daro1980 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Witaj, Piter,Dziękuję za troskę.Pojęcie rezerwy, położenie kranika, konieczność przełączania ...itp... to abecadło.Będąc cycatą blondynką może i miałbym z tym problem.Czekam na odpowiedź kogoś , kto miał taki przypadek.Pozdrawiam Juliusz jeżeli dobrze cię rozumiem to miałeś kranik w położeniu do jazdy a wachę wyjeździłeś do zera .... takie przypadki sie zdarzają i to dość często ...musisz sprawedzić kranik - wymontować ze zbiornika bo prawdopodobnie wyleciała ci z niego rureczka odpowiedzialna za rezerwe i w tej chwili położenie rezerwa lub jazda normalna nic nie daje bo ciągle korzystasz z tego samego poziomu i zawsze wyjeździsz wachę do zera ... nieraz było o tym na forum.... sprawdź tez czy czasem nie lata coś w zbiorniku - to może być ta rureczka .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 musisz sprawedzić kranik - wymontować ze zbiornika bo prawdopodobnie wyleciała ci z niego rureczka odpowiedzialna za rezerwe Dokladnie to lub .............. masz odwrotnie zalozone rurki w kraniku w srodku baku :icon_exclaim: ps. Nie potrzebnie zakladasz nowy temat jak TU dostaniesz kazda potrzebna informacje :biggrin: ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIVENN Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Panowie podeślijcie jakieś fotki lub linki, na których widać stelarze do mocowania dużych sakw wraz z przesunięciem kierunkowskazów w customie. Nie mam tu na myśli kupnych standardowych stelarzy, na których można zawisić torebeczki tylko takich stelarzy do których przykręca się sakwy bez pasa przechodzącego przez błotnik.Z góry dzięki i pozdrawiam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 (edytowane) A takie coś mieliscie ?Po raz pierwszy zdarzyło mi się stanąć na środku drogi z powodu braku benzyny. Mimo, że NIE MIAŁEM przełączone na rezerwę ! Pusty bak.Czy ktoś ma pomysł, dlaczego ?pozdrawiamJuliusz Masz to co było u mnie ,wypadła ci rurka z kranika ,od głównego przelewu i pływa sobie w zbiorniku :) Trzeba ściągnąć, zbiornik zalać paliwo,odkręcić kranik, wyłowić nieszczęsną rurkę, wkleić na swoje miejsce i będzie wszystko git. Edytowane 12 Lipca 2008 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earendale Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam wszystkich Pragne dolaczyc do Waszej braci - jako posiadacz nie nowego ale z jedynie slusznej rodziny Yamaha - mianowicie XVS 650APrzeczytalem wszystkie posty z tego forum (2 dni zeszlo chyba) i dziekuje Wam za wiele cennych informacji.Nie znalazlem natomiast informacji na moje pytanie wiec pytam:1. W miejscu gdzie zaczyna sie wylot spalin do rury - jeszcze w motorze jest taki element (nie wiem jak sie to nazywa) u mnie calkiem pordzewialy (zeliwny chyba) - czy jest koniecznosc wymieniania go - czy czekac az sie rozleci (czy sie nie rozleci)?2. Potrzebuje zaopatrzyc sie w przednia lampe - czy z XVS 1100 pasuja do 650? I gdzie polecalibyscie?3. Czy mocowanie stelazu do sakw w modelu 1100 jest takie samo co w 650 - innymi slowy czy stelaze z 1100 pasowac beda do 650?4. Mam zamontowane wydechy Cobra (tak bylo) - nie regulowalem nic a moze powinienem - poniewaz w trakcie odpuszczenia gazu - lekko strzelaja - czy moze tak powinno byc?5. Czy w okolicach gdzie mieszkam Stargard-Szczecin - moze ktos polecic jakis dobry warsztat? Bede wdzieczny jesli ktos by cos skrobnal do moich zapytan. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam wszystkichPragne dolaczyc do Waszej braci - jako posiadacz nie nowego ale z jedynie slusznej rodziny Yamaha - mianowicie XVS 650APrzeczytalem wszystkie posty z tego forum (2 dni zeszlo chyba) i dziekuje Wam za wiele cennych informacji.Nie znalazlem natomiast informacji na moje pytanie wiec pytam:1. W miejscu gdzie zaczyna sie wylot spalin do rury - jeszcze w motorze jest taki element (nie wiem jak sie to nazywa) u mnie calkiem pordzewialy (zeliwny chyba) - czy jest koniecznosc wymieniania go - czy czekac az sie rozleci (czy sie nie rozleci)? No to pogratulowac nabycia jedynie slusznego motocykla i nawijania kilometrow :crossy: :smile: :flesje: Co do tego elementu ....Nazywa sie chyba kolektor dolotowy i w starszym sprzecie jest zardzewialy i skorodowany, jak w moim ;) , ale nie rozleci sie i nie odpadnie. :eek: Jak Ci sie bedzie chcialo po sezonie, w zimie, zdjac wydechy i wymienic ten elemant na nowy .... prosze bardzo :) Mozesz miec jednak problem z odkreceniem go a jak mowi stare przyslowie: stare gowno nie smierdzi poki go nie dotkniesz :lalag: Co do pozostalych kwestii .... chyba elementy z 1100 nie beda pasowaly do 650, ale pisze chyba bo dokladnie nie wiem. Musialbys poprzymierzac i sprawdzic.Co do wydechow ... co to znaczy ze "lekko strzela" ??? :eek: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam wszystkich Pragne dolaczyc do Waszej braci - jako posiadacz nie nowego ale z jedynie slusznej rodziny Yamaha - mianowicie XVS 650APrzeczytalem wszystkie posty z tego forum (2 dni zeszlo chyba) i dziekuje Wam za wiele cennych informacji.Nie znalazlem natomiast informacji na moje pytanie wiec pytam:1. W miejscu gdzie zaczyna sie wylot spalin do rury - jeszcze w motorze jest taki element (nie wiem jak sie to nazywa) u mnie calkiem pordzewialy (zeliwny chyba) - czy jest koniecznosc wymieniania go - czy czekac az sie rozleci (czy sie nie rozleci)?2. Potrzebuje zaopatrzyc sie w przednia lampe - czy z XVS 1100 pasuja do 650? I gdzie polecalibyscie?3. Czy mocowanie stelazu do sakw w modelu 1100 jest takie samo co w 650 - innymi slowy czy stelaze z 1100 pasowac beda do 650?4. Mam zamontowane wydechy Cobra (tak bylo) - nie regulowalem nic a moze powinienem - poniewaz w trakcie odpuszczenia gazu - lekko strzelaja - czy moze tak powinno byc?5. Czy w okolicach gdzie mieszkam Stargard-Szczecin - moze ktos polecic jakis dobry warsztat? Bede wdzieczny jesli ktos by cos skrobnal do moich zapytan. Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie Witam następnego pozytywnie zakręconego ! :icon_mrgreen: co do lampy: jeśli Ci nie przeszkadza używana (XVS 1100 rocznik 2002) z mojego moto -to właśnie przerabiam przód i być może będzie do sprzedania w przyszłym tygodniu wraz pięknymi lightbarami! (lub bez - bo nie wiem jeszcze nie ich nie zostawię). jak chcesz pisz na priva podeślę Ci zdjęcia jak wyglądają. :D szerokości i z jazdy radości :D pozdrempiq Panowie i Panie? mam do sprzedania kilka części z przeróbki mojego Draga - ogłoszenie w dziale Giełda żeby nie spamować. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=101611 zainteresowanych zapraszam !!! kontakt na priva pozdrawiam empiq P.S. Jak skończę przerabiać wstawię zdjęcia :crossy: ledwo początek prac a już jest postęp niezły w wyglądzie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Earendale, 1. co do lampy to nie mam 100% pewnośc, ale wydaje mi się, że są identyczne (dla święteg spokoju znajdź telefon do najbliższego sewisu Yamahy i zwyczajnie zapytaj, chyba że ktoś na forum to wie na bank)2. stelaże nie będą pasować, tak jak i zdecydowana większość elementów nadwozia i wyposażenia (DS650 i 1100 wyglądają tak samo ale w praktyce są zupełnie różne)3. rdzę na kolektorach spalin możesz olać, jest powierzchowna i nic się nie rozleci. W wolnej chwili możesz potraktować ją środkiem odrdzewiającym i/albo przeszlifować drobnym papierem ściernym, 4. strzelanie od czasu do czasu przy pustych wydechach to normalne zjawisko i jeżeli nie są to częste i poważne detonacje, to się nie przejmuj. Przy okazji najbliższej wizyty w serwisie niech zobaczą i jak trzeba podregulują gażnik/zawory, prawdopodobnie gość założył puste rury bez wymiany dysz w gaźnikach.5. nie wiem jak stoisz z kasą, ale ja zalecałbym serwisować moto w autoryzowanej stacji Yamahy, chyba, że koledzy polecą Ci dobry niezależny serwis w Twoim mieście.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earendale Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 majkelpl, empiq, TATAKIS Wielkie Wam dzieki za odpowiedzco do moich wydechow - to mam jeszcze 1 pytanieZrobilem na nich przepały - aczkolwiek wiedzialem skad sie tam moga wziac - i ani nie gazowalem na zimnym, ani nie ssalem za dlugo na starcie - wiec chyba zostaje ze cienka blacha i dlatego stad sie wziely - czy moze macie inne sugestie? (przypominam ze sa to Cobry) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Kolego a jakiego typu masz te Cobry, które ci kolor zmieniły?Znasz nazwę ? lub typ (slip-on ?) Czy są puste czy mają coś w środku ? Pytam bo zamówiłem sobie Cobry i na ich stronach jest napisane że mogą stać się fioletowe - i na to nie ma gwarancji (czytaj - tak ma być). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Earendale Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witaj Soft Z checia bym Ci odpowiedzial na twe pytanie...ale...nie nie do konca wiem jakie mam CobryGdzie tego szukac? (zadnej doku do wydechow nie mam) Chociaz...kilkadziesiat czy kilkaset postow wczesniej byl wprawdzie link do producenta wydechow Cobra (tylko 2 rodzaje zdaje sie) o tu:http://www.cobrausa.com/content/index.cfm?...ID=17&selogin=1 i ja mam chyba te drugie czyliDrag Pipes (98-03 All), 04-05 Non-CA Models mnie sie przepały zrobily na zgieciach czyli w 2 miejscach - i to bardziej na gornej rurze niz dolnej pozdrawiam Soft A moglbys podac info gdzie konkretnie pisza o tym ze moga zmienic kolor? (na tej samej stronie co podalem?)dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Na stronach www.cobrausa.com wejdź na wydechy, potem wybierz jakiś i instrukcję montażu - będzie tam coś takiego pisał na samym dole każdej instrukcji (pdf) "Before starting your engine remove all fingerprints from chrome with a quality wax or chromepolish. Failure to do so can cause discoloration. Due to fluctuations in carburetor settings,timing, etc., Cobra Engineering does not warrant against chrome discoloration." Przed odpaleniem silnika wyczyść odciski palców z chromów pastą do polerowania chromów. W przeciwnym wypadku może to spowodować dekoloryzację ......(). Cobra Engineering nie gwarantuje zmiany koloru chromu. To jest jedna rzecz. - Wczoraj czytałem dokument który nazywa się gwarancja Cobr'y - ona dostępna jest też na stronach CobryUSA i tam było też coś na ten temat że: gwarancji nie podlega przebarwienie chromu na niebiesko (lub fioletowo - nie pamiętam) coś takiego - ale jak dokładniej chcesz to jest gwarancji, tu link do gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz kierownicy Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Zdecydowałem się na taki oto (zdjęcia) montaż chlapacza. Nie wiem czy jest jakaś zasada; czy na błotnik czy pod?Bardziej przypasował mi w ten sposób. Celem ochrony lakieru nakleiłem dodatkowo specjalną folijkę. Ogólnie mi pasuje i mam nadzieję, że choć częściowo spełni swoją rolę. http://images32.fotosik.pl/301/584ff2aca64ed723med.jpghttp://images33.fotosik.pl/302/3305a70e5171ffb5med.jpg Witam jeździłeś z tym chlapaczem?jak się sprawdza?szukałem chalpaczy do DS 650 ale nic nie znalazłem i teraz jak jest po deszczu to wracam w mokrych spodniach :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Niestety jeszcze nie miałem okazji go wypróbować. Zamontowałem w dzień wyjazdu za granicę (trzeba zarobić na wachę)a drag został w garażu :icon_rolleyes: Wracam po 10.08 i jeśli przytrafi mi się jakiś deszczyk podczas jazdy to napiszę czy to coś daje czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz kierownicy Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Niestety jeszcze nie miałem okazji go wypróbować. Zamontowałem w dzień wyjazdu za granicę (trzeba zarobić na wachę)a drag został w garażu :) Wracam po 10.08 i jeśli przytrafi mi się jakiś deszczyk podczas jazdy to napiszę czy to coś daje czy nie. no to czekam na opinię jak się sprawdzi to może pójdę w Twoje ślady i też zamówię za oceanemmuszę przyznać, że wygląda fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.