Skocz do zawartości

Oferta. Prosze o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=101698909

 

Oferta do której przykłądam wiecej uwagi. W ten weekend wybieram sie na oględziny i chciałbym od was wydusić wszelkie informacje na temat tego modelu , chciałbym zdobyć wszystko na temat tego motocykla , najdrobniejsze szczegóły. Z tego co dotychczas mi wiadomo jest to wersja LC4 350 SC a nie LCR. Miał ktoś styczność ? bardzo prosze o pomoc. ;)

 

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. dzwoniłem do tego faceta od LC4. ten gościu zupełnie nie wie co sprzedaje i przez tel. mało się dowiedziałem. podobno nie ma wycieków ( ok ) , silnik leciutko dymi na czarno na najwyższych obrotach ( kwestia filtru powietrza lub regulacji gaźnika ) z tego co wice na zdjęciu to moto ma zamontowany tłumik od wersji SX czyli od crossa. dziwi mnie przednie zawieszenie ponieważ w 1995 roku montowali upside down a tu jest klasyczny teleskop. Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem to musisz koniecznie wziąć kogoś kto się zna i sprawdzić czy nie ma luzów na łożyskach, czy silnik nie dymi na niebiesko i czy nic w nim nie stuka i czy ogólnie motor jest prosty. Jeżeli wszystko okaże się ok. to to jest naprawdę super maszyna i na pewno będziesz z niej zadowolony.

 

poza tym jak kupisz używane moto i nie ważne czy to KLX czy LC4 czy cokolwiek innego to i tak musisz się liczyć dodatkowym wydatkiem ok 1000zł.

to oczywiście nie jest reguła ale przeważnie trzeba w takim moto zaraz po kupnie zmienić olej+filtry, zestaw napędowy, opony, jakąś uszczelkę bo sprzedający wypicował moto a po powrocie do domu okazuje się ze jednak coś cieknie. dlatego kupuj z głowa i zawsze zostaw sobie trochę pieniędzy na jakieś niespodziewane wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym jak kupisz używane moto i nie ważne czy to KLX czy LC4 czy cokolwiek innego to i tak musisz się liczyć dodatkowym wydatkiem ok 1000zł.

to oczywiście nie jest reguła ale przeważnie trzeba w takim moto zaraz po kupnie zmienić olej+filtry, zestaw napędowy, opony, jakąś uszczelkę bo sprzedający wypicował moto a po powrocie do domu okazuje się ze jednak coś cieknie. dlatego kupuj z głowa i zawsze zostaw sobie trochę pieniędzy na jakieś niespodziewane wydatki.

 

I tu racja, szczególnie jeśli chodzi o 4T. Od razu proponuję wymianę rozrządu i regulację zaworów dla świętego spokoju. Ja po zakupie swojego czteropaka włozyłem około 2000 zł, ale wiedziałem o tym juz w chwili zakupu więc byłem przygotowany. Zawsze trzba zostawić sobie kasę na wg. mnie konieczne wymiany. Nawet jeśli sprzedający zapewnia, że wymienił to bez faktury sprzed kilku dni na zakup i wymianę części nie uwierzę nikomu i zakładam, że jest do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie montuje ekipe na jutrzejszy wyjazd , mam nadzieje , że wypali i , że motocykl nie okaże się jakąs straszliwą miną. Spróbuje też coś utargować.. wszystko wyjdzie w praniu.

 

woojo , masz może zdjęcia swojego sprzęta ? I jak z tymi upsami hmm.. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM jak sie nie myle produkuje części do 12 lat ? Hmm.. wiec chyba nie bedzie problemu. Gorzej jeżeli ten motocykl to jakiś składak , martwi mnie ten brak ups'ów. Ma ktoś może dojście i może sie upewnić co do produkcji w wersji LC4 SC ups'ów w tym roczniku. I o istnieniu wersji LCR ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja widze tylko taki problem ze to jakas zadka wersja bo przynajmniej ja takiego nie widziałem jeszcze a z paruletniego doswiadczenia z KTMami wiem ze w salonach moto to nie bardzo lubia takie rzadkosci bo nie maja ich w "dealernecie" i nie wiadomo jak zamowic czesci. -> to moje słowa z innego starego tewmatu który równiez dotyczył tego ogłoszenia.

 

KTM od 96r do drogiej połowy 99r nie robił UpSideDown:

http://www.bikepics.com/pictures/397813/

 

http://www.bikepics.com/pictures/079692/

 

http://www.bikepics.com/pictures/303091/

 

A w EXC i SX od 94 do drogiej połowy 99r tez był klasyczny amortyzator.

A pozatym to moto wyglada mi na raczej mało "wyczynowe" i to moze byc przyczyna braku UPS tak jak np w LC2

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oglądałem zdjęcia na bikepics i szukałem w internecie informacji na temat tego modelu. Niestety nici , upsy to normalka zaś model niestety to straszna rzadkość. Ofert na zagraniczynych serwisach zero , informacji , zdjęć i innych również.. Odpuszczam , dalej pozostaje bez motocykla. :clap: Chyba , że komuś uda sie mnie przekonac.. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...