MrRat Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Opona którą teraz założyłeś to nówka czy używka ? Uzywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Uzywka. To już chyba wiesz dlaczego ktoś pozbył się "dobrej" opony? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Ja bym do konca nie stawial na opone bo moze okazac sie ze po zakupie nowki nic sie nie zmieni. Najpierw niech sprawdzi co sie da a pozniej wezmie za zmiane opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Na 99% wina opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazybiker_ Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Niby bieżnik spoko, guma młoda a opona ma bicie, kumpel tak mial, na 100% wina opony.....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRat Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Wiec tak, odwiedzilem wulkanizatora, wywazylem oponki i jest o niebo lepiej, ale nie jest w 100% dobrze, jest walnieta felga z przodu i teraz pytanko znacie moze jakas firme co prostuje fele aluminiowe do moto ?? w okolicach Kraka ??? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Moim zdaniem to też wina opony. Sprawdź jeszcze czy jest dobrze kierunkowo założona. A jak pomysłów brak i chcesz sprawdzić czy ma bicie to postaw moto na centralną stopkę załaduj 6 bieg i go wkręć na obroty. Będziesz wtedy widział czy moto nie skacze, wykluczysz sobie wtedy wadę opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarkows Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Cześć, Mam ten sam problem. Wymieniłem oponę z przodu w Kawie GPX 600R na Bridgestone BT45 zgodnie z zaleceniami na angielskim forum Kawasaki. Opona jest nowa. Nie jestem pewien czy to jej wina, czy przypadkiem w tym samym czasie nie ujawnił sie jakiś luz w zawieszeniu... objawy identyczne - w winklach wszystko ok, ale jak jadę po prostej (obwodnica) na wysokim biegu, ze stałą prędkością, to od 100 zaczyna bujać, a przy 160 jest już dosyć nieprzyjemnie... Sprawdzałem ciężarki - wydaje mi się że żaden nie odpadł. Jadę w przyszłym tygodniu do serwisu - może coś wymyślą. W razie czego dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrRat Opublikowano 21 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Czekam z niecierpliwoscia :wink: POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.