aker6 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Cześc Mam problem z ładowaniem, zaraz pomyslałem o szczotkach i je wymieniłem. Nic to nie dało. Mam ten model z amperomierzem na baku i jak jade bez swiateł to jakoś na iskre starcza i wykazuje 0. jak mam zapalone swiatła to amperomierz pokazuje -4 czyli połowe skali. słyszałem coś o tym ze mozna gdzieś to regulować ale jak nie wiem. Moze ktoś wie czy to jakaś śróbka i gdzie jest.Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Sprawdz czy wogole laduje i czy aby nie masz przepalonego wirnika badz stojanu, domniemam ze masz regulator umiejscowiony na gorze stojana, jesli tak sprobuj zewrzec blaszki podczs pracy silnika jesli sie rozerwa znaczy problem lezy w pradnicy i trzeba szukac nowych sprawnych elementow... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 U mnie też nie było ładowania i wziąlem pilniczek i wyczyscilem i odtluscilem wszystkie styki regulatora i pomogło - na wolnych obrotach zarowka pulsuje, lekki gaziorek i gasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Osobiście nie regulowałem tego elementu, ale z tego co pamiętam, to po pierwsze trzeba oczyścić styki, a po wtóre regulować doginając lub odginając ramiona ze stykami. Dostrajanie reglera było dość przystępnie opisane w ksiązce p. Sałka "Naprawiamy i usprawniamy..."cz.1. Jakby co, to mogę poskanować fragmenty o jawie i podesłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 wirnik jest dobry, regulator też, styki wyczyściłem, obejżałem, i dalej miałem tyle co na iskre,pojechałem do znajomego elektryka motocyklisty i troche podłubaliśmy, ładowanie wzrosło ale nieznacznie, dopiero na bardzo wysokich obrotach wychodzi na +. moze cos jeszcze doradzicie.Moze ktoś wie czy pasuje tam prądnica od CZ175 tej z lat 70, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Nie zmieniaj prądnicy. Szkoda!!!! Kumpel mial podobny problem. A nawet powiem identyczny w swojej jawie 250 tez z amperomierzem. Zalatwil to w ten sposob. Wstawil koncowke mocy od jakiegos radia. I teraz dziala jak nalezy:D POWAGA. TO DZIALA. Zapytam sie go szczegolow to dam znac na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Dzieki juz sobie poradziłem. pokreciłem tam w prądnice podoginałem styki na wszystkie możliwe sposoby i znalazłem ten właściwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.