PROC Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 też mam WSK z 1959r model M06Z w trakcie renowacji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 OO:) Moja też jest modelem M06Z, tylko ze to jest jakaś rzadka chyba wersja bo przez zbiornik paliwka idzie śruba, no i tylni blotnik jest taki kanciaty na koncu, mam jeszcze druga sztuke M06Z i ona nie ma śruby w baku i tylni blotnik jest zakonczony gladko ... Ta druga WSK jest opisana w książce i wogule czasem idzie ją spotkać, ale tej pierwszej nigdzie nie ma opisanej.. No mam tylko jedna fotke, znaleziona w necie (na fotce jest fabrycznie nowa)... tak wiec wnioskuje ze byly dwie podobne ktore nazwano tak samo.. Byla jeszcze M06L, ale to juz wogule inna bajka.. jesli mozesz to zapodaj fotki tej twojej WSK bo jestem ciekaw jaki masz model dokladnie? A zeby tu nie robic smietnika to mozesz zalozyc nowy temat no" Renowacja WSK M06z"Pozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Heh ,mam na zbyciu bak chyba od właśnie takiego modelu wsk. Ma o mocowanie na śrubę ,a pod spodem jakieś dziwne zaczepy ,nie pasujące do "gum" w nowszych modelach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 (edytowane) kobuz1 moja to również jedna z pierwszych. Przód jest bardzo podobny do późniejszych WSK lecz górna półka jest z licznikiem na wzór WFM.Półka ta nie jest przypadkiem zamontowana z WFM gdyż różni się od tej z WFM.Lakierowanie jest również typowe – dwukolorowa. Wersje po 60 roku były już lakierowane w jednym kolorze miały też przód jak w późniejszych modelach oraz licznik w lampie. Zdjęcia tu: http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...mode=view&id=18 p.s.Błotniki z przetłoczeniami na bokach to znak szczególny "Zetek"Ciekawostką jest oryginalny kluczyk pod kolor motocykla który również był dostępny tylko w pierwszych M06Z Edytowane 8 Maja 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) Łeee, widze ze extra stan tej WSK jak na swoje lata:)) No i calosc kompletna:D: To sie liczy najbardziej! Ja mam jedną z moich WSK wlasnie taką samą jak ty! Też mam śrube w baku i takie same blotniki.. Tzn niestety poprzedni wlasciciel zmienil caly przód w tej WSK i teraz mam zwykly blotnik od M06B1 no i niestety tylne kolo jest zalozone 18cali tez od M06B1..:D( oryginalen tylnie kolo lezalo u mojego dziadka w szopie, ale po jego smierci niestety gdzies zaginelo i nie moge znalezc...;) A bardzo chetnie bym se odszykowal te moja WSK na oryginal! Ta moja WSK jest z 1959roku i ma czarne malowanie, a ja mam zamiar przy odrestaurowywaniu zrobic jej na baku takie samo kremowe pole jak u ciebie, cholernie mi sie to podoba:))Kurde, a może byś mial zapasowe kolo tylnie i przedni blotnik do niej???Pozdro - JulasPS. Widze że niestety silniczek jest nieoryginalny w tej twojej WSK..:eek: ale spoko, u mnie też ktoś wymienial na nowszy i też poszukuje oryginalnego.. Edytowane 11 Maja 2006 przez kobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Silnik ja wstawiłem bo oryginalny się już do niczego nie nadawał – wszystko wyłuczone.Jednak silnik jaki dostanie w przyszłości będzie wyglądał jak oryginał lecz będzie miał kilka modyfikacji usprawniających – co by lepiej w trasie się spisywała :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Heheh, widze że myślisz tak jak ja?? Czyli z zewnątrz oruginał a w środku modyfikacje usprawniające żeby wydłużyć żywotnośc, zwiekszyć moc itp:)) Dobrze myślisz:) A jesli chodzi o te stare kartery? to masz je może jeszcze? w jakim sa stanie? sprzedalbys mi je?Pozdro - JUlas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Oczywiscie wizualnie m-04 rozni sie od dekawki ale zalozenia konstrukcyjne w nadwoziu sa takie same jak w motocyklu niemieckim-sztywny tyl, trapez z przodu, siodlo resorowane na sprezynachNie mam już ich.W sumie do niczego się już nie nadawały – gniazda łożysk wytłuczone, pęknięte gniazdo wałka pośredniego z prawej strony (to pod wałkiem zdawczym)Podczas rozpoławiania tego silnika wał sam rozszedł się na pół! Silnik który będzie w tym motocyklu musze już tylko poskładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbus Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 A ja jaki mam ustawić kąt wyprzedzenia? Mam niby WSK, ale np. zaplon jest 3 cewkowy taki jak w WFM, taki głeboki, a nie jak w wsk, płaski. I niema na tym zaplonie dobrej iskry!! Jest taka mała fioletowa jak sie mocniej kopnie!! A wymienialem WSZYSTKO, prócz stojanu. Cewke, kondensator, przerywacz, kable, kabel wys. napiecia, fajke, i nic.. Czy załoze org. koło magnesowe (1954r.) czy zaloze juz to nowe, to nic niezmienia... a To pali nawet z 7l/100, ale za to sily ma niemalo :PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Siema "szajbus", jesli chodzi o ustawienie zaplonu to ustaw na 3mm przed GMP ( zaplon jest od WFM ale silnik jest WSK (cylinder i glowica są juz od WSK) wiec 3mm przed GMP)wiem bo tez mam taki sam silnik w jednej ze swoich WSK 125.. A jesli chodzi o to spalanie, to nie wiem jak ty liczyles .. nie ma opcji zeby wsk 125 spaliła 7L!!!!! Te motocykle pala góra 3,5L! A jesli tobie pali wiecej to masz zajebiscie zużyty silnik.. moze to dlatego..Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reno616 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Co do tego spalania to moja SHL 175 też paliła mi jakieś 6l/100km, ale usawiłem zapłon na 4mm przed GMP podregulowałem gaźnik i spalanie zmalało do 3,5/100km przy prędkości 60km/h. Dodam jeszcze, że silniczek był świeżo po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 I niema na tym zaplonie dobrej iskry!! Jest taka mała fioletowa jak sie mocniej kopnie musisz wymienić kondenstaor na NOWY i dobrze "zrobić mu masę" oraz dobrze odizolować co trzeba na przerywaczu bo może "prąd ci ucieka" gdzieś może masz przetarty kabel i dupa ;) powodzenia kumpel miał coś podobnego ale wystarczyło żeby mocniej przykręcił kondensator i było git ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uboot Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 (edytowane) zasadniczo WFM miala 4 silniki najslabszy i najstarszy mial swiece wkrecana pod katem pozniej byly silniki: S01 5,5KM /rozwarcie przerywacza-0,3-0,4mm/wyprzedzenie zaplonu-4,4mm przed ZZ/ S34-rzadki dosyc 6,5KM/taka samo / -4,4mm S01-Z1 6,5 KM/tak samo / -3mm S01 mial cylinder jajowaty,S01-Z1 kwadratowy/ S34 inny niz oba poprzednie poza tym S34 roznil sie innymi szczegolami w samym silniku dane podaje za ksiazka pana mgr Jacka Urbańczyka-Naprawa motocykli WFM oczywiscie dane te dotycza silnikow bez luzow w ukladzie korbowod sworzen tlok jesli luzy sa zaplon trzeba ustawic hmm wg pracy silnika Edytowane 18 Czerwca 2006 przez uboot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.