RAFA?33 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=100074631 Co myślicie o tym moto,moze ktoś je zna lub był oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Słynny GPZ z lat osiemdziesiątych. Moto dość stare i pewnie trzeba coś dołożyć.To, że ma owiewkę uszkodzoną to małe piwo. Można pomalować albo dokupić używaną. Najważniejszy jest silnik. Jeśli właściciel nie dbał o luzy zaworowe, to gniazda zaworowe mogą być mocno zużyte. Tego nie da się naprawić trzeba kupować głowicę. Ale... Jeśli stan techniczy jest naprawdę dobry, to jeździ się tym całkiem przyzwoicie. Nie jest szczyt techniki, ale trochę poszaleć można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 BODEK ty masz chyba ten sam silnik,napisz co z awaryjnością,miałeś jakieś przygody i koszty.Ile np powinno kosztować regulacja zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 BODEK ty masz chyba ten sam silnik,napisz co z awaryjnością,miałeś jakieś przygody i koszty.Ile np powinno kosztować regulacja zaworów? Silnik w GPX jest trochę zmodyfikowaną wersją z GPZ. Ma 85 km i teoretycznie lepsze zawory. Ale i tak trzeba regularnie kontrolować luzy zaworowe, bo w przeciwnym przypadku głowica na złom. Regulacja zaworów jest na szczęście na śrubach, więc koszt niewielki ok 150zł. Z silnikiem nie mam żadnych problemów, a jest po 40km. Odpala bez problemów i kręci bez żadnej dziury w mocy do 11 tys. Za synchronizację zapłaciłem 320 zł, ale jeden gażnik miał wymieniany zaworek iglicowy. Orginalne tłumiki mogą korodować. Na szczęście ja mam już wymieniony przez poprzedniego właściciela na 4w1 firmy Remus. Znakomity dźwięk, zwłaszcza jak przekroczy 5000. Pali 5,2. Zmiana biegów z wyjątkiem jedynki (chraktrystyczny w Kawach "gladch") znakomita. Lekko i precyzyjnie. Ma tylko dwie wady:- jak jest rozgrzany to trochę falują obroty 1200-1500, ale tak jest w wielu modelach Kawy nawet z ostatnich lat !- trochę hałasuje na niższych obrotach, szczególnie poniżej 3000, bo napęd pierwotny jest na łańcuch. Od czasu zakupu przejechałem prawie 1000 km. To raczej mało, aby powiedzieć coś więcej, ale mechanicy którzy oglądali ten silnik stwierdzili, że jak na 16 rok życie to super chodzi. Pozdr. Rafał Dodatkowo, na priva, mogę Ci wysłać zeskanowany artykuł o GPZ 600R ze "Świata Motocykli". Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Chętnie bym przeczytał ten artykuł,jak możesz to ślij na adres [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Głowicę można naprawić poprzez przefrezowanie gniazd i dorobienie bądź kupno nowych zaworów. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Dzwoniłem do gościa teraz i pytam sie dlaczego chce szprzedać mówi ze kupił inny moto na tym jezdził 4lata,pytam go sie czy robił coś przy nim przez ten czas (zawory,regulacja)mówi ze nie bo nie było takiej potrzeby bo moto jezdził.Tak wiec uważajcie na ten szprzęt bo to wielka mina.A z wyglądu nawet fajny,szkoda szukam dalej A może ktoś zna te moto http://www.allegro.pl/item100450087_honda_...na_zobacz_.html Edytowane 6 Maja 2006 przez RAFA?33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Chętnie bym przeczytał ten artykuł,jak możesz to ślij na adres [email protected] Wysłałem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Dzięki BODEK fajny artykuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Głowicę można naprawić poprzez przefrezowanie gniazd i dorobienie bądź kupno nowych zaworów. Janusz, jesteś tego pewien ? Pytam się, bo zawsze to lepsze rozwiązanie, niż zakup używanej głowicy. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Wysłałem. Pozdr. Dzięki BODEK fajny artykuł. a chłopcy nabijają posty :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 a chłopcy nabijają posty :D Jak każdy... :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Jak każdy... :D :D :D racja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Najlepiej to podjedż i obejzyj moto jak masz nie daleko.na zdjećiach wszystko pięknie ale na zywo widać wszsytko i juz tak pięknie nie jest. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.