Maxv Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 (edytowane) I nie zostawiajcie w garażu motocykla na PRI. Kiedyś mój kolega swieżo upieczony motocyklista, zostawił tak motocykl na kilka dni w garażu, na bocznej podnóżce i się bardzo ździwił :icon_razz:potwierdzam wielu mechaników tak mi mówiło i nie są to tylko pogaduchy dla zabicia czasu...... Edytowane 25 Maja 2006 przez Maxv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Ja również na dłuższe postoje ( 5 i więcej dni) przekręcam na OFF, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13arti Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Witam, więc jestescie szczęsliwi , bo u mnie nie ma OFF:))PRI odpada , RES wiadomo już do czego słuzy. ok więc bede zostawiał na ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amazon Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Jeżeli przypchałeś, to najpierw PRI a po uruchomieniu ON lub RES, zależnie ile masz paliwa w baku.Szkoda akumulatora. heh kto pyta nie bladzi...moze strzele gafe ale...co to jest PRI?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 heh kto pyta nie bladzi...moze strzele gafe ale...co to jest PRI??pare postow wyzej znajdziesz odpowiedz na to pytanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 logiczne wydaje się, że należy przekręcić na 'ON' bo jak będzie na 'rezerwie' to nic nie zostanie w zapasie kiedy skończy się benzyna nie takie całkiem do końca - ostatnio popchałem sobie moto przez kilka km bo miałem kranik na ON i jak się okazało poszła w tej pozycji cała wacha, teraz testuję co się dzieje w pozycji RES... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Krótko.ON-podciśnienie działa ,poziom paliwa w zbiorniku powyżej RES.RES-zostało CI do przejechania około 60-80 km.Szybko szukaj stacji paliw.Podciśnienie działa.PRI- tylko przy rozruchu silnika, jak silnik zaskoczy przełącz na res bądż on.NIGDY nie wolno zostawiąc silnika na PRI ,zalanie silnika to pikuś ,gorzej że paliwo może dostać się do oleju i wtedy mamy (piękne) zatarcie silnika.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 nie takie całkiem do końca - ostatnio popchałem sobie moto przez kilka km bo miałem kranik na ON i jak się okazało poszła w tej pozycji cała wacha, teraz testuję co się dzieje w pozycji RES...Moze masz tą "drugą" rurke zapchaną albo żle podłączoną? Ppoponuje sprawdzić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piocho Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Na ON az zapai sie rezerwa. Jak sie zapali - na RES. Potem jak juz zatankujesz - na ON. I tak wkolo - oby jak najczesciej w ciagu jednego dnia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.