VIRAGOLO Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 OK, thx Olewam ten chrom w sprayu, oddam do pochromowania ;-) Thx jeszcze raz PozdroOLO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) A ja mam takie zapytanko. Jako że jestem w trakcie renowacji Janka B20;) tak, tak B20!!!!;) mam pytanie. Jaką polecacie farbę. Chodzi mi o czarną, poprzednio jak remontowalem Gazele to uzywalem "autorenolak". Wrażenia?? JUŻ NIGDY WIĘCEJ NIE DOTKNĘ TEJ FARBY CHOĆBY 1,5metrowym KIJEM!!!!!! Tak więc prosze o dobre rady. Zastanawialem sie nad akrylem ale jest dosc drogi. Acha i jaki podklad do tego?? Zależy mi na lustrzanym odbiciu;) :D Edytowane 12 Maja 2006 przez IG x] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 IG zle musiales renolaka nalozyc, jak chcesz podesle ci jak u mnie na junaku renowacyjna czarna wygladala:) no niezle B20... podklad akrylowy kosztuje chyba 50zl z hakiemfarba baza, pozniej lakierem bezbarwnym i masz taka glebie... :icon_razz: za litr akrylu trzeba dac 100-120zl ale masz spokoj na kilka sezony. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 >podklad akrylowy kosztuje chyba 50zl z hakiem>farba baza, pozniej lakierem bezbarwnym i masz taka glebie... :icon_razz:>za litr akrylu trzeba dac 100-120zl ale masz spokoj na kilka sezony. za litr podkladu akrylowego ok 50zl+rozpuszczalnik(ok.6zl/0,5l)za lakier czarny akryl np"Haya" ok 1L/60zl+utwardzac 0,5L/25zl i tyle..no chyab ze chcesz drozszy warioant to kupujesz czarna baze ok.15zl/100ml i na to kladziesz bezbarwny :buttrock: ale IMHO sam czarny akryl jest wystarczajaco trwaly i ma ladny blask :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 No to pistoloet pojdzie w ruch. Zapodam fotki jak to wszytko skoncze:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Witajcie! Wtrace sie do dyskusji.. Jestem w trakcie calkowitej renowacji Pannoni T5 z wózkiem bocznym:D i również chce uzyskać lustrzane odbicie i odpowiednia trwalosc, tak wiec mam zamiar wszystko wypiaskowac, nastepnie wszystko szpachlówka natryskowa, a potem ladnie przeszlifowac, potem znowu podklad, znowu szlifowanie, a końcowo czarna baza, szparunki i na to wszystko bezbarwny lakier.. Czy to dobre zestawienie???? Prosze o pomoc:)Pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Moim zdaniem super, ale po co na wszystko kłaść szpachel?? Wiesz ile zajmie Ci szlifowanie tego wszystkiego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Witaj, postanowilem położyć szpachel ale natryskową, jest to taak szpachlówka którą sie powinno kłaść na goły metal zanim jeszcze sie pomaluje podkladem, nie ma przy tym potem dużo szlifowania poniewaz ona sie rozprowadza równomiernie po całej powierzchni:) A wogule to mam zamira użyć tej szpachli tylko do elementów takich:bak, błotniki, i inne duzo powierzchnie... a to dlatego ze bak ma duża powierzchnie wiec rzuca sie w oczy dlatego chce żeby wyszla mi idealnie gładka ta powierzchnia, a wiadomo że taki bak po ktory był produkowany w dawnych latach nie był robiony zbyt pieknie..chodzi mi o te wszystkie łaczenia, spawy itp.. szczególnie na środkowym łaczeniu zbiornika w pannoni jest taki bnrzydki spaw, i inen nierówności, dlatego po położeniu szpachli natryskowej wszystko sie ładnie zaleje warstwą szpachli:)) A co do dużych powierzchni to najwiecej sie chyba narobie przy wózku bocznym... to bedzie szlifowania..Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Zgadzam sie :clap: szpachel natryskowa to idealna sprawa. W pierwszej kolejnosci jednak ja kladlem i szlifowalem normalna szpachel i dopiero pozniej aby nie bylo sladu przejscia szpachli na metal po polozeniu lakieru nakladalem szpachel natryskowo, rowniez dla mniejszych wrzerow gdzie za duzo bawienia bylo dla normalnej szpachli. Efekt nie do poznania, wrecz ideal.... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 No wlasnie kolego "moc" , o to mi chodzilo! ja też oczywiscie pod szpachlówke natryskowa bede najpierw szpachlował wszystkei wgniecenia:) Taka kolej rzeczy:D Juz sie nie moge doczekac efektu koncowego! tylko jeszcze tak mysle zeby baze i klar lakierowac w komorze bezpylowej poniewaz mam duze wymagania jesli chodzi o jakos wykonanej pracy, a wiem ze jak bym lakierowal z zwyklym pomieszczeniu to napewno gdzies na baku albo ba blotnikach (duze powierzchnie) znalazlby sie jakis cholerny pylek .. no a jak juz wspomnialem zalezy mi na idealnej powierzchni:)Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.