Skocz do zawartości

Moduł W NSR 50 1991


Pawik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj, chyba musisz to sobie odpuścić... A to dlatego że moduł zapłonowy ma zaprogramowana mape zaplonu która widocznie ma wpisana blokade. Musialbys przeprogramowac modul, a tego sam nie zrobisz... i watpie zebys znalazl kogos kto ci to zrobi, poniewaz musialbys miec programator no i przede wszystkim odpowiednia do twojego silnika mape zaplonu, a takie rzeczy ma tylko producent:0

tak wiec polecam dokupic odblokowany modul, pozdro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekrecanie stojana zaplonu w pawo lub w lewo to poprostu ustawienie zaplonu. Jest to stale wyprzedzenie zaplonu ktore ustawia sie wedlug danych fabrycznych, w przeciwnym razie zaplon bedzie za pózny lub za wczesny i moto bedzie zle pracowal..

Tak wiec tam radze nie grzebac w nowoczesnym motocyklu jak sie nie ma danych dotyczacych wyprzedzenia zaplonu.

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze slyszelm w jakims moto ze odblokowac modul w japoni robi sie to po przez przekrecenie maksymalnie w prawo lub lewo tego zaplonu co na karterze jest przykrecony. Ale nie wiem przy jakim moto to bylo.

 

Z cyklu "gdzieś słyszałem ze ktos kiedyś chyba o tym słyszał". Jak nie wiesz, to sie nie odzywaj, wkurwiaja mnie twoje posty a ignora nie ma....

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...