zbyhu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Czolem! Greedo, a probowales calkiem bez sprzegla? W GS500, ktory tak dalece od Twojego sie nie rozni, wchodza jak w maslo, bez trzaskania :biggrin:. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 mi tam trzaska tylko jak wbijam jedynke reszta wchodzi jak w masło ze sprzegłem bo bez jeszcze nie probowałem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 (edytowane) Skoro tak, to proponuję zmniejszyć obroty biegu jałowego - trzask przy wrzucaniu jedynki powinien się zmniejszyć. No chyba że jest to małe "stuk" to spoko, wynika z braku synchronizacji skrzyni biegów. Edytowane 26 Kwietnia 2006 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Przy wrzucaniu jedynki mozna tez przegazować na chwile... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 nie no ja ten trzask przy wzucaniu 1 nie traktuje jako nie pokojacy bo wiadomo ze jest to normalne bo skrzynia nie jest sycnchronizowana a obroty na jałowym biegu nie moga byc tez za niskie bo to nie za zdrowe jest raczej :] trzba poprostu czuc maszyne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 dzis pierwszy raz doswiadczylem czegos takiego - przy zmianie z 5 na 6 zlapal jak to okresliliscie miedzyluz. Ale czulem ze zle wrzucilem bieg takze mysle ze to w miare normalne zjawisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Czolem! Otoz naciskam na dzwignie zmiany biegow JEDNOCZESNIE z wciskaniem sprzegla, a nie PO. Cos jakby posredniego miedzy zwykla zmiana biegow, a zmiana bez sprzegla. W ten sposob skrzynia nie wydaje z siebie tak glosnego halasu przy zmianie przelozen... Dziś wypróbowałem ten sposób w Hondzie CB 500- ZDAŁO TO EGZAMIN !!! :) Nie ma 'trzasku' przy przejściu z 1 na 2 bieg..reszta jest zupełnie ok! Teraz tylko poćwiczyć !Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Czolem! Ciesze sie, ze nie jestem odosobnionym przypadkiem zatem :D. Pozdrowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) Przy wrzucaniu jedynki mozna tez przegazować na chwile... nie gazuj bo nie ma po co :flesje: lepiej rozkleić sprzęgło- wciskasz sprzęgło i kręcisz tylnym kołem- np odpychając się do przodu i tyłu... milionx skuteczniejsze niz kręcenie manetką :buttrock:... ja tak robie zawsze- dojezdzajac do skrzyzowania redukuję biegi a koncówkę dojezdam na luzie- i w ostatniej chwili jeszcze na chwile wciskam sprzęgło... potem stoję na swiatłach bez sprzęgła. sprzęgło- jedynka wchodzi cichutko,bez zgrzytu i szarpnięć . polecam. heh dodam,ze jak tego nie zrobiłem to 1ka czasem nie chciała się wrzucić w ogóle- dzwignia odbija się od niewidzialnej ściany...a dojechanie do skrzyzowania na powiedzmy 4ce to był koszmar kiedyś- często nie chciał sie zredukować jak trzeba...ale juz dawno tak nie robię i jest spokój :(. pzdr Edytowane 27 Kwietnia 2006 przez awful Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.