Skocz do zawartości

Posiadacze Drag Starów łączcie się


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy spotkał się ktoś z osłoną przedniej części ramy montowaną poniżej linii cylindrów i schodzącej łukiem pod silnik do customa? Wiadomo, że w tym modelu przy niesprzyjających warunkach chlapie i bije piaskiem po elementach silnika. Dobrym rozwiązaniem była by taka osłona. Mam wrażenie, że gdzieś coś takiego widziałem ale mi to umknęło. Teraz by się przydało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki x. Maślak,

Moj motor jest jak Twoj jest ze stanow, a sprzedawca nie wydaje sie byc dobrym( prosilem zeby przeslal mi dysze z tego egz., z ktorego wzial oryg. tlumiki, ale pomimo, ze ma zakladzik i ludzi, w rozmowie zaczal byc niechetny i na nic motywacje, ze moje dysze powinny znalezc sie w tym egz., do ktorego przelozono Cobry, bo najprawdopodobniej tam bedzie taki sam problem - dla niego jakis klient na pewno kupi i po klopocie - zmartwienie klienta - zaluje, ze nie kupilem motoru w polski salonie i dalem zarobic takiemu czlowiekowi.

Tym bardziej, ze mam jeszcze problem z rozrusznikem - myslalem, ze akumulatoir - kupilem, a problem dalej ten sam. Czasmi pali super bez szemrania, a czasami terkocze, ledwie kreci jakby slaby akumu i staje zupelnie.

I jak zwykle szereg domyslow, a mi sie mozg lasuje - moze szczotki, moze jakis przekaznik?

Jezeli ktos mial taki sam problem prosze o porade.

Pozdrosy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robinx, a taka osłona nie wpłynie na mniejsze chłodzenie silnika? Pisałeś, że poniżej linii cylindrów, ale zawirowania powietrza mogą być zupełnie inne od tego, co podpowiada wyobraźnia. Może jakims rozwiązaniem byłby sam "pług" na dole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami pali super bez szemrania, a czasami terkocze, ledwie kreci jakby slaby akumu i staje zupelnie.

I jak zwykle szereg domyslow, a mi sie mozg lasuje - moze szczotki, moze jakis przekaznik?

 

Niestety, to znany w konstrukcjach XV i XVS problem sprzęgła rozrusznika. Zależnie od sposobu użytkowania pada przy 40 i więcej tys. km'ów. Czeka Cię nastepny wydatek :banghead: nawet ok. 2000,-

 

Na tych wstawionych dyszach pewnie wszystko też da się wyregulować, tyle że zahaczamy o tak poważną sprawę jak skład mieszanki, a to bez przyrządów i doświadczenia, za to z dyszami aftermarketowymi walka z wiatrakami. Szczerze współczuję. :)

 

BTW.: Podskoczysz z Olsztyna na Jajcarnię do mnie 13 kwietnia? Zaczynamy o 11.00...

Edytowane przez x. Maślak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robinx, a taka osłona nie wpłynie na mniejsze chłodzenie silnika? Pisałeś, że poniżej linii cylindrów, ale zawirowania powietrza mogą być zupełnie inne od tego, co podpowiada wyobraźnia. Może jakims rozwiązaniem byłby sam "pług" na dole?

Myślałem o tym ale wydaje się, że taka osłona nie powinna blokować swobodnego przepływu powietrza. Najlepiej będzie wypróbować to w czasie cieplejszych dni. Pług moim zdaniem niewiele by pomógł bo swoją budową bardziej koncentruje się na osłonie dołu silnika. Jeżeli nie znajdę czegoś oryginalnego to spróbuję coś pokombinować. Mam znajomego który zawodowo związany jest z firmą produkującą różne elementy z laminatu.

Może da się namówić na mały tuning mojego Draga

 

 

A moze zwyczajny "chlapacz" na przedni blotnik ??? :)

Szeroki i prawie do samej ziemi i problem z glowy :banghead:

a z tyłu taki czarny wąski pasek do ziemi jak kiedyś w dużych fiatach?

Nie... chlapacze były dobre ale w Wueskach (kawał gumy, dętki); Co prawda mieszkam na wsi ale to już trąci mi festynem. Drag wymaga bardziej przemyślanej konstrukcji.

Swoja drogą jak ty Majkelpl radzisz sobie z tym problemem? Chodzi mi o jazdę w deszczu. Unikasz tej sytuacji czy ciągle myjesz moto? Bo z tego co mi wiadomo to UK ciągłą mgłą i mżawką stoi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy spotkał się ktoś z osłoną przedniej części ramy montowaną poniżej linii cylindrów i schodzącej łukiem pod silnik do customa? Wiadomo, że w tym modelu przy niesprzyjających warunkach chlapie i bije piaskiem po elementach silnika. Dobrym rozwiązaniem była by taka osłona. Mam wrażenie, że gdzieś coś takiego widziałem ale mi to umknęło. Teraz by się przydało.

 

 

ja sam zrobiłam sobie taka osłone, zdaje egzamin w 100% taki mini pług( do mojej wersji pasuje)

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy ktos z Was wymieniał w Drag'u linke sprzegla i linki gazu z czarnych oryginalow na srebrne np. z Higway Hawka? Jesli tak to gdzie je kupiliscie? Przymierzam sie do zamontowania plus jeszcze przewody hamulcowe w oplocie np. takie z Hela.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, to znany w konstrukcjach XV i XVS problem sprzęgła rozrusznika. Zależnie od sposobu użytkowania pada przy 40 i więcej tys. km'ów.

 

Czyzby sprzedawczyk az tak przekrecil licznik? Mam 7200 mil ( tyle widnieje na certyfikacie ). Kolega, ktory pracowal w serwisie Yamaha ma nadzieje, ze to nie sprzeglo, gdyz jego zdaniem moto wyglada na nowy ( 2006 ), ale znajac amerykanskie drogi co to za problem bryknac 20000 mil "podmorskiej zeglugi" prze sezon.

Tak sie zrazilem do uzywanych sprzetow, ze kolejny moto kupie w salonie, a to juz niedlugo bo 1100 jest dla mnie za slaby ( moze musze schudnac :)

Szkoda, bo XVS 1900 po pierwsze drogi, po drugi nie jest tak ladny jak XVS 1100 silverado.

 

Coz dostalem nr telefonu do Darka - mistrza z serwisu Yamaha - bede dzisiaj dzwonil i ustawial sie.

Myslalem o dyszech DynoJet, ale coos piszesz, ze to walka z wiatrakami ???

 

Podskoczysz z Olsztyna na Jajcarnię do mnie 13 kwietnia? Zaczynamy o 11.00...

 

Obawiam sie, ze tego dnia bede mial nagrania :biggrin:. Szczerze sie martwie, bo po obejrzeniu zdjec z poprzedniej edycji i po czytaniu Twoich postoow odnosze wrazenie, ze porzadny z Ciebie czlowiek, a to cenie najbardziej. Z checia i szacunkiem uscisne Twoja dlon jezeli nie w tym to w przyszlym roku bo nastepna JAJCARNIE juz zaplanuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyzby sprzedawczyk az tak przekrecil licznik? Mam 7200 mil ( tyle widnieje na certyfikacie ). Kolega, ktory pracowal w serwisie Yamaha ma nadzieje, ze to nie sprzeglo, gdyz jego zdaniem moto wyglada na nowy ( 2006 ), ale znajac amerykanskie drogi co to za problem bryknac 20000 mil "podmorskiej zeglugi" prze sezon.

Tak sie zrazilem do uzywanych sprzetow, ze kolejny moto kupie w salonie, a to juz niedlugo bo 1100 jest dla mnie za slaby ( moze musze schudnac :crossy:

 

Moze licznik nie był kręcony, za to pierwszy właściciel nie umiał używać rozrusznika :banghead: :icon_biggrin: - tak się czasem zdarza, że bez końca kręcą nim świeżo upieczeni bikerzy, podczas gdy w ustawieniach gaźnika wszystko przeczy łatwemu uruchomieniu silnika.

 

Kolejne "może": nie wykluczam, że po wyregulowaniu Twój sprzęt jeszcze Cię zachwyci. Bardzo szybko wyrosłem z "naj" na rzecz wzajemnego dopasowania z maszyną. A gdybyś już miał się przesiadać na inną Yamaszkę, rozważ proszę V4 - sprawdzonego Royal Stara 1300. To dobry wybór dla "dużych chłopców".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, to znany w konstrukcjach XV i XVS problem sprzęgła rozrusznika. Zależnie od sposobu użytkowania pada przy 40 i więcej tys. km'ów.

 

To ja chyba jestem jednym z niewielu szczesliwych posiadaczy Draga ktoremy wszystko chodzi jak trzeba :clap:

A pali od lekkiego zakrecenie rozrusznikiem :lalag:

Moj ma przejechane 42 tysiace, ale mil i tylko coroczny serwis przechodzi. ( oleje, fitry, swiece ) + bardzo dokladne sprawdzenie 56 punktow do przegladu technicznego :eek:

Jak do tej pory z duzych rzeczy wymienilem tylko tylni amortyzator bo juz byl padaczka :icon_biggrin:

 

a z tyłu taki czarny wąski pasek do ziemi jak kiedyś w dużych fiatach?

Nie... chlapacze były dobre ale w Wueskach (kawał gumy, dętki);

 

O tej gumie, to chodzilo mi o oryginalne "chlapacze" Yamahy ktora sprzedaje takie cuda zarowno na przedni, jaki i tylni blotnik :buttrock: Nabijane cwiekami i takie tam "pierdoly" :banghead:

Skoro macierzysta forma Draga takie rzeczy oferuje to chyba nie jest to wiocha ani festyniarstwo :eek:

I to nie musi byc guma tylko np. kawal grubej skory :buttrock:

 

Swoja drogą jak ty Majkelpl radzisz sobie z tym problemem? Chodzi mi o jazdę w deszczu. Unikasz tej sytuacji czy ciągle myjesz moto? Bo z tego co mi wiadomo to UK ciągłą mgłą i mżawką stoi?

 

Radze sobie tak ze wyjezdzam rano do pracy piekne slonko swieci a jak wracam to leje deszcz :crossy:

Albo jest tak ze caly dzien jest ladnie a wystarczy ze przez 10 minut popada i juz jest mokro i chlapie wszedzie :biggrin:

No coz ............... nastepnego dnia szmatka i jedziem do polysku :buttrock: :crossy:

I tak w kolko ............. :biggrin:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozważ proszę V4 - sprawdzonego Royal Stara 1300. To dobry wybór dla "dużych chłopców".

 

Zaluje, ze nie kupilem nowego XVS 1300 - wlasnie o nim najbardziej marzylem, ale roznica nie bedzie zbyt wielka.

Nie jestem maniakiem predkosci, ale lubie czuc moc i chcialbym zeby moto reagowalo sprawniej - nie ma to nic wspolnego z dlawieniem - bo to zaczyna sie wtedy kiedy i tak az sie prosi o wyzszy bieg - kolega nawet twierdzi, ze to odciecie zaplonu, ale nie sadze - chyba troche za nisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo.... ladnie, :icon_biggrin: ale "prawie" - to co jeszcze bedzie???

Na tą chwilę korci mnie jeszcze kierunki zmienić, ale nie mogę nic zadowalającego mnie znaleźć. I jakiś delikatny szyldzik na bak...

A w przyszłości na pewno coś się jeszcze znajdzie :icon_twisted: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O tej gumie, to chodzilo mi o oryginalne "chlapacze" Yamahy ktora sprzedaje takie cuda zarowno na przedni, jaki i tylni blotnik :wink: Nabijane cwiekami i takie tam "pierdoly" :D

Skoro macierzysta forma Draga takie rzeczy oferuje to chyba nie jest to wiocha ani festyniarstwo :cool:

I to nie musi byc guma tylko np. kawal grubej skory :crossy:

 

 

majkelpl; możesz podać jakieś namiary na takie chlapacze? Zobaczył bym jak wyglądają; może akurat mi się nadadzą.

Znalazłem w sieci termometr oleju do draga. Ma ktoś taki albo wiadomo coś więcej na jego temat? Jest coś wart czy to tylko zwykły gadżet, zabawka?

termometr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majkelpl; możesz podać jakieś namiary na takie chlapacze? Zobaczył bym jak wyglądają; może akurat mi się nadadzą.

Znalazłem w sieci termometr oleju do draga. Ma ktoś taki albo wiadomo coś więcej na jego temat? Jest coś wart czy to tylko zwykły gadżet, zabawka?

termometr

 

Wchodzisz na ebay albo inny serwis z czesciami i wpisujesz: mudguard

Co do termometru, to jest jakis temat na forum o tym wynalazku i wychodzi, po przeczytaniu, ze to tylko gadzet ;)

Drag Ci sie nie przegrzeje, chyba ze parada i katowanie w upale na jedynce :icon_mrgreen:

 

Dzieło prawie skończone. Tak się prezentuje nowe wcielenie Cycków, czyli Czarna Maciora:

 

Mnie jednak podobalo sie stare ubarwienie Dragusi :biggrin:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...