Skocz do zawartości

"Duże" enduro (szosa, teren)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Stoję przed wyborem pierwszego "dużego" moto i zdecydowałem się na enduracza. Być może wymagam zbyt dużej uniwersalności od sprzętu ale chciałbym żeby to był lekki motocykl (w swojej klasie) o dość sporej mocy (interesuje mnie poj. 600). Po 2 tygodniach studiowania forum i allegro "wybrałem" kawasaki Klx 650 i Ktm 620 lc 4. Suzuki odpadają bo wiem że są ciężkie. Proszę napiszcie coś o wymienionych motocyklach bo akurat mam 3 takie w promieniu 100km od domu. Z tego co wiem ktm jest lekki (145kg) ale nie ma rozrusznika i są problemy z odpaleniem. Klx ma rozrusznik ale waży ponad 160kg. Bardzo prosze o porade bo jestem zielonkawy w tym temacie. Chciałbym sprzeta w teren i dość żwawej maszyny na asfalt bo teren dość daleko.

 

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M19291350

Edytowane przez maszakra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR 600 wazy 150 kilo gotowa do drogi , DR 650 wazy tyle co KLR 650 ok 180 z pelnym zbiornikiem paliwa ,DR 800 BIG wazy ok 220 gotowy do drogi ,a wiec.............. ?? gdzie ta masa ?? masz zle info :icon_mrgreen:

 

KLX 650 R wazy ok 140 gotowy do drogi ale ciezko go znalesc na sprzedaz i to raczej typowy terenowiec moze okazac sie za twardy na szose i za wysoki :buttrock:

 

LC4 posiadaj rozrusznik ,ale nie wszystkie modele ,prawidlowo wyregulowany motocykl odpala bez klopotu, kwestia wprawy ..w skakaniu na kopce :banghead:

 

pozatym napisz co to za teren ,lesne drogi ?? czy piaski i bagna po kolana ?? i najwazniejsze ile masz $$$ na sprzeta ,zobacz Yamahe TT 600 R ( ok 11 tys zl ) leciutka ,dosc mocna ,z dobra zawiecha sa wersje z rozrusznikiem. Ogolnie motórow jest duzo ,teraz kwestia kasy i stanu sprzeta

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza