bekriss Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 No wiec dzwiek w pewnych warunkach wydobywa sie z glowicy gdzies nad 2 lub 3 cylindrem. Brzmi jak klekot jednego zaworu. Wystepuje w okreslonych warunkach tzn tylko wtedy kiedy silnik jest rozgrzany i zgaszony wtedy musze odpalac z gazem i wowczas czasami klekocze. Czasami bo tez nie zawsze tak jest. Zeby ucichl wystraczy lekko przegazowac tak do 4 tys obr/min lub zgasic silnik i odpalic juz bez gazu albo olac sprawe i jechac to wtedy ucicha. Na zimnym silniku nic nie klekota. Dzwiek pojawil a wlasciwie byl zaraz po regulacji. Byly zmieniane uszczelniacze zaworowe. Podczas jazdy nie pojawia sie tylko przy odpalaniu. Co to moze byc?? Jakis drobny luz (niezaworowy) i dlatego zdarza sie ze cos klekocze??? Zaworki dopiero co byly regulowane i niechcialbym ich regulowac na nowo tymbardziej ze po zatrzymaniu z trasy nic nie klekocze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 No wiec dzwiek w pewnych warunkach wydobywa sie z glowicy gdzies nad 2 lub 3 cylindrem. Brzmi jak klekot jednego zaworu. Wystepuje w okreslonych warunkach tzn tylko wtedy kiedy silnik jest rozgrzany i zgaszony wtedy musze odpalac z gazem i wowczas czasami klekocze. Czasami bo tez nie zawsze tak jest. Zeby ucichl wystraczy lekko przegazowac tak do 4 tys obr/min lub zgasic silnik i odpalic juz bez gazu albo olac sprawe i jechac to wtedy ucicha. Na zimnym silniku nic nie klekota. Dzwiek pojawil a wlasciwie byl zaraz po regulacji. Byly zmieniane uszczelniacze zaworowe. Podczas jazdy nie pojawia sie tylko przy odpalaniu. Co to moze byc?? Jakis drobny luz (niezaworowy) i dlatego zdarza sie ze cos klekocze??? Zaworki dopiero co byly regulowane i niechcialbym ich regulowac na nowo tymbardziej ze po zatrzymaniu z trasy nic nie klekocze.Niezbyt precyzyjnie opisujesz tego dzięcioła.To może być nieszczelny kolektor wydechulub żle ustawione gaźnikilub jeżeli to jest tylko czasami cykanie przed całkowitym rozgrzaniem to masz problem z wewnętrzną rurą w kolanku wydechu.A najlepiej byłoby posłuchać na żywo co się dziejepozdroPiotr Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 wystepuje tylko i wylacznie przy rozgrzanym silniku i przy odpalaniu z lekkim gazem. Wystarczy zgasic silnik i odpalic juz bez gazu (pierwsze odpalanie rozgrzanego silnika bez gazu wymaga krecenia). Pali na dotyk choc minimalnie faluje zmniejszajac obroty o 50. Raczej to 15letnie membrany w gaznikach. Co do kolektora to byloby to mozliwe bo watpie zeby ktos kiedykolwiek zmienial tam uszczelki. Poza tym mam zamiar odmalowac caly kolektor. Po zdjeciu kolektora konieczna jest zalozenie nowych uszczelek jesli stare okazaly by sie byc wporzadku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voti Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 WitamCo do dziwnego dźwięku mam to u siebie w B6/96r. po starcie 1 , 2 większy gaz i przy 6k słychac jakby cos wpadało w rezonans i tak na 3 przy większych obrotach, praktycznie występuje to w wiekszosci przy przyspieszaniu ... ?! Być może luz przy kolektorze etc.Jak to żona stwierdziła : cos ci brzęczało jak jechałeś ulicą :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voti Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 WitamCo do dziwnego dźwięku mam to u siebie w B6/96r. po starcie 1 , 2 większy gaz i przy 6k słychac jakby cos wpadało w rezonans i tak na 3 przy większych obrotach, praktycznie występuje to w wiekszosci przy przyspieszaniu ... ?! Być może luz przy kolektorze etc.Jak to żona stwierdziła : cos ci brzęczało jak jechałeś ulicą :| diagnoza- tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 > Dzwiek pojawil a wlasciwie byl zaraz po regulacji. Byly zmieniane uszczelniacze zaworowe. Podczas jazdy >nie pojawia sie tylko przy odpalaniu. ten teges...moze ktos ci cos zle poskladal(o czyms zapomnial?) albo poprostu masz zuzyty napinacz lancuszka rozrzadu i czasem mu listwa zebata/zapadka "przepuszcza"?PS.co za magik ci wymienial uszczelnienia zaworowe,tak ze nie sciagal glowicy/kolektora wydechowego itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 > Dzwiek pojawil a wlasciwie byl zaraz po regulacji. Byly zmieniane uszczelniacze zaworowe. Podczas jazdy >nie pojawia sie tylko przy odpalaniu. ten teges...moze ktos ci cos zle poskladal(o czyms zapomnial?) albo poprostu masz zuzyty napinacz lancuszka rozrzadu i czasem mu listwa zebata/zapadka "przepuszcza"?PS.co za magik ci wymienial uszczelnienia zaworowe,tak ze nie sciagal glowicy/kolektora wydechowego itp? Napinacz jest ok. Watpie zeby zle poskaldali. Glowica byla sciagana, uszczelka nowa ale po co kolektor?? Juz sie tym nie przejmuje kiedy uslyszalem jak pracuje diversion czy drag star. Tak zaworki cykaja glosniej niz dzwiek ktory mi przeszkadza a wlasciwie juz nie. Poza tym wystepuje coraz rzadziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.