jedrek342 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 witam mam pytanie czym się rózni intruder 700 od intrudera 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Na pewno pojemnością :clap: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 wał ma inne wykorbienie z tego co pamiętam.Inne gaźniki i tego typu "pierdoły" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Do tego VS 700 ma przednie koło 19 cali a 800 21 cali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) 700-tka to zmniejszona w silniku 750-tka (produkowane równolegle), żeby mozna było sprzedawać małe intrudery bez ceł zaporowych w USA (Amerykanie wprowadzili poprzeczkę, żeby chronć HD przed japońską konkurencją). 700-tka była sprzedawana w USA, ale dużo egzemplarzy (np. mój) trafiło do Europy z Kanady. 700-tki mają w por. do 800-tek:- inny rok produkcji :icon_rolleyes: - 700 - od '86, 800 - od '91- mniejszą pojemność :biggrin: i w związku z tym wiele różnic w samym silniku (np. inna klawiatura)- tarczę hamulca z lewej strony i o innych wymiarach (śruby, średnice, itp.)- reflektor nie ma wyłącznika (świeci od zapłonu do wygaszenia silnika - dobre dla zapominalskich)- światła hmm... obrysowe, czyli przednie kierunkowskazy świecą cały czas - tylny hamulec ciągnięty jest metalowym prętem (w 800 - linka)- wersja kalifornijska ma filtr oparów benzyny (w sisibarze?) - inny filtr oleju, prawdopodobnie zgodny z jakimiś harleyowskimi, ale nie ma problemu z zakupem- mniejszą chłodnicę- moc mniejszą nominalnie o 5 KM- przewody na zewnątrz kierownicy (do 89 r.)- głosniejszy wydech (nie wszystkie)- drobne różnice w półkach przedniego zawieszenia (np otwory na przewody cham.)- inną obudowę przekładni kardana Faktycznie wszystkie 700-tki mają koła 19calowe, ale bywają też 800-tki z 19-tkami. Sporo 750-tek ma 19-tki. Spotyka sie też 750-tki z 21-calowymi kołami odlewanymi (moim zdaniem ochyda). Edytowane 19 Maja 2006 przez Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.