Geni Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Taka, że w końcu nie zablokujesz tej Hondy i po miesiącu będziesz robił "osiągnięcia".Twoja sprawa zresztą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ja jestem pewny że zablokuję, możecie mi wierzyć lub nie, nie stać mnie na zmianę motocykl po 2 sezonach, jak wcześniej pisałem nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy więc nie widzę powodu żeby jej nie blokować, będę próbował zrobić coś z rol-gazem jeśli nie pójdzie po mojej myśli to kupie to zdławienie o którym pisał ks-rider Być może nie każdy ma silna wole ale ja ją posiadam... Ps nie widziałem GS 500 F z207 roku w cenie 11-12tyś a z 2005 za 8-9tyś więc po dwóch latach straciłbym na tym interesie minimum dwa koła jeżeli nawet zablokuję motocykl za 150 euro to koszt zmniejsza się z 2tys na 600zł tak więc 1400 na benzynkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ja jestem pewny że zablokuję, możecie mi wierzyć lub nie, nie stać mnie na zmianę motocykl po 2 sezonach, jak wcześniej pisałem nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy więc nie widzę powodu żeby jej nie blokować, będę próbował zrobić coś z rol-gazem jeśli nie pójdzie po mojej myśli to kupie to zdławienie o którym pisał ks-rider Być może nie każdy ma silna wole ale ja ją posiadam... Ps nie widziałem GS 500 F z207 roku w cenie 11-12tyś a z 2005 za 8-9tyś więc po dwóch latach straciłbym na tym interesie minimum dwa koła jeżeli nawet zablokuję motocykl za 150 euro to koszt zmniejsza się z 2tys na 600zł tak więc 1400 na benzynkę Pierniczysz, kolego, jak potłuczony.Jakie nie stać Cię na zmianę?Kupujesz 500 za około 5 - 6 tys. I za dokładnie tyle samo sprzedajesz po dwóch latach.Te motocykle zwyczajnie nie tracą na wartości. To raz.Dwa, po tych dwóch latach możesz dojść do wniosku, ze CBR to zły pomysł był, bo Ty chcesz np turystyka na dłuższe wypady i kupujesz DL. (Przerobione na kumplu, który ninję na start chciał. Koniecznie. I ledwo dał się przekonać na ER5.)A tak, będziesz się bujał z cerbą, która wartość straci na 100%. O ile dożyjesz... Ale ja mam inną teorię: to nie o kasę chodzi, nie stratę wartości. To zwykłe pozerstwo. "Ha! Mam sporta, patrzcie jaki jestem twardziel!" I każdy nawet najgłupszy argument wykorzystasz, żeby tylko tego sporta (choćby i zablokowanego) kupić do lansowania się po mieście. Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Pierniczysz, kolego, jak potłuczony.Jakie nie stać Cię na zmianę?Kupujesz 500 za około 5 - 6 tys. I za dokładnie tyle samo sprzedajesz po dwóch latach.Te motocykle zwyczajnie nie tracą na wartości. To raz.Dwa, po tych dwóch latach możesz dojść do wniosku, ze CBR to zły pomysł był, bo Ty chcesz np turystyka na dłuższe wypady i kupujesz DL. (Przerobione na kumplu, który ninję na start chciał. Koniecznie. I ledwo dał się przekonać na ER5.)A tak, będziesz się bujał z cerbą, która wartość straci na 100%. O ile dożyjesz... Ale ja mam inną teorię: to nie o kasę chodzi, nie stratę wartości. To zwykłe pozerstwo. "Ha! Mam sporta, patrzcie jaki jestem twardziel!" I każdy nawet najgłupszy argument wykorzystasz, żeby tylko tego sporta (choćby i zablokowanego) kupić do lansowania się po mieście. Daj link do jakiegoś gs 500 f za 6 kafli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ja jestem pewny że zablokuję, możecie mi wierzyć lub nie, nie stać mnie na zmianę motocykl po 2 sezonach, A skąd wiesz - prorok jesteś? jak wcześniej pisałem nie jestem pasjonatem szybkiej jazdy więc nie widzę powodu żeby jej nie blokować, będę próbował zrobić coś z rol-gazem jeśli nie pójdzie po mojej myśli to kupie to zdławienie o którym pisał ks-rider Ja też jestem pewny, że z roll-gazem Ci wyjdzie :wink: , bo to łatwiej zdemontować :banghead: Być może nie każdy ma silna wole ale ja ją posiadam... Ps nie widziałem GS 500 F z207 roku w cenie 11-12tyś a z 2005 za 8-9tyś więc po dwóch latach straciłbym na tym interesie minimum dwa koła jeżeli nawet zablokuję motocykl za 150 euro to koszt zmniejsza się z 2tys na 600zł tak więc 1400 na benzynkę Poraża mnie Twoja logika. To szybciutko sprawdź ile bierze pielęgniarka za opiekę nad unieruchominym pacjentem/miesięcznie i pomnóż to przez ile tam chcesz. Chyba, że ustaliłeś już to z rodzicami. No tak. Ale ty masz silną wolę. Ćpałeś, piłeś od 10 lat i z tego wyszedłeś. :banghead: :banghead: Oczywiście zrobisz jak zechcesz. Tylko pamiętaj, że to wszystko co napisałem wynika z troski o Twoje życie i zdrowie. Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ewentualnie jeszcze może być CBF 500 w wersji N bo S jest tragiczna ale po pierwsze jest ich mało na sprzedaż i także ciężko kupić coś zadbanego za 6 tyś Ok wszystko rozumiem.. pewnie kupie jakaś CBF, kolega posiada CBF w klasie 600 i całkiem przyzwoity motocykl kupie go na dwa sezony, mam nadzieję ze wiele nie stracę na nim bo tani nie jest rok około 2006-2007.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 bierz cebre, po jakims czasie sam dojdziesz ze melismy racje, bo sami stalismy przed takim wyborem, bierz co chcesz to po co te dywagacje bez sensu Twoje zycie, zdrowie, pogadaj z ojcem ciekwe co on na ten temat :icon_razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 bierz cebre, po jakims czasie sam dojdziesz ze melismy racje, bo sami stalismy przed takim wyborem, bierz co chcesz to po co te dywagacje bez sensu Twoje zycie, zdrowie, pogadaj z ojcem ciekwe co on na ten temat :icon_razz: To było chyba złośliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 krew mnie zalewa jak widze ta dyskusje i nie mow mi zebym jej nie czytał, doradzaja Ci starsi doswiadczeni ridersi a Ty i tak po swojejmu to po co to ten cyrk :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 krew mnie zalewa jak widze ta dyskusje i nie mow mi zebym jej nie czytał, doradzaja Ci starsi doswiadczeni ridersi a Ty i tak po swojejmu to po co to ten cyrk :banghead: No przecież zmieniłem już decyzje na CBF 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 aa to jakos zle doczytalem, to ja sie jeszcze raz powtorze kawa gpz 500 dobre nie zawodne sprzety i tanie, za 5-6 tysia masz zdrowa kawe z rocznikow 2000, pozdro i sorki, na nastepne moto cebre zakupisz:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 aa to jakos zle doczytalem, to ja sie jeszcze raz powtorze kawa gpz 500 dobre nie zawodne sprzety i tanie, za 5-6 tysia masz zdrowa kawe z rocznikow 2000, pozdro i sorki, na nastepne moto cebre zakupisz:P tak tylko wtedy już w wersji RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 no tylko prae sezonow bedziesz musial posmigac taka 500, na tor czesto jezdzij, cwicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) K3 tak, ale K1 ma 98. Dlatego zastanawiają mnie trochę dane z tej strony. Ale srady 600 z różnych lat produkcji mają 103-106 koni, więc naprawdę nie ma aż takiej różnicy.Tam często błędy są ;) Generalnie k1-k3 mają 115. A 98 to pewnie jakaś wersja na Niemcy albo inną Szwajcarię czy też Wielką Brytanię. http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,600,1997-2005,8211;,najmniejszy,karciciel,8781x2.html A co do tej różnicy, to już inna sprawa ;) A co do tematu, to i tak pewnie kupisz cebrę ... "bo się okazja trafiła" :DPzdr i pochwal się zakupem ;) Edytowane 26 Lipca 2011 przez Techniacz Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiadek204 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Tam często błędy są ;) Generalnie k1-k3 mają 115. A 98 to pewnie jakaś wersja na Niemcy albo inną Szwajcarię czy też Wielką Brytanię. http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,600,1997-2005,8211;,najmniejszy,karciciel,8781x2.html A co do tej różnicy, to już inna sprawa ;) A co do tematu, to i tak pewnie kupisz cebrę ... "bo się okazja trafiła" :DPzdr i pochwal się zakupem ;) No i znów mi narobiłeś ochoty :icon_razz: Wiesz jeżeli trafi mi się w takim stanie jak ta http://photos03.otomoto.pl/photos/original/M2/74/25/M2742582_1.jpg to na pewno nie przegapię okazji i koniecznie w tym malowaniu jeżeli nie to kupuje cbf ale już dajcie mi spkój bo sam już nie wiem czego chcę. Pzdr dla wszystkich i szerokości Edytowane 26 Lipca 2011 przez niedzwiadek204 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi