Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

witojta!!!

mam do Was pytanie... czy schodzicie na kolano w swoich efkach? czy macie standardowe sety czy racingowe?

Pytam sie dlatego bo w zlozeniu trze podnozkiem i butem, a nie kolanem... chyba ze mam zla pozycje...

masine mam f4 z 99' i sety strandardowe...

Edytowane przez skoal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witojta!!!

mam do Was pytanie... czy schodzicie na kolano w swoich efkach? czy macie standardowe sety czy racingowe?

Pytam sie dlatego bo w zlozeniu trze podnozkiem i butem, a nie kolanem... chyba ze mam zla pozycje...

masine mam f4 z 99' i sety strandardowe...

 

 

Ja schodzę bez problemu i to za nim zatrze podnóżek a mam wszystko seryjne, samo zejście na kolano nie świadczy o pełnym złożeniu moto, poprostu trzeba się bardziej zwiesić i zanim przytrze kolano trze podnóżek.

 

Lepsza jazda jest jak trze podnóżek i tylko wypuszczasz kolano, wtedy złożenie jest już konkretne.

A jeśli butami trzesz to oprzyj się na palcach a nie na całej stopie i schowaj piętę do środka wtedy trze podnóżek a nie masakrujesz sobie buta.

 

http://picasaweb.google.pl/enzosebus/TorLu...985071641138962

 

na tyej focie trę i podnóżkiem i butem i kolanem a nie wychodzę bardzo z siedzenia i to jest pełne pochylenie, na tym moto nie wiele da się już zrobić :banghead:

 

http://picasaweb.google.pl/enzosebus/TorLu...985131770681138

 

A na tym bardziej wychodzę ciałem z siodła i trze tylko kolano a podnóżki nie.

 

Mi osobiście bardziej się podoba pierwszy sposób że kolano tylko wystawiasz lekko do stabilizacji a złożenie i prędkość przejeżdżanego zakrętu są dużo większe niż na siłe schodzenie na kolano.

 

Na tej focie widać dwie różne pozycje.

 

http://picasaweb.google.pl/enzosebus/TorLu...865720222003394

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do ulozenia stop na setach to wydaje mi sie, ze jest ok... bo same palce opieram na podnozku... a i tak jade po asfalcie... dodam, ze pochylenie moze byc juz konkretne (chociaz nie wiem) bo kolega jezdzacy na R1 jedzie z ta sama szybkoscia i trze kolano... ale wiadomo inna konstrukcja motocykla...

moze powinienm zejsc jeszcze bardziej z siodla, ale to sie zobaczy na nastepnym smiganiu...

najlepiej to posmigac z ziomalami ktorzy wymiataja na swoich f4- ja w swojej okolicy nie znam...

a przypadkiem, tak sie zastanawiam, f4 i f4i nie maja zupelnie innej konstrukcji... np bardziej sportowej?

tak z ciekawosci na jakich gumach smigasz? ja na sportowych michalkach...

jak ustawic dobrze zawieszenie?

Edytowane przez skoal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do ulozenia stop na setach to wydaje mi sie, ze jest ok... bo same palce opieram na podnozku... a i tak jade po asfalcie... dodam, ze pochylenie moze byc juz konkretne (chociaz nie wiem) bo kolega jezdzacy na R1 jedzie z ta sama szybkoscia i trze kolano... ale wiadomo inna konstrukcja motocykla...

moze powinienm zejsc jeszcze bardziej z siodla, ale to sie zobaczy na nastepnym smiganiu...

najlepiej to posmigac z ziomalami ktorzy wymiataja na swoich f4- ja w swojej okolicy nie znam...

a przypadkiem, tak sie zastanawiam, f4 i f4i nie maja zupelnie innej konstrukcji... np bardziej sportowej?

tak z ciekawosci na jakich gumach smigasz? ja na sportowych michalkach...

jak ustawic dobrze zawieszenie?

 

Wyjdź mocniej z siodła i wystaw bardziej kolano i gotowe, nie trzeba moto mocno pochylać żeby trzeć kolanem, można trochę "oszukać" i się zwiesić :wink:

 

miałem jakiś czas i F4 i F4i koleżanki, po za tym że F4i ma inna "dupę" nie ma żadnych prawie róznic w prowadzeniu, jak zsiadałem z jednej i wsiadałem na druga to tak jak bym ciągle jechał tą samą :bigrazz:

 

Wersja F4i mimo że ma dzieloną kanapę ma niżej tył więc nogi bardziej ugięte bo bliżej do podnóżków, różni sie mocowanie tylnego amora i dlatego w F4i Sport dupa niżej niż w F4 zwykłej.

 

Teraz latam na Dunlop Sportmax Qualifier i nawet ok ale jak sie rozgrzeją pożądnie, przy zimnych mogą czasem zaskoczyć.

 

Ja po drodze publicznej śmigam na fabrycznym ustawieniu zawiasów Hondy, trochę za twardo jak na polskie dziury ale mi pasi.

 

Na tor zmieniam o dwa obroty z przodu i styłu tłumienie odbicia i dobicia, oraz wkręcam z przodu napięcie wstępne sprężyn o dwa znaczniki (krążki) i jest git, mniej nurkuje i troche moto wyżej stoi.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak enZo pisze, duuupa z siodla, mam identyczny model jak Ty i bez problemu idzie to zrobic, nawet na kartoflakach

 

Foks:

- podlec moze na stancje diagnostyczna to Ci ustawia lub kombinuj przy lamie ustawienia :smile:

- szukajcie a znjadziecie nie wiem jak to jest w F3 ale moja jest dokaldnie pod zegarami i tam sie wpina

 

FOKS latasz praktycznie bez swiatel ! Matko ! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sie nie udalo zejsc... a maksymalnie schodzilem z siodla... znowu butem haczylem... jak stopy(tzn palce) trzymacie na podnozku? opieracie ja o caly podnozek i wykorzystujecie cala szerokosc podnozka? czy na samej koncowce podnozka macie stopy ulozone? mam nadzieje ze czaicie o co mi chodzi... hehe

Edytowane przez skoal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://picasaweb.google.pl/enzosebus/TorLu...985071641138962

 

na tyej focie trę i podnóżkiem i butem i kolanem a nie wychodzę bardzo z siedzenia i to jest pełne pochylenie, na tym moto nie wiele da się już zrobić :icon_razz:

 

http://picasaweb.google.pl/enzosebus/TorLu...985131770681138

 

A na tym bardziej wychodzę ciałem z siodła i trze tylko kolano a podnóżki nie.

 

A kiedy taki kolejny wypad na tor Lublin ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sie nie udalo zejsc... a maksymalnie schodzilem z siodla... znowu butem haczylem... jak stopy(tzn palce) trzymacie na podnozku? opieracie ja o caly podnozek i wykorzystujecie cala szerokosc podnozka? czy na samej koncowce podnozka macie stopy ulozone? mam nadzieje ze czaicie o co mi chodzi... hehe

 

Ja trzymam but na podnóżku samą końcówką i tak jak bym stał na palcach, piętą w górę i zwróconą jak najbliżej do środka tak że np. piętą lewego buta rysuję sobie osłonę łańcucha i chowam byt jak najbliżej ramy.

 

A kiedy taki kolejny wypad na tor Lublin ??

 

 

Kolejny wypad 24 - 25 maj.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dzisiaj pojezdzone a nawet solidnie...

ladna pogoda byla wiec i asfalcik cieply...

w koncu udalo sie zejsc na kolano :icon_razz: zajebiste uczucie... faktycznie duzo zalezy od zejscia z siodla... bo mozna szlifowac podnozkiem a nie kolanem...

moj blad polegal na tym, ze jednak za mala predkosc mialem i zlozenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam problem z kupnem tarczy przedniej do cbrf4i gdzie moge dostac i czy tarcza z hondy 924 to to samo co f4i

 

2 pytanko gdzie moge dostac nowe wypelnienia karbonowe do cbr f4i i ile to kosztuje poprosilbym o jakies namiary ?

 

z gory dzieki

 

 

zadzwoń do motomotion.pl może będą mieli, kiedyś kupiłem od nich kilka nowych plastików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, jak mi nic nie wypadnie, to piszę się na ten termin :D

 

 

 

No niestety mi wypadł wyjazd do Włoch i do 24 nie zdążę wrócić, więc kto pojedzie to miłego latanka i bezpiecznego przedewszytkim :icon_razz:

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...