Skocz do zawartości

Wydech do 50-tki


(Borys)
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec chce zmienić tłumik, ale zastanawiam sie czy nie włożyć tłumika od jakiegoś dużego ścigacza np na allegro tłumik od r1 kosztuje 150-200 zł. Spawarke mam w domu wiec w sumie mógł bym zmienić, jednak jak wiadomo jest to 2 sów, zastanawiam sie czy po zmianie tłumika nie bede miał z nią problemów czy nie pogorszą sie osiągi i czy bedzie funkcjonowała jak nalezy.? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm!!

Sam posiadam RS 50 i też zamierzam kupić sobie większy tłumik żeby tak nie "pierdziała" i też zastanawiałem się nad tłumikiem od jakiejś 600ki ale kolga powiedział, że wtedy będzie chodzić jak "suszarka" i żebym lepiej nie zmieniał.

 

A tak poza tematem... Który rocznik jest Twojej Aprili bo widze, że przebieg masz mniejszy ode mnie bo ja mam Aprilie RS 50 98 rocznik a mam 55 tys. przebiegu :icon_mrgreen: Pozdrawiam i czekam(y) na odpowiedzi :bigrazz:

Edytowane przez mariuszyzfr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie możecie założyć od dużego ściga, ale tylko końcówke, pierwsza część wydechu musi być orginalna. Ja miałem w rs założoną końcówke od cbr 900rr a kumpel od bandita 1200 i nawet fajnie chodziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuti bo ja się martwie o ten mój przebieg :icon_mrgreen: Kupiłem tą RSke okazyjnie na jeden sezon bo niedługo zamierzam kupić NSR 125. Wiem, wiem, że 55 tys. to duuuży porzebieg jak na tego typu motocykl i co się może z nim dziać? Do 11 tys. obrotów jakoś kręci więc chyba jeszcze ten sezon wytrzyma? Jakie jest Twoje zdanie?

 

A apropo wydechu... Czy już nie będzie tak pierdziała? Będzie chodziła bardziej jak motocykl? Pozdrawiam Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety pakowani ewydechu od wiekszych motocykli wiaze sie czesto ze znacznym spotegowaniem "pierdzenia"

mozecie pokombinowac i jedynie chromowana koncowke nasadzic na oryginalna koncowke wydechu.

mimo pierdzenia w swojej ns1 tez planuje takie cos zrobic.

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm!!

Sam posiadam RS 50 i też zamierzam kupić sobie większy tłumik żeby tak nie "pierdziała" i też zastanawiałem się nad tłumikiem od jakiejś 600ki ale kolga powiedział, że wtedy będzie chodzić jak "suszarka" i żebym lepiej nie zmieniał.

 

A tak poza tematem... Który rocznik jest Twojej Aprili bo widze, że przebieg masz mniejszy ode mnie bo ja mam Aprilie RS 50 98 rocznik a mam 55 tys. przebiegu :icon_mrgreen: Pozdrawiam i czekam(y) na odpowiedzi :bigrazz:

 

 

 

Moja tez jest 98, i teraz jeszcze robie przy niej remoncik

 

wiem ze głosu w 2t nie da sie zmienić bo i tak bedzie pierdział i tak ale po 1 jak wżuce np od r1 wydech to wygląd... odrazu wygląda powazniej pozatym dźwiek napewno bedzie głosniejsza...a pozatym mam głupich sąsiadów wiec mam nadzieje ze im mój nowy wydeszek sie nie spodoba ;D

Edytowane przez (Borys)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem, że 55 tys. to duuuży porzebieg jak na tego typu motocykl i co się może z nim dziać?

co sie może dziac? zależy co już było robione :bigrazz: bo tłoczek to srednio co 20 tys , łożyska 30 MAX

 

Do 11 tys. obrotów jakoś kręci więc chyba jeszcze ten sezon wytrzyma?

kręci do 11 tys a na obrotomierzu ma 12 tys, tak? to albo jest troche zblokowany (w co watpie bo 1 tys róznicy nie ma znaczenia) albo cos jest nie tak jak powinno (ustawienie gaznika, zapchany wydech, swieca) albo w najgorszym przypadku (a na to stawiam) jest juz słaba kompresja i trzeba zmieniac tłok :icon_mrgreen: a radze to zrobic szybko, bo w aprilce na powierzchni cylindra masz cieniutka warstwę nikasylu a jesli on sie zetrze to nałożenie nowego kosztuje 700-800 zł , i to w dodatku w PL jest nie wiecej niż 5 takich warsztatów :/ nie mówiąc juz nic o tym, że jesli pierscienie są wyjechane to bardzo wzrasta prawdopodobienstwo ich pekniecia a to potrafi narobic syfu w silniku (uszkodzenie wału itd)

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie nasadzajcie do @t50ccm kocnowy od R1 4taktu ;) jak juz to tak jak magneto mowi ze oryginalna koncowa w srodek:PCo do Aprili to 55tys to jest spory wysilek.Biorąc pod uwage ze silniki te są wysilone.Nie czaił bym sie na nic i wymienil przynajmniej tlok z pierscieniami(jezeli przez ten przebieg nie bylo nic zmieniane)Trudno placisz latasz:Pnie placisz toczysz sie:P Ten silnik bez problemu powinien wykrecic 11-12tys(11tys jak jest dobry to na 6 biegu)Co do rozrucznia kolegi mozliwe ze po prostu padly albo zabrudzily,sie szczotki:PAlbo komutator;Ppzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy mowicie ze 55 tys to jest dużo , na licznikach macie 25 , a wasze liczniki pewnie ze 2 razy cofali, oczywiste jest ze jezeli nie wie kiedy co bylo robione to pasowało by zmienic przynajmniej tłok, najpierw zmierz sobie kompresje.... a tak logicznie myśląc to cos bylo napewno robione bo 55 tys na jednym tłoku to by ta aprilia nie zrobiła....

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2T musi być odpowiednie spalanie ! I nie możesz sobie założyć końcówki o R1 pomyśl choć trochę, myślę że moc po takiem zabiegu spadnie drastycznie! A pozatym pierdzenia to na 100% nie zmieni a najwyżej jeszcze je spotenguje! Albo się przyzwyczaj albo sprzedaj ten motocykl !

 

50tyś nie jest jeszcze to taka tragedia, ale zmierzyłbym kompresje ! I powymieniał bym łożyska itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 15 lat, nie mam pracy Skąd mam brać na to wszytsko pieniądze?

15-stolatkowie też zarabiają a jesli nie to pogadaj z rodzicami - jesli dali na moto to może na remont też by dali ( tłoczek + uszczelki tak bardzo na oko nie powinny przekroczyc 500 zł, w najgorszym przypadku poszukaj czy jest możliwosc znalesc same pierscienie)

 

jesli masz słabą kompresje to albo wymien tłok albo odstaw moto, przykryj kocem i zbieraj kase ... bo tak jak mówie , jesli luz na pierscieniach jest zbyt duży to znaczy że są one bardzo cienkie a wiec łatwo moga peknąc a jesli nawet nie pękną to bardzo szybko wytrą nikasyl :/

 

jesli pierscien pęknie no może rozpieprzyć cylinder, głowice, wał i kartery (to taka mało optymistyczna wersja ale mozliwa :/ )

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...