Skocz do zawartości

Wydech do 50-tki


(Borys)
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

eee... co wy wygadujecie?

SAMA KONCOWKA a raczej jej zdjecie da motorkowi lepszego kopa, i nie ma bata zeby inaczej bylo. chyba ze grzebane bylo cos uprzednio we wczesniejszych miejscach w wydechu, dyfuzor itd.

sama koncowka sluzy raczej do wyciszenia pracy silnika.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś u kolegi założyliśmy tłumik od Opla omegi i niebyło słychać żadnego pierdzenia lekko tłumiło i wychodził ładny ja na 50cm3 basik.Tyle, że rs-ka nie miała siły wydmuchać spalin z tego tłumika i wszystko w środku zostawało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładanie wydechu od wiekszych motocykli mija sie z celem. Duże motocykle typu R1 to czterosuwy i tam odprowadzanie spalin to zupelnie inna sprawa niz w 2T. Do dwusuwów najlepsze są tłumiki przelotowe z tym że nie mogą mieć zbyt dużej średnicy bo motocykl zwyczajnie starci kopa (tak samo stanie się w prypadku zalozenia tlumika od duzego bika). Najlepiej to experymentalnie sprawdzic- zdjac tlumik i zostawic sam dyfuzor-np. NSR 80 i DT80 (ktore mialem) nie wkrecaly sie na wiecej niz 6-7tys, normalnie- do konca (na luzie). Tak wiec przelotowka o odpowiednim fi (ewentulanie przelotowka wlozona w jeszcze wieksza "rure" od jakiegos byczka:D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie ( nowy jestem ;) ). Mam Derbi GPR 50 R i seryjny wydech ktory pierdzi jakich malo :flesje: Niestac mnie na sprtowy wydech za 800 PLN. Czy moge do tego dokupic sama sportowa koncowke ( kosztuje 200 PLN ) , czy bede musial jeszcze wybebeszac dyfuzor ? Po samej koncuwce jest potrzebna jakas regulacja silnika albo cos ?? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie! Wybebeszyc dyfuzor+ tlumik przelotowa. Pierdzialo bedzie ale wywalenie siatki (i dlawikow nie wiem co tam derbi ma) daje metaliczny dzwiek. Co do regulacji to ja (w tzr 125) wczoraj musialem tylko troszeczke wkrecic srobke od obrotow ale nie wiem jak moze byc u ciebie, bycmoze nie bedziesz msuail robic nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, nie wiem czemu zakladacie wieksze wydechy, chyba macie na mysli to ze pozbedziecie sie tego pierdzenia. No niestety 2T juz tak ma, nawet moja koza tak pierdzi i mi to sie podoba. Na wolnych obrotach tak pyrka. No jezeli chciecie zmienic wyglad moto po przez tlumnik to jak wyzej pisali, orginalny tlumniiczek w srodek wiekszego i juz inna sprawa;)

Zreszta koncowka wydechu w 2t nie jest az tak wazna poczatek wydechu czyli dyfuzor, bo tam jest najwazniejszy element, mysle ze koncowka nie odkrywa zadnej roli, przypadkiem u mnie w kozie tak jest, koncuwka to wyciszacz:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...