Skocz do zawartości

Zna ktoś te moto?


Rekomendowane odpowiedzi

Słynny GPZ z lat osiemdziesiątych.

 

Moto dość stare i pewnie trzeba coś dołożyć.

To, że ma owiewkę uszkodzoną to małe piwo. Można pomalować albo dokupić używaną.

 

Najważniejszy jest silnik.

 

Jeśli właściciel nie dbał o luzy zaworowe, to gniazda zaworowe mogą być mocno zużyte. Tego nie da się naprawić trzeba kupować głowicę.

 

Ale...

 

Jeśli stan techniczy jest naprawdę dobry, to jeździ się tym całkiem przyzwoicie.

Nie jest szczyt techniki, ale trochę poszaleć można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BODEK ty masz chyba ten sam silnik,napisz co z awaryjnością,miałeś jakieś przygody i koszty.Ile np powinno kosztować regulacja zaworów?

 

 

Silnik w GPX jest trochę zmodyfikowaną wersją z GPZ.

Ma 85 km i teoretycznie lepsze zawory. Ale i tak trzeba regularnie kontrolować luzy zaworowe, bo w przeciwnym przypadku głowica na złom.

 

Regulacja zaworów jest na szczęście na śrubach, więc koszt niewielki ok 150zł.

 

Z silnikiem nie mam żadnych problemów, a jest po 40km. Odpala bez problemów i kręci bez żadnej dziury w mocy do 11 tys.

 

Za synchronizację zapłaciłem 320 zł, ale jeden gażnik miał wymieniany zaworek iglicowy.

 

Orginalne tłumiki mogą korodować. Na szczęście ja mam już wymieniony przez poprzedniego właściciela na 4w1 firmy Remus. Znakomity dźwięk, zwłaszcza jak przekroczy 5000.

 

Pali 5,2. Zmiana biegów z wyjątkiem jedynki (chraktrystyczny w Kawach "gladch") znakomita. Lekko i precyzyjnie.

 

Ma tylko dwie wady:

- jak jest rozgrzany to trochę falują obroty 1200-1500, ale tak jest w wielu modelach Kawy nawet z ostatnich lat !

- trochę hałasuje na niższych obrotach, szczególnie poniżej 3000, bo napęd pierwotny jest na łańcuch.

 

Od czasu zakupu przejechałem prawie 1000 km. To raczej mało, aby powiedzieć coś więcej, ale mechanicy którzy oglądali ten silnik stwierdzili, że jak na 16 rok życie to super chodzi.

 

Pozdr.

 

Rafał

 

Dodatkowo, na priva, mogę Ci wysłać zeskanowany artykuł o GPZ 600R ze "Świata Motocykli".

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do gościa teraz i pytam sie dlaczego chce szprzedać mówi ze kupił inny moto na tym jezdził 4lata,pytam go sie czy robił coś przy nim przez ten czas (zawory,regulacja)mówi ze nie bo nie było takiej potrzeby bo moto jezdził.Tak wiec uważajcie na ten szprzęt bo to wielka mina.A z wyglądu nawet fajny,szkoda szukam dalej A może ktoś zna te moto http://www.allegro.pl/item100450087_honda_...na_zobacz_.html

Edytowane przez RAFA?33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowicę można naprawić poprzez przefrezowanie gniazd i dorobienie bądź kupno nowych zaworów.

 

 

Janusz, jesteś tego pewien ?

 

Pytam się, bo zawsze to lepsze rozwiązanie, niż zakup używanej głowicy.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...