marknt Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 witam w sqtarch, kupiłem piagio typhoona , z 2003 ?(same przekręty) , sam plastik , ale podobno mechanika dobra,za tą kasą mjogłem se wziąć : TBG303 , lub innego azjatę . Co o tym myślicie . I co kurde, dać do tylnego napędu bo tam sucho (i ile) , miarka nie ma ani min. ani max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 a ile dales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 dobry sprzęt bo ma duże koła (przynajmniej opony) sprzęgło jest suche także płynów tam nie szukaj, jedyne co to w przekładni jest jakiś olej a miarka od sprawdzania jest po lewej stronie przy kole, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ogólnie fajny sprzet, ...tylko sporo pali ;p miałem takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 kolega ma ale z 1995 roku...bardzo fajnie jeździ...silnik ma mocny jeżeli jest odblokowany...dla kumpla buja się na maxa 75km/h bez tuningu żadnego :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Gratuluje :icon_mrgreen:Zarzuc fotkami :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 jest miarka z lewej strony kólka , tylko nie ma kreski ile tego oleju.nie wiem ile idzie bo dopiero linkę od licznika będę miał w sobotę, ale jest nie odblokowany.jak zrobie zdjęcia to wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) ja w swoim zrobiłem tak, nalałem raz do pełna czysty olej (powiedzmy selektol) wypłukałem cały układ a następnie zalałem go nowym olejem przekładniowym (baardzo gęsty prawie jak miód). A oleju to nalej tyle żeby z miarki sie wylewało. Ale widze że już Ci to nie będzie potrzebne :wink: Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez michal.051 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ty, inteligĘĘĘt, spójrz może na datę ostatniego posta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 ja w swoim zrobiłem tak, nalałem raz do pełna czysty olej (powiedzmy selektol) wypłukałem cały układ a następnie zalałem go nowym olejem przekładniowym (baardzo gęsty prawie jak miód). A oleju to nalej tyle żeby z miarki sie wylewało. Ale widze że już Ci to nie będzie potrzebne :icon_mrgreen: Jeszcze raz odgrzebiesz stary temat a odpoczniesz od forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi