biker Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 moj silnik gdy jest odplanowy to cos wnim rzęzi tak jak by cos jargotało tluklo sie silnik to dwusow jesli chodzi o biegi tyo wchodzxa ladnie kopka tez ladnie pracyje na postoju tez sie tak dziwnie tlucze jak podczas jazdy. boje sie teraz jezdzic zeby cos bardziej nie popsuc co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Bez rozbierania nic nie da się stwierdzić, bież podstawowy zestaw kluczy i rozbieraj sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) CR 125 to motocykl z bardzo wysilonym silnikiem. Żywotność tłoka, pierścieni itd. to kilkanaście motogodzin.Zawodowcy i zaawansowani amatorzy wymieniają tłok co około 20 motogodzin. Jeśli kupiłeś ten motocykl niedawno i nie jesteś pewien jego przeszłości lub masz go już długo i nic z nim nie robiłeś to chyba czas najwyższy zajrzeć do cylindra. Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez PROC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Możliwości jest dużo np. luzy na korbowodzie. Nie jeździj tak bo korba, pierścień lub jeszcze co innego wyleci z silnika lub go zablokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 jesli chodzi o tlok to od niedawna jest nowy moja jazda to typowa amatorszczyzna wzgledem mnie to nie jest wina tloka tylko cos innego ale nie wiem co a jesli chodzi o rozbieranie silnika to nie zabardzo mam ochote bo nigdy w takim motorku nie rozkrecalem silnika calego rozbieralme tylko od strony sprzegla zeby wymienic simering na wale i na tym sie skonczyla moja rozbiorka silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Kupując taki sprzęt trzeba troche się znać na 2T lub mieć fure kasy na mechaników. Nie masz ochoty na rozkładanie silnika to pozostaje serwis i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Jeśli tłok jest nowy i cylinder jest w dobrym stanie to może być jeszcze wał jak napisał mzpower - luzy na łożysku w stopie korbowodu Co masz na myśli tłok od niedawna?Kto go wymieniał skoro ty się za takie rzeczy nie zabierasz?Możliwe że tłok był wymieniony a np. jest stary sworzeń ze starym łożyskiem igiełkowym, może też być styrana tuleja cylindra – masz pewność że wymiana była przeprowadzona rzetelnie i podczas wymiany sprawdzono ogólny stan silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Kto wymieniał tłok i kiedy..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Taaa tlok byl wymieniany niedawno;]a wal moze miec takie luzy ze napierdziela w glowice :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 po co wymyślać tu milony przyczyn, rozbieraj albo daj komuś do rozebrania, to jest takie strzelanie jak kulą w płot. W silniku może stukać wszystko , kosz sprzęgłowy łożyska, wał i milion innych rzeczy, razbierz albo daj komuś i nie gdybajmy tu bo to sensu nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 biker dawaj do mechanika niech rozbierze silnik i bedzie wiadomo co sie dzieje.Lepiej nie ryzykowac, bo jak Ci sie cos sypnie to uwierz koszta moga byc nieciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 nap[isaliscie ze byc moze to jest wina kosza sprzeglowego akurat tak sie sklada ze jeszcze wczoraj go rozebralem i tak mieliscie racje kosz byl odkrecony ale po przykrecieniu nadal silnik rzedzi jak wczesniej choc musze przyznac ze tak jka by troche mniej bylo tego rzezienia silnika a jak najlepiej sprawdzic czy wal ma luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 jak kosz był lużny to sprawdz czy łożysko od wałka gdzie masz sprzęgło osadzonenie ma luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 drodzy panowie , koledzy moze i ciezko uwierzyc ale przyczyna dzwonienia silnika byl po prostu wydech a dokaldneij tak. kiedys dorobilem uchwyt do tlumika na wysokosci gruchy i teraz sie poluzowala srubka mocujaca i to ona robila cale zamieszanie wiec jutro dokrecem srubke i nadal ciesze sie z jazdy motorkiem a tak wogole to dzieki za porady pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.