie), bardzo nowy stan.6. Dziwne też, że moto ma 6 lat i jest to całkowity golas. A co z zadupkiem ? Siodło też albo customowe albo poprawiane (jasne wstawki).Wniosek: moto po poważnym szlifie albo wypadku, z dość dużym przebiegiem, całe świeżo malowane, świeżo wymienioną kierą (jeszcze na kablach wiszą zapinki, których ktoś nie zdjął ! co też może wskazywać, że była skrzywiona), świeżo wymienionymi tłumikami. Prawdopodobnie odpicowane do sprzedaży. Może być mina ! Ja bym się bał tego motunga. Wymaga bardzo dokładnego sprawdzenia i jazdy testowej ! Jeżeli się mylę, to mnie poprawcie. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeJu Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Koledzy i Koleżanki :Dmoże ktoś będzie mógł mi pomóc z poniższym problemem: Dzisiaj, po powrocie z myjni zauważyłem, że w trakcie normalnej pracy silnika (bez różnicy czy na biegu czy nie) słychać charakterystyczne "tykanie" (tykanie NIE wydobywa się z silnika), które normalnie słychać przez moment tylko po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika. Tykanie odbywa się z dużą częstotliwością... Co się ostatnio zmieniło vs. standardowe użytkowanie mojego moto:- byłem na myjni z karcherem ale wątpię, że coś tam mogło się uszkodzić bo myłem z daleka- wywierciłem jakiś czas temu dziury w wydechach To czynności które ewentualnie mogły spowodować to "tykanie" - chyba, że mogą być jeszcze jakieś inne (a pewnie są). I tu pytanie dla osób znających się na temacie lub mających już podobne doświadczenia:1. Co to może być2. Czy można z tym jeździć3. Jak można to naprawić Będę wdzięczny za pomocB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Koledzy i Koleżanki :)może ktoś będzie mógł mi pomóc z poniższym problemem: Dzisiaj, po powrocie z myjni zauważyłem, że w trakcie normalnej pracy silnika (bez różnicy czy na biegu czy nie) słychać charakterystyczne "tykanie" (tykanie NIE wydobywa się z silnika), które normalnie słychać przez moment tylko po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika. Tykanie odbywa się z dużą częstotliwością...B.Spokojnie, nie panikuj, to z pewnością tylko pompa paliwowa napełniała komory gaźników. Zawsze tak terkocze jak dopełnia gaźnik(i), chodzi wtedy na niskich obrotach. Po napełnieniu gaźników wyłącza się :buttrock:Nie słyszałeś tego nigdy wcześniej ? Btw ona zawsze terkoce jak pracuje, nawet jak silnik już pracuje, bo włącza sie ponownie z uruchomieniem silnika. Przy większych obrotach silnika terkotanie zamienia się w głośny szmer, tylko praca silnika ją zagłusza i tego nie słyszysz. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeJu Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Spokojnie, nie panikuj, to z pewnością tylko pompa paliwowa napełniała komory gaźników. Zawsze tak terkocze jak dopełnia gaźnik(i). :buttrock:Nie słyszałeś tego nigdy wcześniej ? Oczywiście, że słyszałem z tym, że zawsze przed uruchomieniem silnika - ale tak jak napisałem, teraz słychać to podczas normalnej pracy silnika - przejeździłem już 5k km i dopiero dzisiaj usłyszałem? NIe sądzę - więc albo wcześniej mi nie terkotało, albo terkotało ciszej, albo dzisiaj dopiero uszy przeczyściłem :)A przed rozwierceniem wydechów na pewno bym usłyszał Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez BeJu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Oczywiście, że słyszałem z tym, że zawsze przed uruchomieniem silnika - ale tak jak napisałem, teraz słychać to podczas normalnej pracy silnika - przejeździłem już 5k km i dopiero dzisiaj usłyszałem? NIe sądzę - więc albo wcześniej mi nie terkotało, albo terkotało ciszej, albo dzisiaj dopiero uszy przeczyściłem :buttrock:A przed rozwierceniem wydechów na pewno bym usłyszałMoże w czasie mycia dostało się do jej łożyska/trybów trochę wody, albo po myciu karcherem stałeś się bardziej wyczulony. Trudno powiedzieć. Poobserwuj jakiś czas, jak nie przejdzie to zapytaj jakiegoś mechaniora, może trochę smaru załatwiłoby sprawę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toti Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Na podstawie tylko zdjęć trudno jest coś wywnioskować. Ale to co zauwazyłem:... Dzięki za opinie, moto jest dość daleko odemnie i gryze się z myślami czy w ogóle do niego jechać. Moto jest z Canady (tak pisze), a gościu przez cały czas nim jeździ bo na liczniku mu rośnie. Nie wiem czy ktoś by picował i dalej jeździł jeśli kompletna mina. Wiem, że nikt dokładnie mi nie odpowie, ale co tu robić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.