molic Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jaki jest objaw zepsucia cewki pod bakiem?? Czy moze byc wina cewki jezeli simson jak zimny zapala i chodzi normalnie a po 10 min juz nie chce odpalic (iskara po wykreceniu swiecy jest)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 raczej wcale nie bylo by iskry jakby z cewka bylo cos nie tak, jaki masz zaplon? jak zwykly to stawiam na kondensator :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molic Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 kondensator juz wymienilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Ja obstawiam wlasnie cewke! Pewnie jezdzisz po 10 min jak sie nagrzeje gasnie i jak ostygnie znowu zapala?? Cewka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 moim zdaniem cewka odpada...sprawdź gaźnik przerywacz...fajkę i przewód dokładnie no i świecę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ja miałem tak ostatnio :icon_razz: Rozpoławiałem silnik, zmieniłem łożyska, kupiłem nowy cylinder. No a szpilki mialem przerabiane tzn. 8 mm miały w karterze, a potem już 6 mm. No i te 8 mm trochę wystawało, cylinder nie chciał dobrze usiąść, rzygał trochę paliwem, jak bł zimny to elegancko chodził, jak się zagrzał to chyba brał powietrze, bo na full gazie chodził tak jak na wolnych. Jak zdjąłem potem cylinder, to był cały tłok był cały zasyfiony, nawet w sworzniu. Szpilka się chyba rozszerzała pod wpływem ciepła i cylinder puszczał. Wymieniłem też wtedy kondensator i świece. Pewnie jest to coś związane z rozszerzalnością cieplną, więc pomyśl co by to mogło być :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 a juak przeczyscisz swiece po tych 10minuach to pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molic Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 jakie swiece bym wkrecal to dzieje sie to samo. wymienilem juz wszystko simmeringi, kondensator, platyny, gaznik i ustawialem zaplon sowmiarka 1,8 przed GMP. Wymienialem juz cewke na pozyczona i jeszcze gorzej. Zostal tylko cylinder bycmoze puchnie w pniedzialek zamowie mausnera to wtedy zobaczymy bo jesli nie bedzie dzialac to juz nie wiem co robic. Bo w silniku stare czesci to tylko skrzynia biegow procz jednej zebatki, kosz sprzegla i cewka. Nawet kartery nowe ( uzywane znaczy sie):D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 (edytowane) cewkę mozesz sprawdzić miernikiem zwarciowym albo miernikiem rezystancji, bedziesz mial sprawe wyjasnioną czy to jej wina :-) Edytowane 27 Maja 2006 przez aftys6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.