Skocz do zawartości

króćce gaźnikowe


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Planuje samodzielnie wymienić w Dragu 650 króćce gaźnikowe- stare sa już spękane i łapie fałszywe powietrze. Prosze o rady na co zwrócić uwagę lub jakich niespodzianek mogę sie spodziewać. Z góry wszystkim dzięki. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

unek, a gdy będziesz to robił, dasz znać? z chęcią bym się przypatrzył, jak to się robi... kupię też po piwku :biggrin:

 

pozdrawiam

NIe ma problemu, dam znaka. Wogole milo mi poznac. Na piwko czy wyciere :D zawsze chetnie niekonieczne czekajac do wymiany.

 

Przygotuj sie na to ze nowe wydadza ci sie o wiele za duze na poczatku ;).

Stare oprocz pekania rowniez ulegaja zmniejszeniu.

 

Adam M.

A czy na wejsciu do bloku cylindra miedzy kroćcem a cylindrem jest jakis oring czy inna uszczelka?W kazdym razie dzieki- nie bede sie zniechecal za duzym rozmarem.

 

ale ze mnie komputerowiec .Sorki Bartic pytanie o uszczele bylo do Adama M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...