eric535 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 witam.tak jak w temacie.po obejrzeniu paru ofert zakochałem się znów w czoperkach.już miałem zmieniać na bandita,sv lub cbr.ale drag jest fajny.w mojej virce brakowało trochę mocy,a w dragu napapierze jest jej jeszcze mniej.do tego większa masa.jak się go prowadzi w porównaniu z 535?czy jesteście zadowoleni?jak z wyprzedzaniem na trasie?proszę o opinie i wnioski.pozddrawiam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Witaj nigdy nie jezdzilem Dragiem 650 ale wielu moich kolegow to mialo i nazekali na brak mocy i w czasie jazdy w gropie z moto o wiekszych mocach mieli klopoty z nadazaniem i wiekszosc przesiadla sie na Dragi1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANDIT Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zdecydowanie sie nie opłaca taka zamiana jezeli juz to na 1100 i inne modele powyzej tej pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senio Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 proszę o opinie i wnioski.pozddrawiam. :icon_razz: Z deszczu po rynnę. Kup od razu 1100 bo za chwilę będziesz znowu zmieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Z deszczu po rynnę. Kup od razu 1100 bo za chwilę będziesz znowu zmieniał.Zgadzam się w 100%. Mam wrażenia że nawet virago 535 jest bardziej ruchliwa od 650. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eric535 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 KURCZA.O ON MI SIĘ TAK BARDZO PODOBA.CZARNY Z CHROMEM W WERSJI Z DUŻYM KOŁEM Z PRZODU.JEST POWALAJĄCY.I TROCHĘ WIĘKSZY OD VIRAŻKI.ALE TA MOC.MOŻE SĄ JAKIEŚ "WZMACNIACZE" TYPU DYNOJETY ITP. KTÓRE POPRAWIĄ CHOĆ TROCHĘ DYNAMIKĘ?OSTATNIO NA VIRAGO535 DO CŻĘSTOCHOWY SPOKOJNIE DAWAŁEM RADE NAWET Z WIĘKSZYMI SPRZĘTAMI.POJECHAŁA LICZNIKOWO 155 I JESZCZE CHCIAŁA ALE ROZUM POWIEDZIAŁ DOŚĆ.ZACHOROWAŁEM NA CAŁEJ LINII NA TEGO STARA.MUSZĘ NIECO OCHŁONĄC.1100 TROCHĘ ZA DROGA.UZBIERAQM Z KREDYTEM MAX15000.A TO NIE ATRCZY NA NIC WIĘCEJ NIŻ 650.DZIĘKI I POZDRÓWKI. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senio Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 1100 TROCHĘ ZA DROGA.UZBIERAQM Z KREDYTEM MAX15000.A TO NIE ATRCZY NA NIC WIĘCEJ NIŻ 650.DZIĘKI I POZDRÓWKI. :icon_razz: To śmigaj jeszcze sezon Virówką i składaj dalej. Każda taka zmiana to teraz przeważnie tyły i to spore. A żeby zmiana miała sens w Twoim przypadku to tylko na 1100. Zrobisz jak uważasz oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Jezdzilem przez 5 sezonow dragiem 650 i uwazam, ze mocy ma dosc jesli sie odpowiednio podejdzie do tematu.. Nawijalem kilometry w grupie z inymi mocniejszymi pojemnosciowo motocyklami i koledzy sie dziwili, ze mam az tak dzielna Princesse. Razem doszli do wniosku, ze duzo tez zalezy od techniki i sposobu wykorzystywania mocy piecyka. I wcale tu nie chodzi o tzw. zylowanie. Oczywiscie, zapakowana Princessa z dwiema osobami na pokladzie wymagala juz innego podejscia. Wtedy faktycznie przydaloby sie wiecej konikow.Reasumujac, bardzo przyjemny motocykl oddajacy moc juz przy niskich obrotach, poreczny i bardziej dojrzaly od virazki. No a wyglad, sama poezja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 drag clasic 650 to jest moje mazenie po virago mysle go miec ,zwłaszcza ze cena jest do przełkniencia .1100 JEST FAJNY ALE kosztuje też fajnie.A co do jazdy w grópie to z niektórymi poprostu sie nieda jechac bo mimo że jeżdza na chopperach i cruiserach to na drodze zachowuja sie jakby jechali scigami po torze ,i osobisicie wole jezdzic sam lub w 2 motorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 MIałem draga 650, ale z reguły jeżdziłem sam więc specialnie brak mocy mi nie doskwierał, ale drag jest słabyszy i cięższy od virago, więc chyba zamienił stryjek siekierke na kijek chyba że na wyglądzie Ci zależy. Ja na twoim miejscu polatał bym jeszcze virówką i dozbierał kasy. Pomyśl o vt750c2 cena zbliżona mocy więcej ładnie się prowadzi moim zdaniem lepiej niż drag,na allegro widziałem za 14,5 tys niedawno, ale to Twój wybór pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 A mam pytanko czy próbowaliscie wstawić większe dysze do gazników w 650 dragu .Bo w 535 sa większe ,i podejrzewam że maszyna by dostała życia .Bo jeżeli silnik jest teoretycznie taki iak w 535 tylko ma większe cylindry i przez fabryke ma zamontowane mniejsze dysze coby palił około 4 litrów to i moc mała ale jakby wstawic od 535 dysze to z 50 kucy lekko wyciagnie cowy nato? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Ja jeździłem Dragiem 650 A i nie zmieniał bym z Virki na 650 , ja się obecnie przesiadłem na coś większego . Pozbieraj kasę i kup 1100A , to będzie optymalnie. Ja też uważam że Drag 650 ma za mały silnik w stosunku do masy :icon_razz: z dwiema osobami się już muli . Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANDIT Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 dokładnie tak jak przedmówcy nie ma sensu kupic dragstara 650 jesli smigałes virago przesiądź sie albo na 750 albo 1100 to niewielka różnica lub jesli masz duzo kasy na dragstara 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prot Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Z deszczu po rynnę. Kup od razu 1100 bo za chwilę będziesz znowu zmieniał. Zgadzam się z calej rozciąglości. Pamiętaj, ze kto mało placi - dwa razy płaci. Wybij sobie z głowy 650 pliiiissss :icon_razz: , będzie płacz i zgrzytanie zębami.Nie jestem pewien,a nie chce mi się sprawdzać, ale coś mi świta, że DS650 jest słabszy od wirażki 535 Edytowane 14 Maja 2006 przez Prot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 DS650 40 kucyków Virażka 535 42 kucyki :icon_razz: ale DS ma wiekszy moment obrotowy i jest elastyczniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.