(Borys) Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 No wiec chce zmienić tłumik, ale zastanawiam sie czy nie włożyć tłumika od jakiegoś dużego ścigacza np na allegro tłumik od r1 kosztuje 150-200 zł. Spawarke mam w domu wiec w sumie mógł bym zmienić, jednak jak wiadomo jest to 2 sów, zastanawiam sie czy po zmianie tłumika nie bede miał z nią problemów czy nie pogorszą sie osiągi i czy bedzie funkcjonowała jak nalezy.? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszyzfr1 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Wiatm!! Sam posiadam RS 50 i też zamierzam kupić sobie większy tłumik żeby tak nie "pierdziała" i też zastanawiałem się nad tłumikiem od jakiejś 600ki ale kolga powiedział, że wtedy będzie chodzić jak "suszarka" i żebym lepiej nie zmieniał. A tak poza tematem... Który rocznik jest Twojej Aprili bo widze, że przebieg masz mniejszy ode mnie bo ja mam Aprilie RS 50 98 rocznik a mam 55 tys. przebiegu :icon_mrgreen: Pozdrawiam i czekam(y) na odpowiedzi :bigrazz: Edytowane 2 Maja 2006 przez mariuszyzfr1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuti_rs Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Spokojnie możecie założyć od dużego ściga, ale tylko końcówke, pierwsza część wydechu musi być orginalna. Ja miałem w rs założoną końcówke od cbr 900rr a kumpel od bandita 1200 i nawet fajnie chodziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszyzfr1 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Skuti bo ja się martwie o ten mój przebieg :icon_mrgreen: Kupiłem tą RSke okazyjnie na jeden sezon bo niedługo zamierzam kupić NSR 125. Wiem, wiem, że 55 tys. to duuuży porzebieg jak na tego typu motocykl i co się może z nim dziać? Do 11 tys. obrotów jakoś kręci więc chyba jeszcze ten sezon wytrzyma? Jakie jest Twoje zdanie? A apropo wydechu... Czy już nie będzie tak pierdziała? Będzie chodziła bardziej jak motocykl? Pozdrawiam Mario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 niestety pakowani ewydechu od wiekszych motocykli wiaze sie czesto ze znacznym spotegowaniem "pierdzenia"mozecie pokombinowac i jedynie chromowana koncowke nasadzic na oryginalna koncowke wydechu. mimo pierdzenia w swojej ns1 tez planuje takie cos zrobic.pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Borys) Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Wiatm!! Sam posiadam RS 50 i też zamierzam kupić sobie większy tłumik żeby tak nie "pierdziała" i też zastanawiałem się nad tłumikiem od jakiejś 600ki ale kolga powiedział, że wtedy będzie chodzić jak "suszarka" i żebym lepiej nie zmieniał. A tak poza tematem... Który rocznik jest Twojej Aprili bo widze, że przebieg masz mniejszy ode mnie bo ja mam Aprilie RS 50 98 rocznik a mam 55 tys. przebiegu :icon_mrgreen: Pozdrawiam i czekam(y) na odpowiedzi :bigrazz: Moja tez jest 98, i teraz jeszcze robie przy niej remoncik wiem ze głosu w 2t nie da sie zmienić bo i tak bedzie pierdział i tak ale po 1 jak wżuce np od r1 wydech to wygląd... odrazu wygląda powazniej pozatym dźwiek napewno bedzie głosniejsza...a pozatym mam głupich sąsiadów wiec mam nadzieje ze im mój nowy wydeszek sie nie spodoba ;D Edytowane 2 Maja 2006 przez (Borys) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Wiem, wiem, że 55 tys. to duuuży porzebieg jak na tego typu motocykl i co się może z nim dziać?co sie może dziac? zależy co już było robione :bigrazz: bo tłoczek to srednio co 20 tys , łożyska 30 MAX Do 11 tys. obrotów jakoś kręci więc chyba jeszcze ten sezon wytrzyma?kręci do 11 tys a na obrotomierzu ma 12 tys, tak? to albo jest troche zblokowany (w co watpie bo 1 tys róznicy nie ma znaczenia) albo cos jest nie tak jak powinno (ustawienie gaznika, zapchany wydech, swieca) albo w najgorszym przypadku (a na to stawiam) jest juz słaba kompresja i trzeba zmieniac tłok :icon_mrgreen: a radze to zrobic szybko, bo w aprilce na powierzchni cylindra masz cieniutka warstwę nikasylu a jesli on sie zetrze to nałożenie nowego kosztuje 700-800 zł , i to w dodatku w PL jest nie wiecej niż 5 takich warsztatów :/ nie mówiąc juz nic o tym, że jesli pierscienie są wyjechane to bardzo wzrasta prawdopodobienstwo ich pekniecia a to potrafi narobic syfu w silniku (uszkodzenie wału itd) Edytowane 2 Maja 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszyzfr1 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja mam 15 lat, nie mam pracy ;) Skąd mam brać na to wszytsko pieniądze? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ludzie nie nasadzajcie do @t50ccm kocnowy od R1 4taktu ;) jak juz to tak jak magneto mowi ze oryginalna koncowa w srodek:PCo do Aprili to 55tys to jest spory wysilek.Biorąc pod uwage ze silniki te są wysilone.Nie czaił bym sie na nic i wymienil przynajmniej tlok z pierscieniami(jezeli przez ten przebieg nie bylo nic zmieniane)Trudno placisz latasz:Pnie placisz toczysz sie:P Ten silnik bez problemu powinien wykrecic 11-12tys(11tys jak jest dobry to na 6 biegu)Co do rozrucznia kolegi mozliwe ze po prostu padly albo zabrudzily,sie szczotki:PAlbo komutator;Ppzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 wszyscy mowicie ze 55 tys to jest dużo , na licznikach macie 25 , a wasze liczniki pewnie ze 2 razy cofali, oczywiste jest ze jezeli nie wie kiedy co bylo robione to pasowało by zmienic przynajmniej tłok, najpierw zmierz sobie kompresje.... a tak logicznie myśląc to cos bylo napewno robione bo 55 tys na jednym tłoku to by ta aprilia nie zrobiła.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 No nie wiem jak kolega mowi ze zeby wsytartowac to sie musi nogami odepchnac??;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 ja nie widziałem zeby tak gdzies napisał...... ;) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 W 2T musi być odpowiednie spalanie ! I nie możesz sobie założyć końcówki o R1 pomyśl choć trochę, myślę że moc po takiem zabiegu spadnie drastycznie! A pozatym pierdzenia to na 100% nie zmieni a najwyżej jeszcze je spotenguje! Albo się przyzwyczaj albo sprzedaj ten motocykl ! 50tyś nie jest jeszcze to taka tragedia, ale zmierzyłbym kompresje ! I powymieniał bym łożyska itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Ja mam 15 lat, nie mam pracy Skąd mam brać na to wszytsko pieniądze? 15-stolatkowie też zarabiają a jesli nie to pogadaj z rodzicami - jesli dali na moto to może na remont też by dali ( tłoczek + uszczelki tak bardzo na oko nie powinny przekroczyc 500 zł, w najgorszym przypadku poszukaj czy jest możliwosc znalesc same pierscienie) jesli masz słabą kompresje to albo wymien tłok albo odstaw moto, przykryj kocem i zbieraj kase ... bo tak jak mówie , jesli luz na pierscieniach jest zbyt duży to znaczy że są one bardzo cienkie a wiec łatwo moga peknąc a jesli nawet nie pękną to bardzo szybko wytrą nikasyl :/ jesli pierscien pęknie no może rozpieprzyć cylinder, głowice, wał i kartery (to taka mało optymistyczna wersja ale mozliwa :/ ) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 jesli mam koncówke oryginalną przelotówke carbonową i zmienie na inną przelotówke która bedzie miale większą średnice i nie zmienie dlugosci wydechu to co sie zmieni? ;) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.