Osek22 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Czesc,Czy moglby mi ktos wytlumaczyc z technicznego punktu widzenia dlaczego przy gwaltownym hamowaniu do zera na 3 biegu (nierowna droga- wyboje i wcisnietej klamrze sprzegla) z silnika dochodzily pod konioec hamowania glosne metaliczne stuki? Niestety jestem jeszcze laikiem jesli chodzi o sprawy techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Dla mnie niewytlumaczalne "z technicznego punktu widzenia" przy wcisnietym sprzegle masz silnik odlaczony od ukladu napedowego.Czy czasem nie miales pokazac sie z tym motocyklem w serwisie ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Metaliczne stuki mówisz ? Może to luźny łańcuch obija się o coś (wahacz , osłona ) ?Albo stukają tarcze hamulcowe jak ostro dasz po heblach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Dziwna sprawa. To raczej cos poza silnikiem. Wydaje mi sie ze tak sie dzieje jak chamujesz mocno tylnim hamulcem, a jak tylko przodem to tego nie słychać - sprawdź. Wydaje mi si eze to własnie tylne koło podakakuje przy hamowaniu i te stukaody są od tego ze łapie przyczepność z asfaltem i obraca zębatą - łancuchem i czymś tam jeszcze :icon_biggrin: . Jak bedziesz hamował samym przodem tego stukotu nie ma. No ale moze sie myle. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Takie stuki, pochodzące najczęściej z łańucha, to norma na torze podczas bardzo ostrego hamowania. Wystarczy sobie posłuchać sprzętów na dojściu do Sławińskiego, prawie każdy wydaje z siebie głośne "Trrrrr" :icon_biggrin: MYCIOR1 prawie dobrze to wytłumaczył, tylko mu się hamulce pomyliły - takie zjawisko występuje głównie podczas hamowania właśnie przodem. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Fat, jestes najblizszy prawdy.Tak mi sie bynaj mniej wydaje. Bylem dzisiaj w serwisie (bez moto) i zapytalem o co chodzi. Poniewaz przy sprzegle wylaczonym uklad napedowy jest odlaczony od silnika a tylna zebatka mimo to sie kreci i wtedy zaczyna lancuch "skakac" i halasowac wlasnie w taki sposob. Koles mi to tlumaczyl po angielsku ale chyba go jednak dobrze zrozumialem. Dzieki za porady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.