gajoss Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 (edytowane) W ŚM było Suzuki DR 800 Big i to był motocykl po 100kkm i było opisane co się psuło co było wymieniane...nie było tego dużo :D i z tego co widzę silnik był bez remontu...a prędkość użytkowa na 5 biegu podana w gazecie to powyżej 80-85km/h - odpowiada to 3200 obr/min, bo pisze że poniżej szarpie na 5... Edytowane 21 Maja 2006 przez gajoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 to ciekaw jestem jak sie zachowuje honda przy tej pretkosci na 5 wydaje mi sie ze honda powinna zejsc troche nizej z racji 2 garów.. a jak sie ma spalanie tych motocykli ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 w ŚM pisze tak: " Ów silnik oszczędnie obchodzi się z paliwem. Najmniejsze zużycie paliwa odnotowałem jadąc w granicach 90km/h. Efekt: 3,8 l/100km. Jest też druga strona medalu. Przykład: droga Częstochowa - Łódź, prędkość 160-170 km/h, z tłumików sypało monetami. Nie liczyłem dokładnie (po co się stresować), ale było dobrze ponad 10 l/100km. Przy ulubionej (dla mnie) na tym motocyklu prędkośći 110 km/h moto spala 4,5-5 l/100km." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 @gajoss> Jak masz gdzies ten artykuł o Bigu i masz możliwość zrobienia skana to wrzuć go gdzieś na net..chętnie poczytamy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 gajoss ... mówisz o Big-u.. ?? a ile transalp pali chodzi mi własnie o pretkosci do 100 km/h bo później w kazdym motocyklu chyba spalanie rosnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 WitamJako użytkownik Transalpa dorzuce parę swoich uwag:-Na 5 biegu można ,,pyrkać" już od 50 km/h, ja raczej wbijam 5-tke przy 60,zero szarpań łańcuchem.Przy takiej jeżdzie, mało dynamicznej, nie przekraczając 100-110, moto pali mi do 4,5 litra.Zwiększone spalanie zauważam przy przekroczeniu 140 km/h, Ale średnio wychodzi mi tak ok.5 l.( ale jeżdzę raczej spokojnie- krajoznawczo - z rzadka przekraczam 140, najlepiej jedzie mi się ok.100-110( mowa o autostradach i podobnych )Co się tyczy wysokości siedzenia to transap jest dużo nizszy od Big-a, ja mam 176 cm ibez problemu siegam stopami ziemi, BiG jest dla mnie za wysoki i miałbym problem z podparciem.Reasumując Transalp czy Big- stawiam na Honde, choćby za kulture pracy tego silnika,wygodne obszerne siodło i wzorową prace skrzyni biegów.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 21 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 dzieki wielie Olek za to info... Ma ktos wymiary obu moto ?? Mam nadzieje ze jak bym sie zdecydował na transalpa to nie wygladałbym źle na BIG-u miałem okazje sie przejechac kawałek i stwierdzam ze nie jest on dla mnie za wysoki ani za ciezki ... Jednak ze wzgledu na silnik wybrałbym chyba honde ... A czy na siedzeniu transalpa sie mieszczą 2 osoby spokojnie bo w big-u to nawet 3 hudzielce wejda :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 A coś w stylu AF? - Honda- V-ka- większa niż TA- niestety nie tania, ale oferta ciekawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 (edytowane) Coś o DR-dane:http://enduro.anv.pl/enduro/glowna.php?Name=garaz/drcoś po angielsku:http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR750-800S-Big.shtmlNo i jeszcze coś co chyba każdy zna, są tam chyba też wymiary: Poza tym popieram kolege Ryżego- Big to kawal skur** - narowisty, twardy, specyficzny - ale mi sie to podoba. Co do prędkości na V to sprawdziłem na swoim 750 '89 i jest faktycznie ok. 80-85 powyzej 3000 obr. Edytowane 22 Maja 2006 przez Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 czyli transalp jest troche mniejszy ale za to ma lepszy silnik ... a powiedzcie mi czy warto kupic np takiego transalpa z 91 roku np. no do 6k zł ??? czy za takią kase to lepiej odpuscic ?? Moze mnie ktos wysmieje ale zastanawiam sie od długiego czasu czy kupic turystyczne enduro czy chopperka :crossy: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Jeśli chcesz trochę wiecej jezdzic niz tylko po najbliższej okolicy to kup Transalpa, jest bardziej wygodny. Najlepiej by bylo gdyby udało Ci sie przejechać na jednym i drugim. Pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Czyli Africa Twin-a nie bierzesz pod uwagę? Szkoda, bo to świetne moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 moze i swietne i nawet wieksze ale raczej drozsze i pali wiecej ... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milek_sz Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Africa fakt droga..... DR 800 Big? fakt duzy i wysoko srodek ciezkosci ma (mialem 750) ale dziwiek z takiego 1 garnka jest piekny nic go nie przebije, kumpel na XTZ 750 Super Tenere - sadze ze lepszy od AT (przynajmniej tej przed 93) yamaha silnik ma niesamowity, Bigus nie ma szans nie wspominajac o transalpie, jesli wolisz spokojna jazde bral bym transalpa i reszte kasy wlozyl w jego wyposazenie, jesli wolisz byc slyszany i uznawany za indywidualiste to BIG jest zajebi... (co do przebiegu na nich to moja DR 750 miala jakies..... 150tys. i nie widac bylo by chociaz glowica byla zdejmowana) ale mowie wam z tego co juz mialem to XTZ ze swoim silnikiem, rozkladem masy i zawiecha jest chyba najlepsza - szczeze polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRP Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Witam!Wpisz (jak jeszcze tego nie zrobiles) w polskie google transalp (bez "honda"), i wejdz na pierwsza strone jaka ci sie wyswietli (moja przygoda ....), adresu nie podaje bo normalnie jakos nie moge wejsc. Tam znajdziesz i wymiary, i predkosci na poszczegolnych biegach i wiele innych informacji. Sam mam trampka, recenzje jezeli chodzi o komfort jazdy i trwalosc silnika sa entuzjastyczne. Krytykowany jest za duza mase (201 kg gotowy do jazdy). Jak na 190 cm wzrostu, to poszukalbym Yamahy XTZ 750 Super Tenere, troche ciezsza ale wieksza, o znacznie wiekszej mocy (to sie czuje). Akurat brat jezdzi ST, to mam porownanie. Przy 170 cm wzrostu ST jest dla mnie za duza, TA spoko. Jeszcze jedno: ST znajdziesz w cenie TA.Mam nadzieje ze troche pomoglem, jak jeszcze nie dokonales zakupu.Pozdrawiam, MaRP. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.