Skocz do zawartości

Klx ceny


Rekomendowane odpowiedzi

zalezy do jakiej kwoty szukacie tych klxów??

bo jak za powyzej 10 to u nas sa ładnie odszykowane z roczników pow. 2001 - pisze to na forum juz ktorys raz ale moze nie wszyscy czytali, a jest to odpowiedni temat, bo o klx'ach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy do jakiej kwoty szukacie tych klxów??

bo jak za powyzej 10 to u nas sa ładnie odszykowane z roczników pow. 2001 - pisze to na forum juz ktorys raz ale moze nie wszyscy czytali, a jest to odpowiedni temat, bo o klx'ach

 

Napisz konkretnie co i jak, bo powyżej 10000 to może być 10500 i 19000 :icon_exclaim: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2002 czy cos kolo tego za 13000 jest

po serwisie za 3500

 

Z tego co wiem jest to zwykła wersja, czyli cięższa i chyba ze słabszym zawieszeniem niż wersja R. A co do serwisu, niestety jak się jeździ motocyklem to pakuje się w niego kasę, tylko że cena nie rośnie. Szczerze mówiąc gdyby była to wersja R, to za jakieś 12 tysięcy byłby dobrym kąskiem i poważnie bym się nad nim zastanawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam do maks 8000 tys. , najlepiej coś koło 7 , 7.5 , żebym miał coś w zapasie chociaż na kask.. a tego wyżej , dosłownie zwineli mi sprzed nosa. Juz drugi motocykl na który sie ustawiałem.. :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wprowadzaj ludzi w blad. Nie ma juz oplaty za karte pojazdu 500zl. Zredukowali do 75zł. Oplata recyklingowa nie dotyczy motocykli. Reszta po staremu.

Pozdrawiam.

Wcale nie wprowadzam !!!

Wcześniej to było 1100zł. Dolicz wszytkie opłaty skarbowe, zwolnienia z vat, tłumaczy, przeglądy i tablice to wyjdzie Ci teraz 600zł nawet po potanieniu karty pojazdu.

Co do czesci to praktycznie na wszystko czeka sie 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam do maks 8000 tys. , najlepiej coś koło 7 , 7.5 , żebym miał coś w zapasie chociaż na kask.. a tego wyżej , dosłownie zwineli mi sprzed nosa. Juz drugi motocykl na który sie ustawiałem.. :biggrin:

 

Za 8 tysi to raczej KLX 250, no chyba że znajdziesz fartem 300 :icon_exclaim: Zawsze lepiej zostawić sobie zapas kasy na ewentualne poprawki w moto, chyba że kupujesz od znajomka i wiesz co i jak.

Faktycznie jak patrzyłem na ebay i mobile.de to ceny KLXów są wyższe za granicą niż u nas i nie bardzo by się opłacało sprowadzać. Za rocznik 97-98 chcą około 2 -2,5 tysi EUR, do tego rejestracja i transport. U nas za 10-11 tysięcy można kupić rocznik 99-2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie mało KLX'ów jest.. mi za bardzo nie robi różnicy czy to 250 czy 300.

Chciałbym jak najszbciej rozpocząć sezon i wiem , że jedyny czterosuw na który może starczyć mi pieniedzy to KLX.. Zaczeły sie poszukiwania , jak narazie marny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie mało KLX'ów jest.. mi za bardzo nie robi różnicy czy to 250 czy 300.

Chciałbym jak najszbciej rozpocząć sezon i wiem , że jedyny czterosuw na który może starczyć mi pieniedzy to KLX.. Zaczeły sie poszukiwania , jak narazie marny efekt.

 

Jak mówiłem, możesz przyjechać obejrzeć mojego, tylko że cena minimalna to 8800 zł :icon_exclaim: Nie trzeba nic robić, bo już jest porządnie przygotowany. A i oczywiście zarejestrowany :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item101698909_ktm_35...er_okazja_.html To jest zajebiste moto. Mam takiego tylko 400 i naprawde fantastycznie spisuje sie w terenie. Nie ma problemów z częciami, super zawieszenie WP, waży 125 kg. i ma mocarny silnik chłodzony cieczą, który nie wymaga częstego serwisowania. Zastanów się czy to czasem nie lepsza propozycja od KLX.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak spisuje sie na torze ? Miałeś okazje nim po jakimkolwiek jeździć ? Najbardziej interesowałyby mnie KLX'y , może ktoś sprowadza , może ktoś ma znajomych , wszelkie informacje chętnie przyswoje..

 

Jak jest jeszcze z wagą i zawieszeniem , jak wypada w porównaniu do KLX'a .. czy czasami nie jest taki jak DR , jeżeli chodzi o tor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak spisuje sie na torze ? Miałeś okazje nim po jakimkolwiek jeździć ? Najbardziej interesowałyby mnie KLX'y , może ktoś sprowadza , może ktoś ma znajomych , wszelkie informacje chętnie przyswoje..

 

Jak jest jeszcze z wagą i zawieszeniem , jak wypada w porównaniu do KLX'a .. czy czasami nie jest taki jak DR , jeżeli chodzi o tor ?

DRka na torze jest daleko w tyle. Klx prowadzi sie praktycznie jak wyczyn.

Miałem DRke i mam porównanie.

Co do wagi to wersja 250R wazy sucha 104 kg. Moj zatankowany i z olejem był ważony i waga pokazała 116kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nikt nie ma porównania tego KTM'a , waga bodajże wypada koło 120 kilogramów , po odchudzeniu zapewne nie straciłby bardzo dużo.. załóżmy , że zatankowany i z olejem waży koło 130 kilogramów , jak ma sie taka masa do toru i jak to może wyglądać.. Nikt nie miał okazji dosiadać podobnego sprzętu do tego KTM'a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...