maszakra Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) Witam. Stoję przed wyborem pierwszego "dużego" moto i zdecydowałem się na enduracza. Być może wymagam zbyt dużej uniwersalności od sprzętu ale chciałbym żeby to był lekki motocykl (w swojej klasie) o dość sporej mocy (interesuje mnie poj. 600). Po 2 tygodniach studiowania forum i allegro "wybrałem" kawasaki Klx 650 i Ktm 620 lc 4. Suzuki odpadają bo wiem że są ciężkie. Proszę napiszcie coś o wymienionych motocyklach bo akurat mam 3 takie w promieniu 100km od domu. Z tego co wiem ktm jest lekki (145kg) ale nie ma rozrusznika i są problemy z odpaleniem. Klx ma rozrusznik ale waży ponad 160kg. Bardzo prosze o porade bo jestem zielonkawy w tym temacie. Chciałbym sprzeta w teren i dość żwawej maszyny na asfalt bo teren dość daleko. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M19291350 Edytowane 4 Maja 2006 przez maszakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 link nie dziala:/ "Przepraszamy - ogłoszenie nie zostało znalezione" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 DR 600 wazy 150 kilo gotowa do drogi , DR 650 wazy tyle co KLR 650 ok 180 z pelnym zbiornikiem paliwa ,DR 800 BIG wazy ok 220 gotowy do drogi ,a wiec.............. ?? gdzie ta masa ?? masz zle info :icon_mrgreen: KLX 650 R wazy ok 140 gotowy do drogi ale ciezko go znalesc na sprzedaz i to raczej typowy terenowiec moze okazac sie za twardy na szose i za wysoki :buttrock: LC4 posiadaj rozrusznik ,ale nie wszystkie modele ,prawidlowo wyregulowany motocykl odpala bez klopotu, kwestia wprawy ..w skakaniu na kopce :banghead: pozatym napisz co to za teren ,lesne drogi ?? czy piaski i bagna po kolana ?? i najwazniejsze ile masz $$$ na sprzeta ,zobacz Yamahe TT 600 R ( ok 11 tys zl ) leciutka ,dosc mocna ,z dobra zawiecha sa wersje z rozrusznikiem. Ogolnie motórow jest duzo ,teraz kwestia kasy i stanu sprzeta Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maszakra Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Dysponuje funduszem do 7 tys. zł. Zlokalizowałem klx blisko mnie i podoba mi sie ale chyba już poszedł (link nie działa). teren raczej lekki, przynajmniej narazie, ale nie chce zamykać sobie drogi. Nie wiedzialem że klx jest taki lekki. Lc 4 620 chyba jeszcze lżejszy prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) tak ale KLX R nie zwykly KLX ale nie wiem poczym poznac :icon_mrgreen: LC4 620 SC wazy mniej o ok 15 kilo od KLX-a i ma zawieszenie WP wiec w terenie bajka ,ale za 7 tys nie kupisz KTM-a w dobrym stanie chyba ze 400 ccm a nie zastanawiales sie nad KLX 300 lub DR 350 ?? Edytowane 5 Maja 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maszakra Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zastanawiałem się ale na szose są raczej nieprzydatne. 130km/h max czyli 100km/h stałej prędkości żeby silnika nie męczyć....malusio. 600 "leca" 170 więc 140 spokojnie stała prędkość czyli na autostradzie nie bedę zawalidrogą:icon_mrgreen: W katalogu z 91 roku mam ktm lc4 600 (ten starszy) o wadze 131kg(!) czyli mniej od dr 350 tylko dziwnie wygląda bo ma "mało" silnika. W katalogu z 98 roku jest już nowy lc4 620 i waży 144kg. Z tym klx to się zgodze że R wazy mało, ale na allegro jest z rozrusznikiem a to swoje waży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jeździłem na LC4 maszyna jak dla mnie ciężka (ja jeżdżę na EXC 125). Z odpalaniem nie ma problemu tylko trzeba to umieć! Oczywiście w tych młodszych rocznikach jest rozrusznik, spalanie nie najgorsze zawieszenie też ładnie wybiera. Mój ważył 135kg tak miał w papierach. Moc trochę przerażająca ładnie ciągnie od dołu i od góry (piękny dźwięk – muzyka dla moich uszu). Jak masz jakieś pytania postaram się odpowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Zastanawiałem się ale na szose są raczej nieprzydatne. 130km/h max czyli 100km/h stałej prędkości żeby silnika nie męczyć....malusio. 600 "leca" 170 więc 140 spokojnie stała prędkość czyli na autostradzie nie bedę zawalidrogą:banghead: a jechałeś kiedyś te 140 na enduro :icon_mrgreen: hm sama przyjemność jak cie wiatr zrywa z moto :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 z wiatrem jeszcze da rady ale motocykl płyne na tych oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maszakra Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Jeździłem takimi i większymi prędkościami na motocyklach i fakt że na dłuższą metę jest to męczące ale warto mieć tę mozliwośc. na autostradzie można "podczepic" się pod jakiś autobus lub tira i masz komfort podróżowania:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ja jezdze xt 600. w terenie ciezkim jest ciezko. na szutrach genialnie. na szosie 100 jest ok. 130 to walka z wiatrem, kierownica i w ogole przeje... jesli chcesz jezdzic autostrada to wez relanium i przygotuj sie, ze jedziesz kolo maluchow, itp. Jest tez opcja, ze popylasz rownolegle do autobany po polu i to moze byc to :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 WitamWidze ze zastanawiasz sie nad kupnem klxa, hmm z uwagi iz posiadam tak owego moge cocnieco powiedziec na jego temat, KLX nadaje sie w ciezki teren jak i na droge, jezeli ktos twierdzi inaczej to chyba nie jezdzil klxem, co do jego wagi to z calym osprzetem wazy te 165 kg, ale po wywaleniu 3/4 zbednych rzeczy mozna zejsc do 150kg. Ja osobiscie posiadam wersje C a nie R ale okrojona tylko do niezbednych rzeczy w teren. Motor zbiera sie na standardowych przelozeniach do 160 km/h (przy wiekszej predkosci trza by miec oplywowe ksztalty). Teraz kwestia silniczka ogolnie to oprocz dbania o dekompresator i jego sprezynke to jest bezobslugowy, bardzo elastyczny i nie ekonomiczny ( tylko w terenie ) :icon_twisted: Klx podobnie jak klr lubi gubic luzy zaworowe dosc szybko ale regulacja nie wymaga wiekszych umiejetnosci, silnik nawet po remacie wydaje z siebie tzw "cykanie" ale zaglusza to i tak seryjnie glosny wydech. Co do dostepnosci czesci to jak cos sie spierdzieli to o uzywkach w polsce zapomnij, jedyne rozwiazanie to szukac na ebayu niemieckim jest tego troche. Ja aktualnie skonczylem remont w swoim KLXie ktory trwal z uwagi nie dostepnosci czesci typu walek rozrzadu 3 miesiace, lancuszki rozrzadu, filtry tlok swiece itp dostaniesz od reki w polsce.W poruwnaniu do np Suzi DR 600 KLX jest nieco wyzszy i wizualnie ciezszy, na drodze spisuje sie znakomicie, w terenie przejedzie "kazde bloto" a jego masa nie jest tak uciazliwa jak to ludzie sie czasem wypowiadaja. Jednym slowem jest to sprzet z seri "czołg". Jezeli to ma byc motocykl "uniwersalny" to w 100% sie nadaje, ja aktualnie z uwagi bardziej wymagan terenowych niz uniwersalnych bede patrzyl zmienic sprzet na mocniejszy i z tzw "pierdal*ieciem" (czyt. pompka przyspieszacza).Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maszakra Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) Ok, dzięki serdeczne za wypowiedź. Zmartwiłeś mnie troche z tymi cześciami. To może teraz wypowie się ktoś o lc 4 620 bo o klx wiem wszystko co chciałem. P.S. - rozumiem że masz wersje z rozrusznikiem skoro tyle waży?? Edytowane 5 Maja 2006 przez maszakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ale za 7 tys nie kupisz LC4 620 co pochodzi chociaz do zimy - moze szukaj XR 600 z ostatnich rocznikow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maszakra Opublikowano 5 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ale za 7 tys nie kupisz LC4 620 co pochodzi chociaz do zimy - moze szukaj XR 600 z ostatnich rocznikow Na allegro jest jeden za 6900, drugi za 7500. Jakiś za 4999 bez prawa rejestracji. xr jest za 6500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.