eloelo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 zalezy do jakiej kwoty szukacie tych klxów??bo jak za powyzej 10 to u nas sa ładnie odszykowane z roczników pow. 2001 - pisze to na forum juz ktorys raz ale moze nie wszyscy czytali, a jest to odpowiedni temat, bo o klx'ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 zalezy do jakiej kwoty szukacie tych klxów??bo jak za powyzej 10 to u nas sa ładnie odszykowane z roczników pow. 2001 - pisze to na forum juz ktorys raz ale moze nie wszyscy czytali, a jest to odpowiedni temat, bo o klx'ach Napisz konkretnie co i jak, bo powyżej 10000 to może być 10500 i 19000 :icon_exclaim: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Napisz konkretnie co i jak, bo powyżej 10000 to może być 10500 i 19000 :icon_exclaim: .2002 czy cos kolo tego za 13000 jestpo serwisie za 3500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 2002 czy cos kolo tego za 13000 jestpo serwisie za 3500 Z tego co wiem jest to zwykła wersja, czyli cięższa i chyba ze słabszym zawieszeniem niż wersja R. A co do serwisu, niestety jak się jeździ motocyklem to pakuje się w niego kasę, tylko że cena nie rośnie. Szczerze mówiąc gdyby była to wersja R, to za jakieś 12 tysięcy byłby dobrym kąskiem i poważnie bym się nad nim zastanawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Ja szukam do maks 8000 tys. , najlepiej coś koło 7 , 7.5 , żebym miał coś w zapasie chociaż na kask.. a tego wyżej , dosłownie zwineli mi sprzed nosa. Juz drugi motocykl na który sie ustawiałem.. :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) A jak z częściami do tych klx'ów czyli 250 i 300 przedewszsytkim mi chodzi! Edytowane 7 Maja 2006 przez SEBOOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Nie wprowadzaj ludzi w blad. Nie ma juz oplaty za karte pojazdu 500zl. Zredukowali do 75zł. Oplata recyklingowa nie dotyczy motocykli. Reszta po staremu.Pozdrawiam.Wcale nie wprowadzam !!! Wcześniej to było 1100zł. Dolicz wszytkie opłaty skarbowe, zwolnienia z vat, tłumaczy, przeglądy i tablice to wyjdzie Ci teraz 600zł nawet po potanieniu karty pojazdu.Co do czesci to praktycznie na wszystko czeka sie 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ja szukam do maks 8000 tys. , najlepiej coś koło 7 , 7.5 , żebym miał coś w zapasie chociaż na kask.. a tego wyżej , dosłownie zwineli mi sprzed nosa. Juz drugi motocykl na który sie ustawiałem.. :biggrin: Za 8 tysi to raczej KLX 250, no chyba że znajdziesz fartem 300 :icon_exclaim: Zawsze lepiej zostawić sobie zapas kasy na ewentualne poprawki w moto, chyba że kupujesz od znajomka i wiesz co i jak. Faktycznie jak patrzyłem na ebay i mobile.de to ceny KLXów są wyższe za granicą niż u nas i nie bardzo by się opłacało sprowadzać. Za rocznik 97-98 chcą około 2 -2,5 tysi EUR, do tego rejestracja i transport. U nas za 10-11 tysięcy można kupić rocznik 99-2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Strasznie mało KLX'ów jest.. mi za bardzo nie robi różnicy czy to 250 czy 300. Chciałbym jak najszbciej rozpocząć sezon i wiem , że jedyny czterosuw na który może starczyć mi pieniedzy to KLX.. Zaczeły sie poszukiwania , jak narazie marny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Strasznie mało KLX'ów jest.. mi za bardzo nie robi różnicy czy to 250 czy 300. Chciałbym jak najszbciej rozpocząć sezon i wiem , że jedyny czterosuw na który może starczyć mi pieniedzy to KLX.. Zaczeły sie poszukiwania , jak narazie marny efekt. Jak mówiłem, możesz przyjechać obejrzeć mojego, tylko że cena minimalna to 8800 zł :icon_exclaim: Nie trzeba nic robić, bo już jest porządnie przygotowany. A i oczywiście zarejestrowany :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 http://www.allegro.pl/item101698909_ktm_35...er_okazja_.html To jest zajebiste moto. Mam takiego tylko 400 i naprawde fantastycznie spisuje sie w terenie. Nie ma problemów z częciami, super zawieszenie WP, waży 125 kg. i ma mocarny silnik chłodzony cieczą, który nie wymaga częstego serwisowania. Zastanów się czy to czasem nie lepsza propozycja od KLX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 A jak spisuje sie na torze ? Miałeś okazje nim po jakimkolwiek jeździć ? Najbardziej interesowałyby mnie KLX'y , może ktoś sprowadza , może ktoś ma znajomych , wszelkie informacje chętnie przyswoje.. Jak jest jeszcze z wagą i zawieszeniem , jak wypada w porównaniu do KLX'a .. czy czasami nie jest taki jak DR , jeżeli chodzi o tor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 A jak spisuje sie na torze ? Miałeś okazje nim po jakimkolwiek jeździć ? Najbardziej interesowałyby mnie KLX'y , może ktoś sprowadza , może ktoś ma znajomych , wszelkie informacje chętnie przyswoje.. Jak jest jeszcze z wagą i zawieszeniem , jak wypada w porównaniu do KLX'a .. czy czasami nie jest taki jak DR , jeżeli chodzi o tor ?DRka na torze jest daleko w tyle. Klx prowadzi sie praktycznie jak wyczyn.Miałem DRke i mam porównanie. Co do wagi to wersja 250R wazy sucha 104 kg. Moj zatankowany i z olejem był ważony i waga pokazała 116kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 A nikt nie ma porównania tego KTM'a , waga bodajże wypada koło 120 kilogramów , po odchudzeniu zapewne nie straciłby bardzo dużo.. załóżmy , że zatankowany i z olejem waży koło 130 kilogramów , jak ma sie taka masa do toru i jak to może wyglądać.. Nikt nie miał okazji dosiadać podobnego sprzętu do tego KTM'a ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 A byłaby możliwość wyrwania KLX'a 250R w okolicach 5 tys zł ? I od którego roku produkowany jest Klx 250 wersja R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.