ukasz Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zacznę może od tego, że kiedy odstawiałem moto do garażu na zimę, w zeszłym roku wszystko było w 100% ok.Teraz sprawa ma się nieco gorzej... pierwsze próby odpalenia spełzły na niczym. Padł akumulator, ale także próby z aku samochodowym nic nie dały :icon_mrgreen:Sugerując się Waszymi radami, spuściłem stare paliwo z komór pływakowych w gaźnikach, kupiłem też nowe aku. Chciałem jeszcze odkręcić świece, ale mój klucz nie pasował i musiałem się na razie obejść bez tego (moto trzymam 60 km stąd u wujka i niestety nie zawsze i nie wszystko mogę przy nim robić tak jak chcę :icon_mrgreen: ). Po kilku próbach motocykl odpalił - ale chodził nierówno i jakoś dziwnie, na pewno nie na wszystkich garnkach. Na dodatek co chwila strzelał z wydechu. Aha, co ważne - motocykl nie odpalał w ogóle na ssaniu, tylko bez ssania z gazem. Po chwili dołączył kolejny cylinder (nie wiem, czy 3 czy 4... byłem tak skołowany, że wydawało mi się, że wszystko jest nie tak... w każdym razie chodził trochę nierówno i co jakiś czas strzelał z wydechu). Po rozgrzaniu i regulacji wolnych obrotów odpalał także na ssaniu, ale był wyraźnie słabszy, reagował na gaz z opóźnieniem, wolniej schodził z obrotów... obserwacja trwała krótko, bo czułem, że coś jest nie tak, a nie chciałem nic popsuć...Następnego dnia rano odpalił bez problemu, na ssaniu, ale wyraźnie nierówno i nie na wszystkich garnkach... zresztą potem było czuć, że silnik z lewej strony jest gorący, a z prawej ledwo ciepły (wydało mi się to podejrzane :icon_mrgreen: ).Na długi weekend jadę znowu do garażu i tym razem chciałbym odpalić motocykl już na dobre - pomóżcie :biggrin: Wyjąłem przewody wysokiego napięcia do osuszenia (a nóż coś da...), chcę też wykręcić i wyczyścić świece (kupiłbym nowe, gdybym miał pewność, że to właśnie będzie należyte lekarstwo...). Nie wiem co jesczze mógłbym zrobić. pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 witaj.kup nowe swiece! I tak swiece dobrze jest wymienic raz w roku.ja takze nie moglem odpalic .3 dni sie meczylem bo tez nie mialem klucza do swiec [swieta b.nar.]kiedy w koncu wymienilem swieczki ,zapalil jakby nigdy nic.jakby sie ku*wa nic nie stalo!a ja malo zawalu nie dostalem ze zgryzoty ze MOTUR PADL :biggrin: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 wlasnie; gdzie mozna kupic klucz do swiec taki do naszych sprzetow GSX/GSF? ja jeszce nie mialem okazji swiec wymieniac wiec nie wiem czy jest potrzebny jakis specjalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 ja uzywam klucza do świec z zestawu z nasadkami, zakładam jedną pół przedłuzke i grzechotke. niepotrzebuje nawet baku ściągac zeby świece powykrecać. a zeby wszystko było ok to kup nowe świece i napewno odpali.pozdrawaim jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Klucz do świec kupiłem już dzisiaj w larssonie za 6 zeta :biggrin: Teraz jeszcze dozbieram kasę, kupię nowe świece i przewody i w weekend jadę odpalać :icon_mrgreen: Tak przy okazji jeszcze jedno pytanie: jak podłączone są świece do cewek ?? Tzn. która świeca i gdzie i do której cewki? Wypinając kable gdzieś to chyba pospisywałem, ale pytam na wszelki wypadek, nie chcę nic zepsuć :icon_mrgreen: pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 wwitka.na przewodach powinienes miec cyferki[1,2,3,4]i w takiej kolejnosci je zakladasz na swiece.chyba od lewej jest 1kurde nie pamietam.. Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Taa, tyle tylko, że wypiąłem przewody i z cewek i ze świec celem założenia nowych i stąd moje pytanie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Jedna obsluguje 1 i 4, druga 2 i 3. Pytanie ktora jest pierwsza a ktora druga. Ja nie ma serwisowki do GSXF, ale moze ktos ma. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Pierwsza to ta z lewej patrzac z pozycji siedzenia kierowcy. Przynajmniej w GSX600F tak jest. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Pierwsza to ta z lewej patrzac z pozycji siedzenia kierowcy. Przynajmniej w GSX600F tak jest.Tak samo jest w gsx750f. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Dzięki wielkie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.