Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanko

mam okazje kupić FZ750 Genezis z 88r za małe pieniądze

ale podobno ma zatarty jeden cylinder

w takim stanie była sprowadzona z niemiec i stała jakieś 6 lat w garażu

podobno koleś w niemczech odkrecił ostro na luze, az ją zatarł

a w dodatku jest na niemieckich papierach

czy to się opłaca cy lepiej rozejżeć sie za czymś na chodzie

a wogole to jak to stoji cenowo :D

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy za jaka kase masz do wyrwania ten motocykl Motocykle z tego rocznika kosztuja ok 7-8 tys w zaleznosci od stanu Jesli jeszcze ta o ktorej piszesz nie ma polskich dokumentow to zeby wszystko uregolowac bedziesz musial wlozyc troche pieniedzy no i oczywiscie cierpliwosci w urzedach a na dodatek zatarty silnik to tez niemaly wydatek na naprawe lub kupno drugiego nowego Jak mozesz to odezwij sie na GG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoja fz przerobilem na streetfightera i zminialem felge w tyle i teraz mam felge z fzr 1000 z modelu 87 szeroksoci 4' date='5 cala i rozmiar 18 i teraz ma gume 160 ale bedzie 170 ;']

 

Rozmiar 160 jest najlepszy dla tego rozmiaru felgi, wsadzajac szersza gume pogarszasz prowadzenie motocykla w zakretach, warto pamietac ze nie zawsze jezdzisz po prostej.

Kolega narzekajacy na rozmiar 130 - masz gowniana opone i dlatego przyczepnosci ci nie trzyma, kup nowego Metzeler Metronic (opasana ) i zobacz wowczas co sie dzieje zamiast wypisywac bzdury. Opona mimo ze starszej konstrukcji trzyma swietnie na sucho i mokro, niestety kosztuje tez $ 200, ale zdawala egzamin w latach 80 tych i zdaje teraz. Jak uwazasz ze nie wyglada cool takie waskie kolo to musisz zmienic felgi na szersze, wowczas masz rowniez mozliwosc zalozenia radialnych opon i oczywiscie daje to korzysci w jezdzie w momencie kiedy masz nie zuzyte / zlezale gumy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko nie wszyscy uwazaja ze lancuch z zapinka w silniku sportowego w koncu motocykla to dobry pomysl. W kazdym silniku jak chcesz miec zakuty fabrycznie lancuch to rozpolawiasz silnik, jak masz lancuch otwarty to nie.

Jednak zakucie go byloby bezpieczniejsze niz zapinka.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ... tez mam FZ Genesis z '92... Mam pytanko: czym sie różni FZ w wersji Genesis od podstawowej ??? A przy okazji... Fakt że jeszcze nie przekraczałem 140 km/h ale po mieście i kawałku trasy nie przekroczyła mi 6 litrów na setkę... :mrgreen: Zwykle koło 5,8 mi pali... A i pozdrowienia dla MańkaB, mój dobry kumpel ma "Starych" z Opatowa :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...