>DANIEL< Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 No za 10 tys wyrwiesz Klx'a 250 i 300, moim zdaniem za te cene bym takiego szukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Dwusuw 250 cmm wyczynowy to sprzet dla kogoś kto od dziecka lata na motocyklach !!!!!! taaaaaaaaaa ;] Dla początkującego polecam słabą 125'kę w dwusuwie ... np. YAMAHA DT to 125 idealnysrzęt na pierwsze 2-3 lata zabawy w enduro (może z elementami cross'u) nie wiem ile w tym prawdy ale gość ma 36 lat nie sądzisz ze wygladał by na DT jak na psie???pomijajac fakt ze niczego by sie nie nauczyłI nie pisze tego dlatego że jestem jakimś fanem DT 125 (ale chyba jestem :-) widac a tak do topicu xr 400 jak juz powiedział kwas to bedzie akurat to czego potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ja na Twoim miejscu wybierałbym pomiędzy : KLX 250/300 , XR400 , W ostateczności DR 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Yamahe YZF 250 lub 450 lbu Wr jak wolisz enduro. z tym ze chyba za 10.000 to nie kupisz. - ale ja to bym polecił. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 latwiej prowadzi sie 4 suwa od 2?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 4T inaczej oddaje moc i ma lepszy dół a 2T trzeba kręcić bo ma większą moc u góry . Z tego można łatwo wywnioskować ,że 4T prowadzi się zdecydowanie lepiej i łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 4T inaczej oddaje moc i ma lepszy dół a 2T trzeba kręcić bo ma większą moc u góry . Z tego można łatwo wywnioskować ,że 4T prowadzi się zdecydowanie lepiej i łatwiej. :D mozna wnioskować że trzeba pojeździć dużo jednym i drugim żeby wyrażać opinie, a nie pisac żeby pisac, dół i krecenie to nie wszystko czym sie charakteryzuje motocykl, jest jeszcze waga, moc, wielkość rozkładanie środka ciężkości, i jeszcze zalezy od terenu w jakim jedziesz itp wiec lepiej nie wnioskuj juz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Z gustami sie nie dyskutuje. Jedni lubia samochod w benzynie a inni w dieselu. Jak juz Lucas powiedzial trzeba jednym i drugim po smigac. Ja na tor wole krecic motor czyli bym wybral 2t ale w enduro wole mocne 4t. A tak wogole 2t tez mam mocny dol, seta nie raz idzie sama na gume przy mocniejszym odkreceniu. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoeeenix Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Witam ja też poszukuje jakiegoś enduro tak do około 10k. Myślałem nad WR250 ale to raczje za drogie. Najbardziej by mi spasował jakiś KTM po pierwsze słyszałem ze to porządne sprzety a po 2 łatwo z częściami będzie bo na poczatku napaliłem sie na Husqvarne TE250 lecz odstraszyło mnie dojście do częście.Od razu zaznaczam ze chce enduro a nie crossa, który jest mocneiejszy dlatego wybieram opcje 250 bo jak bym brał crossa to 125. Będzie to moje 1 moto lecz chce go mieć około 5 lat. Zastanaiwma się na 2T czy 4T.Jak doradzacie ? Najmilej widziane mi Yamahy lub KTM'y jak mówiełm do około 10k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinoz Opublikowano 29 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Dziękuje wszystkim za porady, pewnie wybiorę jakiś motocykl, który mi polecacie. Tylko trzeba będzie sie od początku uczyć jeździć, ponieważ ostatnim moim motocyklem byla MZtka 151, którą dosiadałem 19 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Husqvarne TE250 lecz odstraszyło mnie dojście do częście. dziwne bo ja nie napotkalem na problemy z czesciami do huskiOd razu zaznaczam ze chce enduro a nie crossa, który jest mocneiejszy dlatego wybieram opcje 250 bo jak bym brał crossa to 125. ale pleciesz głupoty :biggrin: , myslisz ze enduro 250 w 2T bedzie słabsze od wyczynowej ćwiary dwusuwowej??? no masz racje bedzie slabsze moze ze 5 koni, tylko zauważ ze przynajmniej 50 KM jeszcze pozostaje + brutalne oddwanie mocy jak przystało na pożadnego dwusuwa :] chyba ze kupisz jakąs zadławioną wersje ale nie wiem jak to wtedy jeździ :bigrazz: bo moja huska ma w dowodzie 13KM , czyli tyle miala jak była zadławiona, a defacto jest ponad 50 wiec, nie wiem czy podołasz ćwiarze "enduro" jako 1 moto :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoeeenix Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Chodziło mi o 4 suwa bardziej bo łągodniej oddaje moc, ponieważ myśle ze 250 2T to już szarpagus niezły więc jak coś to 250 4T a 125 w 2T. Może 250 enduro co 125 cross są porównywalne, ale 125 enduro całkowicie odchdzi od 125 crossa, który jest mocniejszy w wersji zablokowanej o około 25 KM.CHyba że sie odblokuje 125 enduro i wtedy z 15KM robi się około 28, ale ja nie wiem jak masz z 13KM ponad 50 !! Nie wiem na czym polega to oblokowywanie więc sie nie wymądrzam, czytałem tylko że z 15 dostaje sie mniej wiecej 2 rayz tyle po odblokowaniu. A co do części do husqi to pewien koles z rzeszowa mi tak mówił i pewnie ma racje, bo salonu tu nie ma, dostęp może jest ale trzeba długo czekać zanim sprowadzą coś. dziwne bo ja nie napotkalem na problemy z czesciami do huskiMieszkasz obok Olsztyna a tam jest salon, wiec sie nie dziwie. Mógłbyś mi dac jakiegoś linka lub opisać na czym polega oblokowywanie lub jak to sie robi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 CHyba że sie odblokuje 125 enduro i wtedy z 15KM robi się około 28, ale ja nie wiem jak masz z 13KM ponad 50 !! Nie wiem na czym polega to oblokowywanie więc sie nie wymądrzam, czytałem tylko że z 15 dostaje sie mniej wiecej 2 rayz tyle po odblokowaniu. Tutaj sie z toba zgodze jak moze miec z 13 koni 50 hmmmmmmmmmmmm czary jakies :icon_twisted: . Z tego co wiem motocykl jest do polowy blokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Wydaje mi się że gdyby huska miała te 13 km to można ją na A1 rejestrować, czyż nie? A 250 chyba na A1 nie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 250 napewno na A1 nie są dopuszczane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.