Skocz do zawartości

padające świece w Junaku


viader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...

mam ogromny problem z moim Junaczkiem... ostatnio zauważyłem że po przejechaniu ciut większej odległości motorem zaczyna mi szarpać moto... sprawdzam świecę... a tu ucieka iskra... próbowałem dojechać do domu a tu lipa.. świece siadły i niemają zero iskry :| dopchałem moto do domu.. wymieniłem świece - iskra była oki ale po pewneym czasie znów sytuacja zaczeła się powtarzać... uciekając iskra i takie tam... zależy mi na czasie bo jestem na 2 tygodniowych blachach i w tym czasie muszęzrobić przegląd :/ dodam że w moim moto mam instalację elektryczną 12V, na altku od tico zrobioną na dwie świece - cewka dwubiegunowa 12V. Jeżeli ktoś wie co może być przyczyną lub ma jakiś pomysł proszę o pomoc...

pozdrawiam

Edytowane przez viader
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem różnych świec.. żal mi bo w ten sposób straciłem starego BOSHa :-( ale ogólnie to moto śmiga na iskra 75s i przy okazji się upewnię... jaka powinna być przerwa na świecy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeee

 

Serwisówkowe 0.4-0.5 .. ale to dla iskrownika , a dla zaplonu bateryjnego mozna zwiekszyc nieznacznie przerwe (ja np. mam cos okolo 0.7 ).

 

Sprobuj zjechac na dol z cieplotą , powiedzmy do 65 i wtedy zobacz co sie bedzie dzialo . Z tego co opisujesz wynika ze świece albo zazuca olejem ( ale wtedy bylo by to po niej ewidentnie widac ) , albo (co bardziej prawdopodobne) ma za niska temperature i nie ulega samooczyszczaniu .

 

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie jeżeli chodzi o wygląd świec to z początku były one czarne i wilgotne.. ewidentnie olej.. zacząłem regulować miesznkę - śróbą w gaźniku i mam teraz dalej czarną ale już suchą i niemogę uzyskać lepszego psalania.. ale dopiero zaczynam z regulacją... coś uzyskam regulacją czy dobierać inne świece?? a może coś innego jest nie tak??

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie jeżeli chodzi o wygląd świec to z początku były one czarne i wilgotne.. ewidentnie olej.. zacząłem regulować miesznkę - śróbą w gaźniku i mam teraz dalej czarną ale już suchą i niemogę uzyskać lepszego psalania..

 

Mozliwe ze swiece masz zbyt zimna.

Kiedys dawno temu tez mialem taka sytuacje w moim autku po zalozeniu swiec bosch, ktore sprzedal mi niedouczony pan z polmozbytu (po symbolach okazalo sie ze byly odpowiednikiem maluchowskich iskier F95PS). Zrobilem pare km na nich i przyjechalem ostatecznie ledwo na dwoch cylindrach, a kolor izolatora, elektrod byl czarny.

Co do tych Twoich swiec to tak jak wyzej napisano zaloz bardziej gorace, czyli o nizszej wartosci cieplnej.

Moze tez byc wina zbyt bogatej mieszanki. (Motocykl nie kopci Ci jakos na czarno? Jak odpalisz i staniesz kolo wydechu to idzie wytrzymac, nie gryza zbyt bardzo spaliny?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do dyskusji dzisiaj wymienialem u mnie świece do tej pory miałem CR8EH-9 a wtej chwili zalożyłem CR9EH-9 na razie wszystko ok ale nie wiem na jak długo ..... Te ostatnie są świecami katalogowymi tylko do mojego modelu czy powinienem zmienić na wcześniejszą ciepłotę????? :icon_razz:

Edytowane przez Maxv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...