magneto Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 eee... co wy wygadujecie?SAMA KONCOWKA a raczej jej zdjecie da motorkowi lepszego kopa, i nie ma bata zeby inaczej bylo. chyba ze grzebane bylo cos uprzednio we wczesniejszych miejscach w wydechu, dyfuzor itd. sama koncowka sluzy raczej do wyciszenia pracy silnika. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Kiedyś u kolegi założyliśmy tłumik od Opla omegi i niebyło słychać żadnego pierdzenia lekko tłumiło i wychodził ładny ja na 50cm3 basik.Tyle, że rs-ka nie miała siły wydmuchać spalin z tego tłumika i wszystko w środku zostawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 zakładanie wydechu od wiekszych motocykli mija sie z celem. Duże motocykle typu R1 to czterosuwy i tam odprowadzanie spalin to zupelnie inna sprawa niz w 2T. Do dwusuwów najlepsze są tłumiki przelotowe z tym że nie mogą mieć zbyt dużej średnicy bo motocykl zwyczajnie starci kopa (tak samo stanie się w prypadku zalozenia tlumika od duzego bika). Najlepiej to experymentalnie sprawdzic- zdjac tlumik i zostawic sam dyfuzor-np. NSR 80 i DT80 (ktore mialem) nie wkrecaly sie na wiecej niz 6-7tys, normalnie- do konca (na luzie). Tak wiec przelotowka o odpowiednim fi (ewentulanie przelotowka wlozona w jeszcze wieksza "rure" od jakiegos byczka:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 A ja mam takie pytanie ( nowy jestem ;) ). Mam Derbi GPR 50 R i seryjny wydech ktory pierdzi jakich malo :flesje: Niestac mnie na sprtowy wydech za 800 PLN. Czy moge do tego dokupic sama sportowa koncowke ( kosztuje 200 PLN ) , czy bede musial jeszcze wybebeszac dyfuzor ? Po samej koncuwce jest potrzebna jakas regulacja silnika albo cos ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja bym kupił samą końcówke wywalił wszystko z dyfuzora a regulacji nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 no dokladnie! Wybebeszyc dyfuzor+ tlumik przelotowa. Pierdzialo bedzie ale wywalenie siatki (i dlawikow nie wiem co tam derbi ma) daje metaliczny dzwiek. Co do regulacji to ja (w tzr 125) wczoraj musialem tylko troszeczke wkrecic srobke od obrotow ale nie wiem jak moze byc u ciebie, bycmoze nie bedziesz msuail robic nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Gość mi tak napsisal na gg ze sie musi nogami odepchnąc:Pno to paaaaanie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Slyszalem ze po takich zabiegach nie wyregulowany gaznik moze skonczyc sie nawet zatarciem silnika... A sama koncowka cos mi doda ( moze byc sam dzwiek ) ;) Gdzie takowa mozna zakupic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 U mnie wszytkie sprzety mają wybebeszony dyfuzor i przelotową koncówke. Do tego daje sie iglice jak najwyżej i jest dobrze. Czasem trzeba większą dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Wiecie, nie wiem czemu zakladacie wieksze wydechy, chyba macie na mysli to ze pozbedziecie sie tego pierdzenia. No niestety 2T juz tak ma, nawet moja koza tak pierdzi i mi to sie podoba. Na wolnych obrotach tak pyrka. No jezeli chciecie zmienic wyglad moto po przez tlumnik to jak wyzej pisali, orginalny tlumniiczek w srodek wiekszego i juz inna sprawa;)Zreszta koncowka wydechu w 2t nie jest az tak wazna poczatek wydechu czyli dyfuzor, bo tam jest najwazniejszy element, mysle ze koncowka nie odkrywa zadnej roli, przypadkiem u mnie w kozie tak jest, koncuwka to wyciszacz:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Koncówka jest tez wazna. Ja jeździlęm sprzetai po wymianie samej koncówki. np dt 125 z seryjnej na arrowa i różnice było czuc odrau. Motocykl zyskał mcy na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.