Skocz do zawartości

Dylemat i to duży


Gość mattir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

daj sobie spokoj z ta 636 lepiej poszukaj innej albo sciagnij cos lekko szlifnietego z zachodu polecam szwajcarie dbaja tam o sprzet. Wpieprzysz sie w koszta a moto bedzie stalo pol sezonu albo i wiecej w warsztacie Zasada nr 1 nie napalac sie :-)

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zapytam inaczej co polecalibyście ze sprzętów od rocznika 2001 i nowsze do 22tyś??

 

Zasada nr 1 nie napalac sie :-)

No ja się właśnie napaliłem na tą kawe i mnie strasznie męczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie a dla mnie jest wygodniejsza niż na cbr'ce.

Normalnie coraz bardziej zastanawiam się czy nie odpuścić tego sezonu i w przyszłym nie kupić ZX10?? Może to jest jakieś rozwiązanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mie jest jasne ze ta kawka o ktorej piszesz to jest padło a nie moto. Mozeliwe ze na licznikach ma 6 tysiecy , a patrzyłeś po tarczach hamucowych. Poprostu ta kaaka mogła mieć niezłego dzwona, a liczniki sa poprostu od innej stą ten przebieg.Nie kupiłbym tej kawki nawet za 15 tysi. Wpierd*lisz sie na minie jak nic.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieprz rocznik ! pieprz przebieg ! patrz na stan !!!

Rocznik; można w rok zrobić 20kk jak i jeden tysiąc km, zależy od właściciela.

Przebieg; 90% motocykli sprzedawanych w PL jest po tuningu licznika :P a ze sprowadzanych przez handlarzy chyba 99,99%. Cudów nie ma, jeśli motocykl w Germanii kosztuje np.5,000€ a w PL 15tys.zł to znaczy że był rozp* lub zajechany na śmierć, polepiony w PL przez handlarza i sprzedawny jako cud miód, nówka, igła nie śmigana ;)

Ja spowadziłem ZRX'a, kosztował mnie nie licząc opon ( na starych jeszcze teoretycznie można sporo ) około 21,500złp ( 19,500 zakup + około 2,000 sprowadzenie i zarejestrowanie ). W PL na giełdzie stoją takie za 16-18tys. niby takie same lecz inne, mój ma udowodniony przebieg 6tys.km i faktycznie jest jak nówka, te w PL teoretycznie 12 do 18tys.km tylko że ... jak macam tarczę to zużyta jest tak jak w moje XJR'ze po 70kk, czyli że sprzedający wali mnie w * z tym przebiegiem, jak się pytam co z nim było, to kręci że nie wie, że jakaś mała gleba parkingowa, takie tam sranie w banie :bigrazz:

Możesz być pewny że kupując od sprowadzającego MUSISZ kupić sprzęt po tuningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a co myślicie o nowych z salonu??

Warto dołożyć i mieć spokój??

Bo zaczynam się zastanawiać czy nie kupić na następny sezon ZX10 a ten rok jeszcze sobie odpuścić??

Chociaż teraz nowa "10" kosztuje ok 51tyś. a nie chce wyrzucić kasy w błoto :/

Sam już nie wiem-pogubiłem się w tym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma 636 i narzeka, że niewygodna. Idzie jak dzika, ale 100km na niej i wszystko boli. Osobiście nie kupiłbym nowego motocykla. Za dużo traci na wartości i koszty utrzymania sa wyższe niż starszego motocykla (przeglądy w ASO itd.). Wolałbym właśnie taki 2-4 letni kupić, tylko trzeba być bardzo uważnym, bo z takimi łatwiej o minę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a co myślicie o nowych z salonu??

Warto dołożyć i mieć spokój??

 

Pewnie, że warto !! Tylko niestety więcej kaski trzeba. W zeszłym roku kupiłem cbrkę - nówka sztuka salon.

Masz nowe opony, klocki, tarcze, łańcuch itd. itp . No i nie martwisz się historią motocykla. Masz wszystko gdzieś. Po prostu wlewasz benzynę i jeździsz. Duży komfort

 

Przeglądy w ASO wcale nie są takie drogie (pierwszy bezpłatny). Poza tym na początku poza wymianą oleju nie robisz w aso zupełnie nic.

Co do straty wartości: jeśli kupujesz moto przynajmniej na kilka lat, to uważam, że warto zainwestować w nówkę i nie przejmować się utratą wartości. A i sprzedać łatwiej jak masz udokumentowany przebieg i stan techniczny.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zx 10? to moze od razu hayabuse, w sam raz na pierwsze moto.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz skonczcie z tym jak ktos chce sobie kupic to niech kupuje co chce jego sprawa...

no nie wiem. jakby sobie każdy na pierwsze moto miał kupić haye, to bym z domu nie wychodził.

 

wiec lepiej odradzać takie zakupy ;) czyz nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział że to ma być pierwsze moto???????

Ja nic takiego nie napisałem.

Rok temu było stare GSX-R 750 ale poszło w świat po glebie.

A dalej westecz nie chce mi się wymieniac bo były to dużo mniejsze sprzęty ale kilka było.

Edytowane przez mattir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...