Skocz do zawartości

motocykle klasy 750


Rekomendowane odpowiedzi

Sam jestes kupa :) Ales ty glupi jest, wiesz-nie chce mi sie z toba gadac :D

 

 

no juz spokoj nie unos sie tak ;) powiedz prawde ze na nic innego nie bylo cie stac a byly wlasciciel byl juz na skraju wyczerpania nerwowego i sprzedal za grosze byle sie parcha pozbyc,,,,

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no juz spokoj nie unos sie tak :D powiedz prawde ze na nic innego nie bylo cie stac a byly wlasciciel byl juz na skraju wyczerpania nerwowego i sprzedal za grosze byle sie parcha pozbyc,,,,

:)

Opowiadasz historie swojego zycia,czy zazdroscisz, ze musisz smigac hulajnoga na nocna zmaine?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatyczki z zielonymi kapturkami zaloze :D

na twoim miejscu nie gadalbym tyle tylko poszedl ja troche poczyscic moze znajdzie sie amator...

:)

Deszcz pada, panie Mocny-ni ma sensu czyscic. Kapturki sa bleee-tak przynajmniej baby na przystanku gadaly. A one podobno zawsze maja racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomijając jakieś jałowe spory, chciałem wtrącić że z 750tek moge polecić SevenFifty, sprzęt sam sprawdziłem, potem mój dobry kolega ją sprawdzał dwa razy dłużej, i nic poza eksploatacją, czyli foltry, olej, klocki i takie tam pierdołki, mimo dość dużego przebiegu, żadnej usterki czy też awarii.

Ma jedną wadę, dość dużo waży, bo jakieś 220kg, ale za to moment obrotowy w 98% procentach jest osiągalny od 3000 obr/min, co owocuje że jeździsz niemal bez zmiany biegów, bo na 5tce przyspieszasz spokojnie od 50km/h do końca nie tracąc zbytnio na dynamice, co owocuje zużyciema paliwa w mieście ok.5,5 l/100 km a w trasie poniżej 5 l/100km.

No i jedna najpoważniejsza zaleta, to jest Honda.

 

 

pozdrowienia dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Yamaha FZ 750) mogę stwierdzić że moto ma stosunkowo niewyslony silnik dizęki czemu jest dość elestyczne i ciągnie łądnie od małych obrotów, mocy też ma akurat (100 KM), a pali mniej niż 1000 czy nawet 900... Bo mi pali od 5 (na trasie spokojnie jadać...) do 6,8 [l] (przy krótkich odcinakch i silnik się nie zdążył porządnie nagrać przy niskiej temperaturze...(, a taś średnio to około 6 litrów...

 

 

Engelsie, jak Ty to robisz, że eFZeta Ci tyle pali?? Moja nie schodziła niżej jak 7l a przeciętnie wychodziło w okolicy 7,5!! Tak czy inaczej była to świetna maszyna, trochę dzika i nieokiełznana ale o to w niej chodziło.

 

Jeśli chodzi o FZ to dzielą się one na dwie grupy: ładne i lepiej prowadzące się. Ładne to te wyprodukowane przed majem 87r. w półowiewce i z pługiem pod silnikiem oraz bardziej zadartym kuprem. Lepiej prowadzace się to te od 90r. z 17 calowym kołem przednim i hamulcami z FZR 1000. Między 87 a 90 rokiem to nie było nic ciekawego, gdyż FZ miałą ochydną pełną owiewkę i stare hamulce służące dla ozdoby. Moja propozycja odnośnie FZ jest następująca: kup sobie Ajriszu taką po 90r. a na motobajzlu zakup kpl owiewek od starego modelu i szafa gra :flesje:

Jeśli jesteś zainteresowany klasycznym motocyklem klasy 750ccm z młodego rocznika i za dobrą kase to pomyśl o GSX 750, jest piękny i ma niezawodny silnik.

 

 

 

 

(dop.Asia-a jaką wygodną tylną kanapę ma eFZeta.... ;) )

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...