mausser Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Korzystając z okazji mam pytanie : Czy komuś przy Drag Starze 650 ciekł olej spod dekla filtra oleju?Poruszałem ten temat w dziale " mechanika ", ale słaby oddżwięk. Mój świeżo zakupiony Drag jak się mocno nagrzeje to właśnie tam wycieka i głupio zaparkować na ładnym polbruku, a i nogawka trochę mi się świeci. Witam Nie takiego się u mnie nie działo, ale na twoim miejscu sprawdziłbym najpierw czy masz dokręcone śruby dekla filtra, jeśli tak to pewnie czeka Cię wymiana gumowych o-ringów filtra oleju. Pozdrawiam Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez mausser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Całkiem niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem Drag Stara. Systematycznie go obserwuję z każdej strony i nie stwierdziłem żadnych wycieków. To co pokazuje się u Ciebie może być wynikiem niewłaściwego montażu dekla i przylegającego oringu po wymianie oleju. Być może, że zastosowano stary oring, (brak tegoż przy kupnie filtra) i że został nieco ścięty przy dokręcaniu. Rozbierz i złóż, (ewentualnie wymień) pod czujnym własnym okiem. To moto nie powinno mieć żadnych wycieków. Kapie tylko z puszek typu VW Passat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Przegrzany chrom nie odzyska juz nigdy pierwotnego koloru, pozostaje tylko galwanizer. A jak bedziesz sie tak stresowal do w alkoholizm wpadniesz :icon_question: U mnie ten efekt powstaje na przednim i czyszczę go za pomocą pasty Tempo do chromów - taka odmiana TEMPO.I jest o.k. - pomaga. Co dziwne - jak jest lekko ciepły wydech to czyści się lepiej. Ja myślę że jak mocno jest przypalone - to całkiem białe nie będzie - ale parę tonów rozjaśnisz .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) WitamJa wprawdzie troszkę z innej bajki (XV 1900) ale bardzo proszę o info o osobach które kupiły w 2007 roku nowego Drag Stara 1100 Classic. Sprawa naprawdę ważna. Za jakikolwiek namiar lub info gdzie dalej szukać, będę bardzo wdzięczny. Pozdro :D Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez johny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirex Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Jusza czemu założyłeś irdy DENSO a nie NGK i czy można skorzystać z tego telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisu Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czesc Wszystkim, podejżewam że temat był już poruszany, ale pytańko jest takie jutro zamierzam wymieniać olej i filtr, a przy okazji olej w tylnym kole do wału kardana. Pytańko jest takie... Czy mogę użyć ten sam olej co do silnika i czy moto ma być na prosto czy na pochyle.undefined Moja strona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czesc Wszystkim, podejżewam że temat był już poruszany, ale pytańko jest takie jutro zamierzam wymieniać olej i filtr, a przy okazji olej w tylnym kole do wału kardana. Pytańko jest takie... Czy mogę użyć ten sam olej co do silnika i czy moto ma być na prosto czy na pochyle.undefined Moja stronaAbsolutnie nie, do przekladni uzywasz olej SAE80API"GL-4"hypoidalnyMotocykl powinien stac prosto.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyzabik Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam wszystkich na forum. Jestem nowym, szczęśliwym posiadaczem draga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Porter Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Absolutnie nie, do przekladni uzywasz olej SAE80API"GL-4"hypoidalnyMotocykl powinien stac prosto.PozdrawiamCzy do silnika można wlać olej 10w/40 castrol , taki jak do samochodu ???Mam jeszcze 4litry (pozostałość po wymianie w aucie ), a szkoda kupować jak mam.No chyba że odradzacie. Podpowiedżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czesc Wszystkim, podejżewam że temat był już poruszany, ale pytańko jest takie jutro zamierzam wymieniać olej i filtr, a przy okazji olej w tylnym kole do wału kardana. Pytańko jest takie... Czy mogę użyć ten sam olej co do silnika i czy moto ma być na prosto czy na pochyle.undefined Zgadzam sie z "yacey'em", olej silnikowy to najczęściej 10w40, a do kardana 80w90. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czy do silnika można wlać olej 10w/40 castrol , taki jak do samochodu ???Mam jeszcze 4litry (pozostałość po wymianie w aucie ), a szkoda kupować jak mam.No chyba że odradzacie. Podpowiedżcie. Niestety, silnikowy olej samochodowy nie nadaje sie do motocykla. Ma inne wlasciwosci. Wlanie oleju samochodowego konczy sie przewaznie nieprawidlowa praca sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mausser Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czy do silnika można wlać olej 10w/40 castrol , taki jak do samochodu ???Mam jeszcze 4litry (pozostałość po wymianie w aucie ), a szkoda kupować jak mam.No chyba że odradzacie. Podpowiedżcie. Do motocykli używamy olei motocyklowych, więc tego castrola zostaw sobie na dolewki do auta, lub na przyszyły rok. Ja stosuje Motul 5100 4t 10w40, a samochodowego absolutnie nie lej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam wszystkich na forum. Jestem nowym, szczęśliwym posiadaczem draga :lalag: Witaj i bezawaryjnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusza Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Jusza czemu założyłeś irdy DENSO a nie NGK i czy można skorzystać z tego telefonu. Numer telefonu właściciel umieścił na tym forum (chyba nawet w dziale naszym), zatem jest on ogólnodostępny - można z niego korzystać.DENSO - jak twierdzą fachowcy - są produkowane tylko w Japonii, NGK produkuje się w różnych miejscach na świecie - jak twierdzą fachowcy - i to może powodować... różną ich jakość. A zatem wybrałem DENSO na podstawie opinii fachowców, z nadzieją, że nie są oni "fachowcami". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieubi Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Moze licznik nie był kręcony, za to pierwszy właściciel nie umiał używać rozrusznika :icon_exclaim: :) - tak się czasem zdarza, że bez końca kręcą nim świeżo upieczeni bikerzy, podczas gdy w ustawieniach gaźnika wszystko przeczy łatwemu uruchomieniu silnika. Kolejne "może": nie wykluczam, że po wyregulowaniu Twój sprzęt jeszcze Cię zachwyci. Bardzo szybko wyrosłem z "naj" na rzecz wzajemnego dopasowania z maszyną. A gdybyś już miał się przesiadać na inną Yamaszkę, rozważ proszę V4 - sprawdzonego Royal Stara 1300. To dobry wybór dla "dużych chłopców".Czesc, Okazalo sie, ze "dlawienie sie" to najzwyklejsze odciecie zaplonu :) - chlopcy z serwisu YAMAHA smiali sie do rozpuku - " dlawi sie - ha ha - powinienes sobie kpic szlifierke i tam po 12000 bedziesz krecil i nic sie nie zadlawi.Bylo mi dosc glupio - natomist kwestia rozrusznika to jednak byl slaby akumulator - chuuuu - na szescie. Aku, ktore kupilem tez bylo slabe - podobno zelowke wystarczy raz przemrozic i juz nigdy nie bedzie miala mocy roruchowej Kolega z Autolandu powiedzoal, ze ostatnio 6 na 10 zelowek idzie im do zwrotu - polecil mi akumulator z dostarczonym zestawem do wlasnego zalania kwasem, ktory po godzinie zamienia sie w zel.Ciesze sie, ze moto jest wporzadku, ale glowna dolegliwosc - dlawienie sie, czy odciecie zaplonu jest nadal - troche mnie to irytuje - chyba faktycznie powinienem kupic inny typ motoru - poprzedni wlasciciel mial podczepiony pod motorem dzwoneczek ostrzegajacy o zanadtym przechyle - rozbilem ten dzwoneczek po 3 jazdach i ze zgroza stwierdzam, ze coraz czesciej szoruje podnozkami lub podwoziem na zakretach - zapewniam nie jest to fajne przy wieszej predkosci - chyba faktycznie powinienem zmienic typ, ale jakze wygodna jest XVS :) - mowili, ze to przejechac na tego typu motorze 200 km to dadza rade tylko najwieksi twrdziele - robie codziennie prawie po 300 i jeszcze mi malo.Jakie moto kupic zeby bylo wygodne jag Drag Star i mialo lepsze osiagi ( sporo lepsze )? Duze POZDROSY dla X Maslaka - Twoje posty jakos podtrzymywaly mnie na duchu - choc perspektywa sprzegla rozrusznika rozstroila mnie nieco - na szczescie okazalo sie, ze to jednak aku.Pozdrwaima wszystkich - szerokosci i bezpieczenstwa - choc tak naprawde sobie powinienem zyczyc najbardziej - tak sie sklada, ze na dzielnicy mam 2 Monster Garaze gdzie chlopaki buduja potezne indywidualne maszyny za gruby chajs - jeden z nich widzial mnie na drodze i ostro ochrzanil twierdzac, ze przynosze wstyd chopperowcom swoim stylem jadzy:(, ale sami wiecie ,ze ten typ motoru jest najpiekniejszy.Achhh rozpisalem sie z tej radosci....Jeszcze raz DUZE POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.