viader Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) Witam wszystkich...mam ogromny problem z moim Junaczkiem... ostatnio zauważyłem że po przejechaniu ciut większej odległości motorem zaczyna mi szarpać moto... sprawdzam świecę... a tu ucieka iskra... próbowałem dojechać do domu a tu lipa.. świece siadły i niemają zero iskry :| dopchałem moto do domu.. wymieniłem świece - iskra była oki ale po pewneym czasie znów sytuacja zaczeła się powtarzać... uciekając iskra i takie tam... zależy mi na czasie bo jestem na 2 tygodniowych blachach i w tym czasie muszęzrobić przegląd :/ dodam że w moim moto mam instalację elektryczną 12V, na altku od tico zrobioną na dwie świece - cewka dwubiegunowa 12V. Jeżeli ktoś wie co może być przyczyną lub ma jakiś pomysł proszę o pomoc...pozdrawiam Edytowane 12 Maja 2006 przez viader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) czeee Swiec o jakiej ciepłocie używasz ? pozdrawiam herflik Edytowane 12 Maja 2006 przez herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 próbowałem różnych świec.. żal mi bo w ten sposób straciłem starego BOSHa :-( ale ogólnie to moto śmiga na iskra 75s i przy okazji się upewnię... jaka powinna być przerwa na świecy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 czeee Serwisówkowe 0.4-0.5 .. ale to dla iskrownika , a dla zaplonu bateryjnego mozna zwiekszyc nieznacznie przerwe (ja np. mam cos okolo 0.7 ). Sprobuj zjechac na dol z cieplotą , powiedzmy do 65 i wtedy zobacz co sie bedzie dzialo . Z tego co opisujesz wynika ze świece albo zazuca olejem ( ale wtedy bylo by to po niej ewidentnie widac ) , albo (co bardziej prawdopodobne) ma za niska temperature i nie ulega samooczyszczaniu . pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Wszystko o świecach >> http://www.republika.pl/chudzikj/Technika/Swiece/swiece.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 no właśnie jeżeli chodzi o wygląd świec to z początku były one czarne i wilgotne.. ewidentnie olej.. zacząłem regulować miesznkę - śróbą w gaźniku i mam teraz dalej czarną ale już suchą i niemogę uzyskać lepszego psalania.. ale dopiero zaczynam z regulacją... coś uzyskam regulacją czy dobierać inne świece?? a może coś innego jest nie tak??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 no właśnie jeżeli chodzi o wygląd świec to z początku były one czarne i wilgotne.. ewidentnie olej.. zacząłem regulować miesznkę - śróbą w gaźniku i mam teraz dalej czarną ale już suchą i niemogę uzyskać lepszego psalania.. Mozliwe ze swiece masz zbyt zimna. Kiedys dawno temu tez mialem taka sytuacje w moim autku po zalozeniu swiec bosch, ktore sprzedal mi niedouczony pan z polmozbytu (po symbolach okazalo sie ze byly odpowiednikiem maluchowskich iskier F95PS). Zrobilem pare km na nich i przyjechalem ostatecznie ledwo na dwoch cylindrach, a kolor izolatora, elektrod byl czarny.Co do tych Twoich swiec to tak jak wyzej napisano zaloz bardziej gorace, czyli o nizszej wartosci cieplnej. Moze tez byc wina zbyt bogatej mieszanki. (Motocykl nie kopci Ci jakos na czarno? Jak odpalisz i staniesz kolo wydechu to idzie wytrzymac, nie gryza zbyt bardzo spaliny?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) Dołączam się do dyskusji dzisiaj wymienialem u mnie świece do tej pory miałem CR8EH-9 a wtej chwili zalożyłem CR9EH-9 na razie wszystko ok ale nie wiem na jak długo ..... Te ostatnie są świecami katalogowymi tylko do mojego modelu czy powinienem zmienić na wcześniejszą ciepłotę????? :icon_razz: Edytowane 12 Maja 2006 przez Maxv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 wyreguluj gaznik bo mieszanka jest za bogata,a Iskry 75 sa idealne do Junaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.