Skocz do zawartości

Simson cewka pod bakiem


molic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem tak ostatnio :icon_razz: Rozpoławiałem silnik, zmieniłem łożyska, kupiłem nowy cylinder. No a szpilki mialem przerabiane tzn. 8 mm miały w karterze, a potem już 6 mm. No i te 8 mm trochę wystawało, cylinder nie chciał dobrze usiąść, rzygał trochę paliwem, jak bł zimny to elegancko chodził, jak się zagrzał to chyba brał powietrze, bo na full gazie chodził tak jak na wolnych. Jak zdjąłem potem cylinder, to był cały tłok był cały zasyfiony, nawet w sworzniu. Szpilka się chyba rozszerzała pod wpływem ciepła i cylinder puszczał. Wymieniłem też wtedy kondensator i świece. Pewnie jest to coś związane z rozszerzalnością cieplną, więc pomyśl co by to mogło być :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie swiece bym wkrecal to dzieje sie to samo. wymienilem juz wszystko simmeringi, kondensator, platyny, gaznik i ustawialem zaplon sowmiarka 1,8 przed GMP. Wymienialem juz cewke na pozyczona i jeszcze gorzej. Zostal tylko cylinder bycmoze puchnie w pniedzialek zamowie mausnera to wtedy zobaczymy bo jesli nie bedzie dzialac to juz nie wiem co robic. Bo w silniku stare czesci to tylko skrzynia biegow procz jednej zebatki, kosz sprzegla i cewka. Nawet kartery nowe ( uzywane znaczy sie):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...