Wazzabii Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Wazzabii nie wiem czy wiesz ale Iskra produkowana jest na licencji NGK.jak pisalem wczesniej NGK zeszlo na psy, poczytaj, jest topic bodajze w MECHANIKA OGOLNA, swieca pekla przy wyprzedzaniu, szczescie ze jeszcze drugi gar byl. Co nie zmienia faktu ,że Wazzabii pisze prawde o iskrach.To świeca na jeden wypad. zgadza sie, kumpel jednego dnia 3 wyrzucil, dostal w prezencie nowki, po prostu nie nadaja sie do takiego motocykla, do jakiegos komara to moze i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 podłącze sie do tematu bo niechce kolejnego robić, a widze ze została tu poruszona sprawa zębatek:co zrobić gdy na tylniej zębatce mam luz: góra-dół ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Nie dolewaj oleju do skrzyni ale go zmien, za to mozesz do chlodnicy dolac (najlepiej tez wymienic ale tu nie jest to juz takie niezbędne). Obserwuj co jakis czas jego poziomy tych płynow jak bedzie ktoregos ubywac to jakas nieszczelnosc musi byc i bedziemy dalej myslec. Olej do skrzyni to Motul Transoil Expert do 2 t, dostaniesz go w larssonie (link ponizej). Naped zobacz moze bedzie na www.sklep.larsson.pl A jak go sprawdzic czy jest juz do wymiany ? Pociagnij za niego na samym koncu tylniej zebatki jak mocno odchodzi od zebatki to znaczy ze do kosza i nowy naped musisz kupic. Swiece to bym kupil NGK jezdziłem na nich i mi odpowiadały. Iskry bym nie zalozyl do innego sprzeta niz ogar,wsk czy jawka ..... bo to iskra i tyle na ten temat., Na pewno podstawowe czynnosci serwisowe po kupnie sprzeta to wyczyszczenie filtra oleju, sprawdzenie ciśnienia w oponach, wymiana oleju w skrzyni. Dobrze jak sie wymieni tez plyn od chlodnicy, i hamulcowy. Nie wiadomo nigdy jaki czas temu to bylo robione. Posprawdzaj czy ma luzy na kołach i stan klockow hamulcowych. Akumulator jak jest stary to do wymiany, chyba ze to cos z instalacja. Co do wymiany tłoka to wymienia sie go jak juz slychac pierscienie, sprzet gorzej zapala albo nie ma siły na wyzszych biegach. Jak kapie Tobie olej z tlumika to kup jak Ci sie skonczy olej w dozowniku - Castrol R 2. Moze ustanie i jest to wina syfiastego oleju a jak nie to trzeba wyregulowac dozownik. Bubaziom jak jest to duzy luz to masz zebatke do wymiany, ewentualnie wyrobiony wałek zdawczy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 WitamPotrzebuje pomocy. Sypneły mi się w RXie 125 plastikowe kółeczka od pompy w silniku. Tam są takie dwa białe i dwa czarne kółka i wszystkie są w drobny mak połamane:( Czy ktoś ma jakiś pomysł, gdzie moge kupić takie?? Wiem, ze w motoromie mozna znaleść, ale z nimi nie chce mi sie gadac, bo to po ich remoncie wyszło tak, jak wyszło :/pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Co do tego tloka w tym cylinderku to spokojnie przelatasz sezon, i nie zdziwil bym sie jakbys zrobil 2 sezon. Ten cylinderek jest z nicasylem, wiec wymieniasz tylko tlok, z odpowiednia selekcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 mieloch.pl masz tam same czesci sportowe do rx i szczerze mowiac sa tansze od seryjnych czesci apki pozdrawiam Sprzedam derbi sede r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.