Skocz do zawartości

silnik rzęzi podczas jazdy i na postoju ( honda cr 125)


biker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moj silnik gdy jest odplanowy to cos wnim rzęzi tak jak by cos jargotało tluklo sie silnik to dwusow jesli chodzi o biegi tyo wchodzxa ladnie kopka tez ladnie pracyje na postoju tez sie tak dziwnie tlucze jak podczas jazdy. boje sie teraz jezdzic zeby cos bardziej nie popsuc co to moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CR 125 to motocykl z bardzo wysilonym silnikiem. Żywotność tłoka, pierścieni itd. to kilkanaście motogodzin.

Zawodowcy i zaawansowani amatorzy wymieniają tłok co około 20 motogodzin.

 

Jeśli kupiłeś ten motocykl niedawno i nie jesteś pewien jego przeszłości lub masz go już długo i nic z nim nie robiłeś to chyba czas najwyższy zajrzeć do cylindra.

Edytowane przez PROC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o tlok to od niedawna jest nowy moja jazda to typowa amatorszczyzna wzgledem mnie to nie jest wina tloka tylko cos innego ale nie wiem co a jesli chodzi o rozbieranie silnika to nie zabardzo mam ochote bo nigdy w takim motorku nie rozkrecalem silnika calego rozbieralme tylko od strony sprzegla zeby wymienic simering na wale i na tym sie skonczyla moja rozbiorka silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tłok jest nowy i cylinder jest w dobrym stanie to może być jeszcze wał jak napisał mzpower - luzy na łożysku w stopie korbowodu

 

Co masz na myśli tłok od niedawna?

Kto go wymieniał skoro ty się za takie rzeczy nie zabierasz?

Możliwe że tłok był wymieniony a np. jest stary sworzeń ze starym łożyskiem igiełkowym, może też być styrana tuleja cylindra – masz pewność że wymiana była przeprowadzona rzetelnie i podczas wymiany sprawdzono ogólny stan silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co wymyślać tu milony przyczyn, rozbieraj albo daj komuś do rozebrania, to jest takie strzelanie jak kulą w płot. W silniku może stukać wszystko , kosz sprzęgłowy łożyska, wał i milion innych rzeczy, razbierz albo daj komuś i nie gdybajmy tu bo to sensu nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nap[isaliscie ze byc moze to jest wina kosza sprzeglowego akurat tak sie sklada ze jeszcze wczoraj go rozebralem i tak mieliscie racje kosz byl odkrecony ale po przykrecieniu nadal silnik rzedzi jak wczesniej choc musze przyznac ze tak jka by troche mniej bylo tego rzezienia silnika

a jak najlepiej sprawdzic czy wal ma luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drodzy panowie , koledzy moze i ciezko uwierzyc ale przyczyna dzwonienia silnika byl po prostu wydech a dokaldneij tak. kiedys dorobilem uchwyt do tlumika na wysokosci gruchy i teraz sie poluzowala srubka mocujaca i to ona robila cale zamieszanie wiec jutro dokrecem srubke i nadal ciesze sie z jazdy motorkiem

a tak wogole to dzieki za porady pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...